abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51640886
Te koop omdat mijn vriendin hem niet gebruikt:

3 maanden jonge Nintendo DS Lite. Kleur zwart. Inclusief zwart beschermetui met extra stylus en screenprotector. Komt compleet in doos, met bon. Gekocht op 21/04/2007 bij MediaMarkt in Zoetermeer.

Inclusief de spellen Nintendogs Dalmatier en Brain Training.

Prijs op bon: 197,00 euro.

Bieden vanaf 140 euro.

Op te halen in Zoetermeer of Amsterdam of Amstelveen.

(Geen inruil. Ik wil pas over losse verkoop nadenken als er voor de spellen en de DS Lite bieders zijn.)
  vrijdag 20 juli 2007 @ 00:18:56 #2
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_51646527
Verkoop van games etc volgens winkels is meestal 1/3de van de originele prijs, in jouw geval zou je er dan als particulier maar 131 euro voor mogen vragen.
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_51650266
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:18 schreef Motar het volgende:
Verkoop van games etc volgens winkels is meestal 1/3de van de originele prijs, in jouw geval zou je er dan als particulier maar 131 euro voor mogen vragen.
Alles is nog geen 3 maanden oud. Denk dat dat ook wel belangrijk is. Maar je wilt 130 euro bieden begrijp ik? Ik zal erover nadenken.
pi_51651146
je doet net alsof 3 maanden niks is... die spellen die jij erbij hebt zitten volgens mij ook al in de budget bak.
Facts don't care about your feelings
pi_51654695
quote:
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar volgens mij staat het eenieder vrij om te vragen wat-ie wil. Al zou TS meer dan de nieuwwaarde voor deze artikelen vragen, dan nog hebben wij het recht niet om hem daarop aan te vallen. Ik zie ook niet in waarom een particulier niet meer zou mogen vragen voor een tweedehands artikel dan een ondernemer. Als er iemand is die voor het gebodene meer wil betalen dan een winkelier er voor over heeft, dan zou het van de verkoper onzinnig zijn om een lagere prijs te hanteren.

So, please... stop the thread crapping.

//on-topic

Mag ik aannemen dat de Nintendo DS compleet schadevrij is? Ik bedoel, als-ie toch niet gebruikt wordt, dan is de kans op krassen en dergelijke ook vrijwel nihil, toch?
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_51662583
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef aa_koch het volgende:

[..]

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar volgens mij staat het eenieder vrij om te vragen wat-ie wil. Al zou TS meer dan de nieuwwaarde voor deze artikelen vragen, dan nog hebben wij het recht niet om hem daarop aan te vallen. Ik zie ook niet in waarom een particulier niet meer zou mogen vragen voor een tweedehands artikel dan een ondernemer. Als er iemand is die voor het gebodene meer wil betalen dan een winkelier er voor over heeft, dan zou het van de verkoper onzinnig zijn om een lagere prijs te hanteren.

So, please... stop the thread crapping.

//on-topic

Mag ik aannemen dat de Nintendo DS compleet schadevrij is? Ik bedoel, als-ie toch niet gebruikt wordt, dan is de kans op krassen en dergelijke ook vrijwel nihil, toch?
Thanks. Als mensen het niet eens zijn met de prijs moeten ze een bod doen. Aan al dat offtopic gedoe heb ik weinig.

Ontopic:
Alles ziet er echt super nieuw uit, totaal geen krassen dus.
pi_51662607
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:08 schreef YoshiBignose het volgende:
je doet net alsof 3 maanden niks is... die spellen die jij erbij hebt zitten volgens mij ook al in de budget bak.
Euh... Jij vindt 3 maanden oud???

Wat wil je bieden dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door kesj op 20-07-2007 16:13:11 ]
pi_51664619
quote:
Mogen vragen????
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_51668879
¤100 voor de DS zonder de spellen
pi_51671156
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:04 schreef desliz het volgende:
¤100 voor de DS zonder de spellen
Mail me even op kesj78@gmail.com als je wilt. Thanks.
pi_51679293
Zo te zien ben ik te laat, maar mocht je er met desliz niet uitkomen: e.100,- voor de Nintendo DS / e.130,- e.140,- voor het hele pakket. Ophalen is geen punt, ik woon zo ongeveer om de hoek (van Zoetermeer uit gezien ).

[ Bericht 3% gewijzigd door aa_koch op 21-07-2007 10:26:10 ]
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_51679748
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef kesj het volgende:
Mail me even op kesj78@gmail.com als je wilt. Thanks.
Je hebt mail.
pi_51687140
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef desliz het volgende:

[..]

Je hebt mail.
Jij ook. Helaas woon je een eindje uit de buurt en heb ik slechte ervaringen met versturen per post.

Ik heb ook AA_Koch gemaild omdat hij en in de buurt woont en voor de hele set heeft geboden. In mijn openingspost zie je dat ik de voorkeur geef aan de set in 1x verkopen.
pi_51687158
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef aa_koch het volgende:
Zo te zien ben ik te laat, maar mocht je er met desliz niet uitkomen: e.100,- voor de Nintendo DS / e.130,- voor het hele pakket. Ophalen is geen punt, ik woon zo ongeveer om de hoek (van Zoetermeer uit gezien ).
Je bent niet te laat. Helaas is Desliz niet in staat de DS op te komen halen omdat hij ver uit de buurt woont. En omdat ik slechte ervaringen met versturen per post heb en de set liever in 1x verkoop heb ik jou gemaild. Mailtje ontvangen? Je kunt mij ook mailen op kesj78@gmail.com
pi_51687540
Mail beantwoord. E.140,- is mijn bod. Al is het alleen maar om Motar te pesten...
pi_51688522
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 10:28 schreef aa_koch het volgende:
Mail beantwoord. E.140,- is mijn bod. Al is het alleen maar om Motar te pesten...
En ik ben akkoord. Lees per mail wel wanneer je hem komt ophalen. Thanks iedereen voor het bieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')