abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52279411
Te Koop:

Nokia 6230i T-Mobile nieuwstaat
Geen simlock

• Bluetooth
  • Radio
  • MP3 speler
  • Nieuwe accu
  • Nieuwe oordopjes
  • Geen simlock
  • T-Mobile branded
  • Lange standby tijd (ongeveer 5 a 6 dagen)
  • Kleine krasjes op de achterklep

Mijn vraagprijs is75 euro incl verzenden.

• Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
    pi_52279437
    Ja ja Ik ben de tags vergeten. Sorry
    Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:17:08 #3
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_52279477
    Tags geplaatste .
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_52300513
    Kick
    Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
    pi_52327919
    Prijsverlaging 65 euro
    pi_52331323
    Voor 40 euro inc wil ik hem wel van je overnemen. Heb je verder een aankoopsbewijs? Garantie ed?
    pi_52333795
    Nee geen bon, ik heb hem vorig jaar met simlock gekocht van iemand als reserve telefoon maar nadat ik de simlock heb laten verwijderen heb ik er niets meer mee gedaan.
    Zie topic: [TK] Nokia 6230i Silver - nieuw in doos, T-mobile simlock

40 euro vind ik wel een beetje laag voor een gloednieuwe telefoon. Laten we het verschil delen dan hebben we een deal.
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:09:00 #8
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_52334601
    45e
    pi_52335330
    50E (vanaf vakantie)
    pi_52335440
    55e inc. geboden, binnen wat voor tijdbestek zou je hem kunnen versturen? Heb op korte termijn weer een telefoon nodig. Mijn 6230i is gestolen enkele weken geleden toen ik werd beroofd door 2 negers .
    pi_52337044
    Dat ligt eraan hoe snel jij over kunt maken. Als het geld op mijn rekening staat stuur ik hem dezelfde of de volgende dag op naar je. De prijs is akkoord in ieder geval. Laat maar even wat van je horen via de Prive Mail.
    pi_52337213
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Maart85 het volgende:
    Mijn 6230i is gestolen enkele weken geleden toen ik werd beroofd door 2 negers .
    Als je echt beroofd bent, en dus onder dwang van geweld spullen moest afstaan wordt dit vergoedt door de verzekering

maarja, als de telefoon al is afgeschreven...
    you and I ain't done Zeke!
    pi_52337672
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef dahei het volgende:
    Dat ligt eraan hoe snel jij over kunt maken. Als het geld op mijn rekening staat stuur ik hem dezelfde of de volgende dag op naar je. De prijs is akkoord in ieder geval. Laat maar even wat van je horen via de Prive Mail.
    Ik ben nu nog aan het werk in het ziekenhuis. Ik maak het geld over zodra ik thuis ben. Een uurtje of 11. Ik PM je nog wel eventjes!
    pi_52337699
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 18:48 schreef Johnns het volgende:

[..]

Als je echt beroofd bent, en dus onder dwang van geweld spullen moest afstaan wordt dit vergoedt door de verzekering

maarja, als de telefoon al is afgeschreven...
    Ik heb hier niets van gehoord hoor! Ik heb aangifte gedaan bij de politie in Haarlem. Ze hebben hier geen woord over gerept. Het is ook verder niet dat ik het verhaal verzonnen heb hoor . Ben er namelijk niet echt trots op oid
    pi_52338227
    In principe verkocht aan Maart85 voor 55 euro.
      maandag 13 augustus 2007 @ 19:31:21 #16
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_52338449
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 19:05 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Ik heb hier niets van gehoord hoor! Ik heb aangifte gedaan bij de politie in Haarlem. Ze hebben hier geen woord over gerept.
    dat moet je ook zelf regelen, dus contact leggen met je eigen inboedelverzekeraar (kan zijn dat de dagwaarde lager is dan je mogelijk eigen risico (afh vna je polisvoorwaarden). de politie heeft daar geen taak in. wel slachtofferhulp gehad?
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
    pi_52340998
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 19:31 schreef mcwops het volgende:

[..]

dat moet je ook zelf regelen, dus contact leggen met je eigen inboedelverzekeraar (kan zijn dat de dagwaarde lager is dan je mogelijk eigen risico (afh vna je polisvoorwaarden). de politie heeft daar geen taak in. wel slachtofferhulp gehad?
    Jep dat wel. Daar heb ik meerdere brieven van binnen gehad!
    Maar misschien loont het dan wel om even contact op te nemen met de verzekering maatschappij van mijn ouders. Ik ben student en ben met sommige dingen nog onder hun naam verzekerd.

Dank je in ieder geval voor de info!
    pi_52350634
    Ik ga er dus van uit dat Maart85 het even laat schieten. Staat dus weer te koop

@maart85 Is het niet gewoon handig om te kijken in je polisvoorwaarden of je recht hebt? De ene verzekering is zeker de andere niet. Doormiddel van de polisvoorwaarden kun je direct zien waar je recht op hebt. Ik kan me niet voorstellen dat het voor de verzekeraar uitmaakt of je met of zonder geweld bent bestolen/beroofd. Daarnaast staat bij de reactie van Johnns een " ".
    I
    pi_52351835
    dan bied ik bij deze 55,- incl. ,kan het geld vandaag nog overmaken.
    pi_52352433
    Ik geef Maart85 tot vanmiddag 14:00 uur om even te reageren. Hij zou namelijk gisterenavond het geld overmaken. Er staat echter nog niets op mijn rekening. Ik maak uit zijn reactie op dat hij het eerst wil regelen met zijn verzekeringsmaatschappij. Dus Ricosuave, als ik voor 14:00 niets van hem heb gehoord is ie van jou.
    pi_52353813
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef dahei het volgende:
    Ik geef Maart85 tot vanmiddag 14:00 uur om even te reageren. Hij zou namelijk gisterenavond het geld overmaken. Er staat echter nog niets op mijn rekening. Ik maak uit zijn reactie op dat hij het eerst wil regelen met zijn verzekeringsmaatschappij. Dus Ricosuave, als ik voor 14:00 niets van hem heb gehoord is ie van jou.
    Ik ben nog steeds zeer geinteresseerd! Ik had gisteravond na werk een borrel te veel op (lees: straalbezopen). Was bij thuiskomst vergeten om het geld over te maken. Sorry daarvoor! Ik maar het nu meteen met postbank over. Het geld zou er dan direct op moeten staan!

Onwijs bedankt dat je de telefoon desondanks nog wilde vasthouden tot 14:00!
    pi_52356690
    Nu definitief verkocht aan Maart85. (Sorry Ricosuave).
    pi_52422211
    Telefoon is binnen en werkt perfect! Precies zoals omschreven! Bedankt!!
    pi_52438023
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Maart85 het volgende:
    Telefoon is binnen en werkt perfect! Precies zoals omschreven! Bedankt!!
    Veel plezier ermee. Ik hoop dat de negers van deze afblijven!
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 05:46:03 #25
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_52441809
    dicht
    So we just called him Fred
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')