Ze zijn gewoon goed in onderzoeksjournalistiek.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met al die geruchten van sport.be is er geen zomerstop hoor.
Ga jij dan elke dag 20 kilometer hardlopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
zomerstop, mooi kan VBL dan dicht?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga jij dan elke dan 20 kilometer hardlopen?
Ziet mijn edit.quote:
Dus je wordt dan ook geen mod van KAA?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef rubbereend het volgende:
dat wil nog niet zeggen dat ik dan rare dingen ga doen
ik woon toch in Nederland!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus je wordt dan ook geen mod van KAA?
In Brabant toch?quote:
quote:
Ok, dat dacht ik. Je m'excuse.quote:
Gezienquote:
Zoals Robbie zegt, lijkt me niet nodig. Sowieso is gebleken dat veel users hier het niet prettig ervaren als er veel sticky topics zijn. Dit is gewoon een topicreeks die unsticky moet zijn. Als je deze quiz stickey maakt, kun je wel meer topics opnoemen die dan het recht hebben om stickey te worden.quote:
Dicht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Thailand - Nederland #3
wakker worden![]()
Hoeft niet dicht, vind ik.quote:http://forum.fok.nl/topic/1032813
In wat?quote:http://forum.fok.nl/topic/1030874
Hoe typ je die 'd' dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
VBL awards 06-07 bespreektopic #2
Mn d is kapot.
Nu hoefde je niet die 'd' te typenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
had je je ff mooi gefopt.
-3 woorden aan elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dicht.
[..]
Hoeft niet dicht, vind ik.
[..]
In wat?. Woordje 'aan' erachter?
Ja dat was juist de grapdquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu hoefde je niet die 'd' te typen.
Oui, C'est tres bien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef RayMania het volgende:
Ik heb uitzwaai uit de TT gehaald. Bedoelde je dat?
Gevraagdquote:
Zal effe kijken waar enzovoort. Als je linkjes hebt, ik zie ze graagquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet dat doodsverwensingen en banaanvragen niet mogen, maar die BonJovi begint nu toch wel heel debiel te worden
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gevraagd. Even afwachten op antwoord.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet dat doodsverwensingen en banaanvragen niet mogen, maar die BonJovi begint nu toch wel heel debiel te worden
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal effe kijken waar enzovoort. Als je linkjes hebt, ik zie ze graag.
Ik sluit me aan bij TR zijn woorden, hier een voorbeeldje waar hij weer de meest rare dingen zegt ,hij wekt gewoon irritatie op; AFC Ajax topic #663quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn hele oeuvre is nou niet bepaald denderend.
tja, het probleem is dat dat opzich niet banwaardig is........ Alleen echt consequent vervelend gedrag kunnen we benoten en na een tijdje voorbrengen bij de FA's.....................................quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik sluit me aan bij TR zijn woorden, hier een voorbeeldje waar hij weer de meest rare dingen zegt ,hij wekt gewoon irritatie op; AFC Ajax topic #663
Met daaropvolgend het volgende topic in een ander forum maja het hangt met elkaar samen. Aparte jongen die BonJovi.
Ja dat begrijp ik ook wel. Maar het lijkt wel alsof ie een typetje speelt, Iemand van in de 20 post toch niet zo'n debiele dingen.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, het probleem is dat dat opzich niet banwaardig is........ Alleen echt consequent vervelend gedrag kunnen we benoten en na een tijdje voorbrengen bij de FA's.....................................
tja........ overal lopen hier mensen op het forum rond waarvan iedereen denkt "dat bestaat toch niet" maar het blijkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel. Maar het lijkt wel alsof ie een typetje speelt, Iemand van in de 20 post toch niet zo'n debiele dingen.....
Die van jou en mij zo soms ook niet. Is toch niet banwaardig?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is toch al vrij consequent vervelend gedrag. 9 van de 10 posts van hem slaan gewoon helemaal nergens op.
Je slaat hier de spijker op zn kop.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die van jou en mij zo soms ook niet. Is toch niet banwaardig?
Dicht,quote:
Ja, hoeee dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hee, doe eens anders. Zo lijkt het net alsof ik Real op 1 wil hebben. Das heul nie zo!
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef toma het volgende:
Voetballer van het seizoen 2006-2007. dit topic kan dicht.
omdat we in Voetballer van het seizoen 2006 -2007 [DE STEMRONDE] dit topic verder stemmen
Dicht, niet gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 08:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe de Haan met Jong Oranje op het EK 2007 onder 21
Ja, ik zie het nu. Topic was te ver afgezakt om te zienquote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik had nog wel een topicreport geplaatst een paar dagen terug
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
De media pesten Feyenoord
Slotje graag.
Checkquote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Mag Het Grote SSC Napoli topic - Ritorna in A svp omgedoopt worden qua titel in "Ritorna in A"
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef DarkShine het volgende:
Belgisch voetbal #31 - De terugkeer van Malinois!
Vervang dat ? maar door een !
quote:
Is zonder Co niet goed dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vysjtsja Liha: Voetbal in Oekraine zonder Co!
TT Change in iets anders?
Ik ben niet helemaal wakker danquote:
Mille Graziequote:
ik kijk er zo naarquote:Op maandag 11 juni 2007 18:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die spammert is er weer![]()
Het grote Maduro (de International) topic #2
had het allang bij de FA's neergelegd en die hebben de desbetreffende user daar op aangesproken!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had het allang bij de FA's neergelegd en die hebben de desbetreffende user daar op aangesproken!
Omdat Fok niet iets is waar je je diensten aan kan bieden, het is de rosse buurt niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Dat deed ik dan ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Fok niet iets is waar je je diensten aan kan bieden, het is de rosse buurt niet.
Je kan ook gewoon je topic voortzetten door de PM functie, kost je alleen wel wat meer tijd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag info@club.nl dan wel?
Want die kan ik ook wel gebruiken en dan kan de persoon email via de PM
Iedereen die jij denkt die wat mailadressen heeft te benaderen via de Fok PM functie en dan hopen op antwoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat stel je voor?
je opent dat topic voor je eigen handel. Daarbij gaat het topic nogeens nergens over....... Maar er zijn een aantal antwoorden gekomen en een aantal mensen hebben aangegeven wel wat te weten. Ik zou het verder via PM of mail afhandelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Dat topic zou meer waarde hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke klopt Robbie. Maar die zijn op te zoeken. Als je die graag wilt dan kun je zelf wel wat moeite doen. Dit is wel hetzelfde als het openen van een topic waarin je plaatjes zoekt van Overmars in overhemd.
Misschien dat jij wel weet hoe je aan de personelijke email van iemand bij een BVO op Google, maar ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke klopt Robbie. Maar die zijn op te zoeken. Als je die graag wilt dan kun je zelf wel wat moeite doen. Dit is wel hetzelfde als het openen van een topic waarin je plaatjes zoekt van Overmars in overhemd.
Dat geloof ik ook zeker welquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt ook gewoon bellen en vragen naar de TD, bij de grote clubs zul je hem niet aan de lijn krijgen. Maar bij de kleinere clubs is de kans best groot dat ze je gewoon doorverbinden.
Ik handel al veel dingen af via de PM. Wat is de toegevoegde waarde om de topic dicht te gooien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je opent dat topic voor je eigen handel. Daarbij gaat het topic nogeens nergens over....... Maar er zijn een aantal antwoorden gekomen en een aantal mensen hebben aangegeven wel wat te weten. Ik zou het verder via PM of mail afhandelen.
Adresgegevens van een club lijken me inderdaad wel openbaar te zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar verwachtte je dat iemand zo'n lijst wel had en dan ook nog eens op een openbaar forum zou plaatsen? (en uberhaupt prijs zou geven)
Veranderd. Wel beetje arrogant, thoquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Nashje het volgende:
Kan de TT van het Ajax topic even veranderd worden naar Groetjes uit de CL aan Dirk Scheringa. Dank.
Je bent Ajax of je bent het nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veranderd. Wel beetje arrogant, tho.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef RayMania het volgende:
Dicht, dank.
Deze user is anti-ajax, bovendien niet stoer, en heeft een belachelijke username!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
De media pesten Feyenoord
Deze user verneukt mn mooie topic.
Kan iemand van de mods mij nog een reactie geven?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Adresgegevens van een club lijken me inderdaad wel openbaar te zijn
En verder heb ik binnen een dag al een stuk of 10 emails waar ik wat mee kan
Mama mama...ze doen me plagen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo kan iemand even iets aan die baklap doen.
in welke zin was mijn post niet voldoende?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan iemand van de mods mij nog een reactie geven?
Doe ook even wat aan mijn stalkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in welke zin was mijn post niet voldoende?
Ik doe toch niets!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe ook even wat aan mijn stalker![]()
wat zooi er tussenuit gehaald, van beide kantenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo kan iemand even iets aan die baklap doen.
WAAROM je vindt dat het ook via PM kan worden afgehandeld en WAAROM de topic daarom dicht moetquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in welke zin was mijn post niet voldoende?
Dankquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[EK-21 groep B]Engeland - Italië do 14-06 20.45 #2 Dubbel, wedstrijd is zelfs al afgelopen.
Kan de topicstarter geen ENORME BAN krijgen? Té triest voor woorden dit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Afrikaanse wereldster aangeboden gaat ook weer lekker..., gaat weer helemaal nergens over (zoals wel vaker in topics van de betreffende user..)
banaanvragen worden over het algemeen ook niet zo gewaardeerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan de topicstarter geen ENORME BAN krijgen? Té triest voor woorden dit.
Herstel:quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Daarnaast is hij net terug van zijn zoveelste ban van redelijk lange duur
Óf achterlijke topics openen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ondanks dat zijn topics misschien een beetje debiel zijn, lijkt me dit niet echt banwaardig. Zo lopen er wel meer users rond die om de haverklap een debiel en vaak dubbel topic openen....
Niks, las even niet in de juiste context. Maar de persoon die met de opmerking kwam heeft ook van die fratsenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een debiel of achterlijk topic?
Wat is de einduitslag?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef rubbereend het volgende:
We hebben het post gedrag van de betrefende user mee naar achteren genomen!
Klopt, ik open het ene topic na het anderequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niks, las even niet in de juiste context. Maar de persoon die met de opmerking kwam heeft ook van die fratsen![]()
Je moet niet alles serieus nemen, wordt je nachtrust nog beter van waarschijlnlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ondanks dat zijn topics misschien een beetje debiel zijn, lijkt me dit niet echt banwaardig. Zo lopen er wel meer users rond die om de haverklap een debiel en vaak dubbel topic openen....
Ik ben de enige die het voor jou opneemt, als je dat nog niet door hadquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet niet alles serieus nemen, wordt je nachtrust nog beter van waarschijlnlijk
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het voor jou opneemt, als je dat nog niet door had![]()
Heb het zelf al gedaan, fixed dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:28 schreef stefmans het volgende:
Kan iemand dat smerige plaatje van Cyberia verwijderen. Te ranzig.
Wat een rust gaat dat worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook al heb je het nu zelf al gedaan, je wordt toch nog gebanned.
Niet meer, flapdrol.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Het plaatje staat er overigens nog gewoon. In quotes welliswaar.
Bij Pizza, en UB_40 wel nog.quote:
Ja wrijf het even lekker in wil je, kneus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Plaatje kan echt niet zeg, wat een schande.
Ik heb mijn excuses volgens mij al aangeboden in het betreffende topic. Over een enorme plaat voor je kop gesprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
In plaats van je excuses aan te bieden voor dat vieze plaatje ga je schelden."flapdrol" "kneus". Ik vind dit echt te ver gaan hoor.
![]()
Dat heb ik gezien ja, maar ondertussen ga je me hier weer uitschelden, dus ik vraag me af of je het wel echt meende. Ik vind het in ieder geval geen stijl hoe je je de laatste tijd tegen mij gedraagt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb mijn excuses volgens mij al aangeboden in het betreffende topic. Over een enorme plaat voor je kop gesproken![]()
Je mag toch nog wel schelden, maar niet met ziektes etc?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:03 schreef Sethje het volgende:
Ja ik vind dat ook wel raar dat Cyberia mag schelden want hier staat nou juist dat dat niet meer mocht
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je mag toch nog wel schelden, maar niet met ziektes etc?![]()
En vieze negersexplaatjes horen denk ik bij en dergelijke, want die vind ik ook niet echt kunnen en bijdragen tot een leuke en sociale omgang met elkaar op dit forum.quote:Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan,
Nou als ik iemand een sukkel vind neem als voorbeeld Cyberiading, dan mag ik toch wel zeggen dat hij een sukkel is.In het dagelijksleven is sukkel toch ook geen schokkend woord?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
En vieze negersexplaatjes horen denk ik bij en dergelijke, want die vind ik ook niet echt kunnen en bijdragen tot een leuke en sociale omgang met elkaar op dit forum.
Maar waar maak je dan onderschijd, ik vind namelijk dat er een groot verschil zit tussen sukkel en tyfusmongool. Terwijl je elkaar toch voor iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:08 schreef rubbereend het volgende:
elkaar voor vanalles uitmaken of elkaar dingen kleinerende dingen toevoegen zitten we ook niet op te wachten!
niet schokkend, maar het draagt niet bepaald bij aan normale dicussiesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou als ik iemand een sukkel vind neem als voorbeeld Cyberiading, dan mag ik toch wel zeggen dat hij een sukkel is.In het dagelijksleven is sukkel toch ook geen schokkend woord?
Kijk we zijn hier niet in het dagelijks leven. In het dagelijks leven kun je "sukkels" makkelijker negeren. En snel een blokje omgaan als je een sukkel ziet. En als je er dan toch een keer een sukkel ziet die sukkelig doet dan mag je dat ook best zeggen. Maar we zitten hier op een forum, waar je elkaar niet zo makkelijk kunt ontlopen. Omdat iedereen hier toch dezelfde interesses heeft, namelijk het voetbalspelletje. Daarom doen veel mensen hun best om er leuk met elkaar over te praten en sociaal tegen elkaar te doen. Maar als sommige mensen dan anderen gaan uitschelden, dan verpest dat wel een beetje de sfeer. En denken die mensen van, nou dat is ook niet leuk hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou als ik iemand een sukkel vind neem als voorbeeld Cyberiading, dan mag ik toch wel zeggen dat hij een sukkel is.In het dagelijksleven is sukkel toch ook geen schokkend woord?
klopt, voor een keertje sukkel roepen zul je ook nooit geband worden. Maar zoals ik net postte gaat het ook over een fatsoenlijke discussie met elkaar. Als de een begint met sukkel komt de volgende met een reactie daarop en 3 posts later is er geen normale discussie meer!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar waar maak je dan onderschijd, ik vind namelijk dat er een groot verschil zit tussen sukkel en tyfusmongool. Terwijl je elkaar toch voor iets uitmaakt.
Wat een mooie uitlegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk we zijn hier niet in het dagelijks leven. In het dagelijks leven kun je "sukkels" makkelijker negeren. En snel een blokje omgaan als je een sukkel ziet. En als je er dan toch een keer een sukkel ziet die sukkelig doet dan mag je dat ook best zeggen. Maar we zitten hier op een forum, waar je elkaar niet zo makkelijk kunt ontlopen. Omdat iedereen hier toch dezelfde interesses heeft, namelijk het voetbalspelletje. Daarom doen veel mensen hun best om er leuk met elkaar over te praten en sociaal tegen elkaar te doen. Maar als sommige mensen dan anderen gaan uitschelden, dan verpest dat wel een beetje de sfeer. En denken die mensen van, nou dat is ook niet leuk hier.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze zeggen ook wel eens, Sport verbroederd. Tenminste dat heb ik wel eens op TV gehoord ofzo. Nou ik vind dat Cyberia niet echt meewerkt aan die verbroedering op dit moment. Of hij heeft -ook gelet op het plaatje dat hij poste- toch een ander beeld in zijn hoofd van verbroedering.
Dank uquote:
Maar wel de baas en de Geert den Ouden awardquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Messenga het volgende:
Wat is die Terro toch een matennaaier. Moraalridder.![]()
Van wat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar wel de baas en de Geert den Ouden award![]()
Omdat TR de baas isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Boixos_Nois het volgende:
waarom heeft cyberia een ban? (als je nu meteen antwoord had gegevne in ajax forum had het daar 3 posts gescheeld ipv hiernaar verwijzen![]()
![]()
Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Boixos_Nois het volgende:
waarom heeft cyberia een ban? (als je nu meteen antwoord had gegevne in ajax forum had het daar 3 posts gescheeld ipv hiernaar verwijzen![]()
![]()
Zal het vanavond aanpassen, samen met de linkjes van Bliksem. Dank je!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Even wat wijzigingen voor de handige linkjes:
Tanghe (terug naar Belgie)
Aborah (terug naar Nederland)
Diba (naar Qatar)
Boukhari (terug naar Nantes, afwachten waar hij naartoe gaat)
Gahkokidze (gestopt)
Leonard, Vreven (in de gaten houden, zijn ook zo gevlogen)
Nilsson (staat heel voorbarig al bij buitenlanders spelend in het buitenland)
Fortes Rodriguez (gestopt)
Ik duld toch geen tegenspraak. Ook niet van de baas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef RayMania het volgende:
Neee, dit is geen slowchat topic.
Kappen dus, want ik ben de baas.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Messenga het volgende:
Wat is die Terro toch een nsb'er. Moraalridder.![]()
Moet je niet huilen in een ander topic dat de boze mensen je doen plagen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
He grappig zeg, je hebt de quote veranderd. Haha lachen man.
Echt goed van je. Helemaal zelf bedacht. Deze komt zeker met stip binnen in mijn moppen top 10.
Echt Hi-la-risch gewoon.
Bedankt man.
Oja, je usernamequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
He grappig zeg, je hebt de quote veranderd. Haha lachen man.
Echt goed van je. Helemaal zelf bedacht. Deze komt zeker met stip binnen in mijn moppen top 10.
Echt Hi-la-risch gewoon.
Bedankt man.
Wat kun je toch vreselijk goed zeuren...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke,
#1, in Hools staat een foto van mij, waarvoor ik geen toestemming tot plaatsen heb gegeven, die mag eraf.
#2 Ik word uitgescholden voor mongool, matennaaier en nsb'er (Moraalridder is niet echt een scheldwoord), dat vind ik ook niet echt een toonbeeld van normaal met elkaar omgaan. Ook al maak ik misschien wat flauwe grapjes en doe ik een beetje raar, ik beledig of provoceer niemand en doe niks in strijd met de policy. Toch menen bepaalde mensen mij herhaaldelijk te moeten beledigen. Danwel mijn username frequent te moeten afzeiken.
En nu duld je zeker geen tegenspraak?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke,
#1, in Hools staat een foto van mij, waarvoor ik geen toestemming tot plaatsen heb gegeven, die mag eraf.
#2 Ik word uitgescholden voor mongool, matennaaier en nsb'er (Moraalridder is niet echt een scheldwoord), dat vind ik ook niet echt een toonbeeld van normaal met elkaar omgaan. Ook al maak ik misschien wat flauwe grapjes en doe ik een beetje raar, ik beledig of provoceer niemand en doe niks in strijd met de policy. Toch menen bepaalde mensen mij herhaaldelijk te moeten beledigen. Danwel mijn username frequent te moeten afzeiken.
Ga gewoon onder een draaiende molen staan. Werkt gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Suijk het volgende:
Robbie, geef mij wat van dat spul, want het werkt goed volgens mij!
De riem, de broek en de schoenen:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef sjimz het volgende:
Je bent toch niet herkenbaar op die foto, bewijs maar eens dat jij dat bent.
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Suijk het volgende:
Robbie, geef mij wat van dat spul, want het werkt goed volgens mij!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De riem, de broek en de schoenen:
[afbeelding]
Is dat een Hugo Boss broek?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
verkapte banaanvraag!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Laatst was er trouwens toch iemand gebanned met ook iets van NSBér ofzo![]()
Iedere pauper heeft lacoste schoenenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Check die g-star styl0wquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar je bent toch een Boss?quote:
Waarom doe je ineens zo formeel en probeer je voor jou doen 'dure' woorden te gebruiken? Om iets voor elkaar te krijgen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke,
Voor mensen als jij moet ik inderdaad mijn taalgebruik aanpassen. Maar ik en mijn medebazen van VBL kunnen gewoon op hoog niveau met elkaar praten en ´dure´ woorden gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Waarom doe je ineens zo formeel en probeer je voor jou doen 'dure' woorden te gebruiken? Om iets voor elkaar te krijgen?
toch wel met een z he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor mensen als jij moet ik inderdaad mijn taalgebruik aanpassen. Maar ik en mijn medebazen van VBL kunnen gewoon op hoog niveau met elkaar praten en ´dure´ woorden gebruiken.
Whehe stakkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor mensen als jij moet ik inderdaad mijn taalgebruik aanpassen. Maar ik en mijn medebazen van VBL kunnen gewoon op hoog niveau met elkaar praten en ´dure´ woorden gebruiken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja je mag bij zijn dat ik jouw tattoo niet heb gezet.
Gelukkig was ik zo bazend (hihihi leuk woordgrapjequote:
Bedankt, mocht je ooit in moeilijkheden zitten op fok.. Post dan dit symboolquote:
Hij is alleen z'n toetsenbord gewend natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef RayMania het volgende:
Neee, dit is geen slowchat topic.
Kappen dus, want ik ben de baas.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef RayMania het volgende:
Kappen nu met dit gezeik, laatste waarschuwing. Houd Feedback voor wat het is.
Misschien nog een keer, Ray.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef RayMania het volgende:
Leuk geweest allemaal, was lachen. Nu maar weer serieus zijn en Feedback gebruiken waarvoor nodig. Offtopic wordt verwijderd.
hij mag wat van mij hebben hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray heeft geen natuurlijk overgewicht volgens mij.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef RayMania het volgende:
Leuk geweest allemaal, was lachen. Nu maar weer serieus zijn en Feedback gebruiken waarvoor nodig. Offtopic wordt verwijderd.
Was net voor deze reactie bezigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Randverschijnselen deel 23
Kan ook wel opgeschoond worden.
Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef MaxPower het volgende:
kan iemand het 'buitenlandse wedstrijden bezoeken' topic ergens vinden
denk het, ik tikte bij de search buitenlandse wedstrijden bezoeken in en daar kwam ie al. Alleen weer te laat natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef MaxPower het volgende:
dat is snel..ik doe iets fout blijkbaar
thanks
Gezienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
AFC Ajax topic #671: Met een nieuw shirt.
Spammerd is er weer,....
Nee, is het geen belangrijk onderwerp dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:58 schreef dndiek het volgende:
Er zijn genoeg topics waarin dit besproken zou kunnen worden........ Daar is geen apart topic voor nodig
Wie is jullie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, is het geen belangrijk onderwerp dan?
Ik heb meer het gevoel dat ik naar Afrika-1 zit te kijken.
Bovendien mogen jullie wel iets vriendelijker zijn.
Rot op joh. Niet huidskleur maar kwaliteit hoort te bepalen wie er speelt. 100 keer liever Donk dan Otten centraal in de verdediging, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, is het geen belangrijk onderwerp dan?
Ik heb meer het gevoel dat ik naar Afrika-1 zit te kijken.
Bovendien mogen jullie wel iets vriendelijker zijn.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:56 schreef pberends het volgende:
Jong Oranje: een negerbrigade?
Wat een onzinnig slotje, hiermee worden de gevoelens van miljoenen Nederlanders genegeerd.
Velen vinden dat een voetbalelftal een beetje een weerspiegeling moet zijn van de samenleving, en geen allochtonenbrigade.
Zoals de baas het wilt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:06 schreef TerroRobbie het volgende:
"Zakt toch vanzelf wel naar onderen"
Dat is dan toch een weerspiegeling van de samenleving?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:56 schreef pberends het volgende:
Jong Oranje: een negerbrigade?
Velen vinden dat een voetbalelftal een beetje een weerspiegeling moet zijn van de samenleving, en geen allochtonenbrigade.
Het is een onzin topic over een onderwerp wat makkelijk in een van de al bestaande topics besproken kan worden, als je er een discussie over wil voerenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is gewoon een onzin topic... Maar om nou als reden te gebruiken dat er al genoeg topics zijn lijkt me een beetje onzin. Aangezien tegenwoordig voor elke scheet een topic geopend kan worden. "Zakt toch vanzelf wel naar onderen"
Jaja... 11% is niet-westers allochtoon in Nederland. Hoeveel procent is niet-westers allochtoon bij Jong Oranjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is dan toch een weerspiegeling van de samenleving?
Rot toch op met je stormfront.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:06 schreef MaxPower het volgende:
zout ff lekker op naar stormfront ofzo pberends.
cultheld zegt het precies goed: kwaliteit bepaalt wie er speelt.
de stadions bij Jong Oranje waren nog geen 3 jaar geleden angstig leeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Rot toch op met je stormfront.
Ik zeg alleen maar: Oranje moet niet verbaasd staan te kijken wanneer veel fans afhaken wanneer dik de helft van het elftal allochtoon is.
Jong Oranje kan dan ook beter afgeschaft worden. Het is eigenlijk alleen maar een zwaktebod. Tis commercieel uitbuiterij, allerlei van die domme subleagues. Maar dat even ter zijde.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
de stadions bij Jong Oranje waren nog geen 3 jaar geleden angstig leeg.
wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Jong Oranje kan dan ook beter afgeschaft worden. Het is eigenlijk alleen maar een zwaktebod. Tis commercieel uitbuiterij, allerlei van die domme subleagues. Maar dat even ter zijde.
Waarom is er geen voetbalelftal voor 40+ers?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
tabeequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:33 schreef pberends het volgende:
Oei, ik heb een gevoelige snoer geraakt bij alle voetbal-fetishisten hier. Groetjes.
[23 uurstopic] Suijk is Jarig Hoera!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef dndiek het volgende:
Dank je
zondag morgen, dus die slapen nog welquote:Op zondag 17 juni 2007 09:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
[23 uurstopic] Suijk is Jarig Hoera!
kan ook wel op slot![]()
quote:
Lekker belangrijkquote:Op zondag 17 juni 2007 09:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
[23 uurstopic] Suijk is Jarig Hoera!
kan ook wel op slot![]()
Ik wilde eigenlijk iedereen nog even bedanken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |