die 4 spellen.quote:Grand Theft Auto: Double Pack (Vice City, Gta III)
Grand Theft Auto: San Andreas
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Carbon
User Gateway wilde 4 spellen voor 60 euro wat te weinig was, jij vraag 150 euro voor alles. 150-60=90 voor de rest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:34 schreef DNLZZ het volgende:
Nee, ik wil graag alles in een keer weg.
En getaway? weet niet je bedoeld.
Nee, inderdaad zeg daar zou ik hem niet eens voor oppakken. Sorry fout gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:38 schreef DNLZZ het volgende:
Nee, als je goed leest staat er dit
heb je een foto van de xbox?
heb wel interresse in de Xbox met de controller, en
quote:Grand Theft Auto: Double Pack (Vice City, Gta III)
Grand Theft Auto: San Andreas
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Carbon
die 4 spellen.
Bod: 60 euro incl. verzenden
dat is dus de xbox + die 4 spellen voor 60 euro.
Vreemd dat ik daar niet mee akkoord ga?
pipo je hebt er ook 4 spellen bij.. dan is 60e echt niet reel iig niet met de 4 spellen die jij erbij wilt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:02 schreef gateway het volgende:
als dat te weinig is, primajij vraagt een bod te doen, ik zie ze bij ebay weggaan voor euro 0f 60 a 65, dus dat biedt ik.
keej, daar kan ik wel inkomen.... 60 euro incl. verzenden voor alleen de Xbox&kabels&controllerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef groggy het volgende:
[..]
pipo je hebt er ook 4 spellen bij.. dan is 60e echt niet reel iig niet met de 4 spellen die jij erbij wilt.
tsjah, ik wil ook weleens watquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef groggy het volgende:
en als je nu leest wil die dat niet omdat hij alles in 1 keer wil verkopen....
het leven is nog niet zo makkelijk
winterswijk is hier maar 20km vandaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef DNLZZ het volgende:
Kan opgehaald worden in Winterswijk.
Als dat te ver is kan ik hem ook brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |