Alles is nog geen 3 maanden oud. Denk dat dat ook wel belangrijk is. Maar je wilt 130 euro bieden begrijp ik? Ik zal erover nadenken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:18 schreef Motar het volgende:
Verkoop van games etc volgens winkels is meestal 1/3de van de originele prijs, in jouw geval zou je er dan als particulier maar 131 euro voor mogen vragen.
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar volgens mij staat het eenieder vrij om te vragen wat-ie wil. Al zou TS meer dan de nieuwwaarde voor deze artikelen vragen, dan nog hebben wij het recht niet om hem daarop aan te vallen. Ik zie ook niet in waarom een particulier niet meer zou mogen vragen voor een tweedehands artikel dan een ondernemer. Als er iemand is die voor het gebodene meer wil betalen dan een winkelier er voor over heeft, dan zou het van de verkoper onzinnig zijn om een lagere prijs te hanteren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:18 schreef Motar het volgende:
Verkoop van games etc volgens winkels is meestal 1/3de van de originele prijs, in jouw geval zou je er dan als particulier maar 131 euro voor mogen vragen.
Thanks. Als mensen het niet eens zijn met de prijs moeten ze een bod doen. Aan al dat offtopic gedoe heb ik weinig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef aa_koch het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar volgens mij staat het eenieder vrij om te vragen wat-ie wil. Al zou TS meer dan de nieuwwaarde voor deze artikelen vragen, dan nog hebben wij het recht niet om hem daarop aan te vallen. Ik zie ook niet in waarom een particulier niet meer zou mogen vragen voor een tweedehands artikel dan een ondernemer. Als er iemand is die voor het gebodene meer wil betalen dan een winkelier er voor over heeft, dan zou het van de verkoper onzinnig zijn om een lagere prijs te hanteren.
So, please... stop the thread crapping.
//on-topic
Mag ik aannemen dat de Nintendo DS compleet schadevrij is? Ik bedoel, als-ie toch niet gebruikt wordt, dan is de kans op krassen en dergelijke ook vrijwel nihil, toch?
Euh... Jij vindt 3 maanden oud???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:08 schreef YoshiBignose het volgende:
je doet net alsof 3 maanden niks is... die spellen die jij erbij hebt zitten volgens mij ook al in de budget bak.
Mogen vragen????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:18 schreef Motar het volgende:
Mail me even op kesj78@gmail.com als je wilt. Thanks.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:04 schreef desliz het volgende:
¤100 voor de DS zonder de spellen
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef kesj het volgende:
Mail me even op kesj78@gmail.com als je wilt. Thanks.
Jij ook. Helaas woon je een eindje uit de buurt en heb ik slechte ervaringen met versturen per post.quote:
Je bent niet te laat. Helaas is Desliz niet in staat de DS op te komen halen omdat hij ver uit de buurt woont. En omdat ik slechte ervaringen met versturen per post heb en de set liever in 1x verkoop heb ik jou gemaild. Mailtje ontvangen? Je kunt mij ook mailen op kesj78@gmail.comquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef aa_koch het volgende:
Zo te zien ben ik te laat, maar mocht je er met desliz niet uitkomen: e.100,- voor de Nintendo DS / e.130,- voor het hele pakket. Ophalen is geen punt, ik woon zo ongeveer om de hoek (van Zoetermeer uit gezien).
En ik ben akkoord. Lees per mail wel wanneer je hem komt ophalen. Thanks iedereen voor het bieden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:28 schreef aa_koch het volgende:
Mail beantwoord. E.140,- is mijn bod. Al is het alleen maar om Motar te pesten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |