Als je echt beroofd bent, en dus onder dwang van geweld spullen moest afstaan wordt dit vergoedt door de verzekeringquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Maart85 het volgende:
Mijn 6230i is gestolen enkele weken geleden toen ik werd beroofd door 2 negers.
Ik ben nu nog aan het werk in het ziekenhuis. Ik maak het geld over zodra ik thuis ben. Een uurtje of 11. Ik PM je nog wel eventjes!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef dahei het volgende:
Dat ligt eraan hoe snel jij over kunt maken. Als het geld op mijn rekening staat stuur ik hem dezelfde of de volgende dag op naar je. De prijs is akkoord in ieder geval. Laat maar even wat van je horen via de Prive Mail.
Ik heb hier niets van gehoord hoor! Ik heb aangifte gedaan bij de politie in Haarlem. Ze hebben hier geen woord over gerept. Het is ook verder niet dat ik het verhaal verzonnen heb hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:48 schreef Johnns het volgende:
[..]
Als je echt beroofd bent, en dus onder dwang van geweld spullen moest afstaan wordt dit vergoedt door de verzekering
maarja, als de telefoon al is afgeschreven...
dat moet je ook zelf regelen, dus contact leggen met je eigen inboedelverzekeraar (kan zijn dat de dagwaarde lager is dan je mogelijk eigen risico (afh vna je polisvoorwaarden). de politie heeft daar geen taak in. wel slachtofferhulp gehad?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:05 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ik heb hier niets van gehoord hoor! Ik heb aangifte gedaan bij de politie in Haarlem. Ze hebben hier geen woord over gerept.
Jep dat wel. Daar heb ik meerdere brieven van binnen gehad!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat moet je ook zelf regelen, dus contact leggen met je eigen inboedelverzekeraar (kan zijn dat de dagwaarde lager is dan je mogelijk eigen risico (afh vna je polisvoorwaarden). de politie heeft daar geen taak in. wel slachtofferhulp gehad?
Ik ben nog steeds zeer geinteresseerd! Ik had gisteravond na werk een borrel te veel op (lees: straalbezopen). Was bij thuiskomst vergeten om het geld over te maken. Sorry daarvoor! Ik maar het nu meteen met postbank over. Het geld zou er dan direct op moeten staan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef dahei het volgende:
Ik geef Maart85 tot vanmiddag 14:00 uur om even te reageren. Hij zou namelijk gisterenavond het geld overmaken. Er staat echter nog niets op mijn rekening. Ik maak uit zijn reactie op dat hij het eerst wil regelen met zijn verzekeringsmaatschappij. Dus Ricosuave, als ik voor 14:00 niets van hem heb gehoord is ie van jou.
Veel plezier ermee. Ik hoop dat de negers van deze afblijven!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Maart85 het volgende:
Telefoon is binnen en werkt perfect! Precies zoals omschreven! Bedankt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |