Wie o wie heeft er nog een IDE harde schijf liggen van min. 80 GB die hij of zij voor een redelijke prijs aan mij wil doorverkopen?
Merk / snelheid maakt mij weinig uit op 1 ding na: Het mag perse geen Western Digital schijf zijn. Niet dat ik iets tegen WD heb, integendeel zelfs, maar die passen niet in een PS/2
Mocht je iets hebben, let me know!
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
80 gig (80.000.000 bytes) Seageate Barracuda ATA IV Model: ST380021A 7.200 rpm Lagers met vloeistof (stille schijf) Topschijf. Geformatteerd en natuurlijk geen bad sectors.
25 ex. verzenden (heb weekend-ov en kom nog wel eens ergens, waar woon je?)
Eindelijk Ik woon in Dordrecht, is dat in de richting? Prijs is wel oke in ieder geval Heb net hier gelezen dat die schijf gewoon past en werkt, dus als het kan, graag!
Deal ! Dordt is iets uit de richting. Ik kan misschien dit weekend ff kijken bij mijn broer in Delft. ff het nuttige met het aangename combineren. En dan kan ik wel ff over dordt rijden.
Kom ik vanavond op terug... (ff bellen met broer of ie tijd heeft).
Woon zelf in Ermelo (daar ook werkend te zien), dus als je in het weekend in Amersfoort of Zwolle moet zijn, kan dat natuurlijk zowiezo ook...
Haha, dat is voor mij ook uit de richting, ben vorige week wel naar vrienden in Zutphen geweest, maar daar kom ik voorlopig even niet volgens planning Op zich zijn we zaterdag en zondagmiddag tot 3 uur thuis geloof ik. Ik hoor het nog van je dan. PM anders ff voor m'n 06, ik ben niet altijd op Fok
Op vrijdag 6 juli 2007 09:47 schreef R-Tech het volgende: Ik heb nog niets gehoord van The_Foxz, maar ik wacht het nog even af, het weekend is nog niet voorbij Je hebt ook interesse in de schijf?
Min of meer.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
@ R-Tech PM verzonden vandaag of morgen kan ik ff langs Dordt komen. @ Biogarde: dank voor de interesse, gaat het niet door met R-Tech, heb jij 'm. Kom vandaag en morgen langs Utrecht....