Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Boixos_Nois het volgende:
waarom heeft cyberia een ban? (als je nu meteen antwoord had gegevne in ajax forum had het daar 3 posts gescheeld ipv hiernaar verwijzen![]()
![]()
Zal het vanavond aanpassen, samen met de linkjes van Bliksem. Dank je!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Even wat wijzigingen voor de handige linkjes:
Tanghe (terug naar Belgie)
Aborah (terug naar Nederland)
Diba (naar Qatar)
Boukhari (terug naar Nantes, afwachten waar hij naartoe gaat)
Gahkokidze (gestopt)
Leonard, Vreven (in de gaten houden, zijn ook zo gevlogen)
Nilsson (staat heel voorbarig al bij buitenlanders spelend in het buitenland)
Fortes Rodriguez (gestopt)
Ik duld toch geen tegenspraak. Ook niet van de baas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef RayMania het volgende:
Neee, dit is geen slowchat topic.
Kappen dus, want ik ben de baas.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Messenga het volgende:
Wat is die Terro toch een nsb'er. Moraalridder.![]()
Moet je niet huilen in een ander topic dat de boze mensen je doen plagen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
He grappig zeg, je hebt de quote veranderd. Haha lachen man.
Echt goed van je. Helemaal zelf bedacht. Deze komt zeker met stip binnen in mijn moppen top 10.
Echt Hi-la-risch gewoon.
Bedankt man.
Oja, je usernamequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
He grappig zeg, je hebt de quote veranderd. Haha lachen man.
Echt goed van je. Helemaal zelf bedacht. Deze komt zeker met stip binnen in mijn moppen top 10.
Echt Hi-la-risch gewoon.
Bedankt man.
Wat kun je toch vreselijk goed zeuren...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke,
#1, in Hools staat een foto van mij, waarvoor ik geen toestemming tot plaatsen heb gegeven, die mag eraf.
#2 Ik word uitgescholden voor mongool, matennaaier en nsb'er (Moraalridder is niet echt een scheldwoord), dat vind ik ook niet echt een toonbeeld van normaal met elkaar omgaan. Ook al maak ik misschien wat flauwe grapjes en doe ik een beetje raar, ik beledig of provoceer niemand en doe niks in strijd met de policy. Toch menen bepaalde mensen mij herhaaldelijk te moeten beledigen. Danwel mijn username frequent te moeten afzeiken.
En nu duld je zeker geen tegenspraak?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke,
#1, in Hools staat een foto van mij, waarvoor ik geen toestemming tot plaatsen heb gegeven, die mag eraf.
#2 Ik word uitgescholden voor mongool, matennaaier en nsb'er (Moraalridder is niet echt een scheldwoord), dat vind ik ook niet echt een toonbeeld van normaal met elkaar omgaan. Ook al maak ik misschien wat flauwe grapjes en doe ik een beetje raar, ik beledig of provoceer niemand en doe niks in strijd met de policy. Toch menen bepaalde mensen mij herhaaldelijk te moeten beledigen. Danwel mijn username frequent te moeten afzeiken.
Ga gewoon onder een draaiende molen staan. Werkt gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Suijk het volgende:
Robbie, geef mij wat van dat spul, want het werkt goed volgens mij!
De riem, de broek en de schoenen:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef sjimz het volgende:
Je bent toch niet herkenbaar op die foto, bewijs maar eens dat jij dat bent.
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Suijk het volgende:
Robbie, geef mij wat van dat spul, want het werkt goed volgens mij!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De riem, de broek en de schoenen:
[afbeelding]
Is dat een Hugo Boss broek?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
verkapte banaanvraag!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Laatst was er trouwens toch iemand gebanned met ook iets van NSBér ofzo![]()
Iedere pauper heeft lacoste schoenenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Check die g-star styl0wquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar je bent toch een Boss?quote:
Waarom doe je ineens zo formeel en probeer je voor jou doen 'dure' woorden te gebruiken? Om iets voor elkaar te krijgen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke,
Voor mensen als jij moet ik inderdaad mijn taalgebruik aanpassen. Maar ik en mijn medebazen van VBL kunnen gewoon op hoog niveau met elkaar praten en ´dure´ woorden gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Waarom doe je ineens zo formeel en probeer je voor jou doen 'dure' woorden te gebruiken? Om iets voor elkaar te krijgen?
toch wel met een z he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor mensen als jij moet ik inderdaad mijn taalgebruik aanpassen. Maar ik en mijn medebazen van VBL kunnen gewoon op hoog niveau met elkaar praten en ´dure´ woorden gebruiken.
Whehe stakkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor mensen als jij moet ik inderdaad mijn taalgebruik aanpassen. Maar ik en mijn medebazen van VBL kunnen gewoon op hoog niveau met elkaar praten en ´dure´ woorden gebruiken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja je mag bij zijn dat ik jouw tattoo niet heb gezet.
Gelukkig was ik zo bazend (hihihi leuk woordgrapjequote:
Bedankt, mocht je ooit in moeilijkheden zitten op fok.. Post dan dit symboolquote:

Hij is alleen z'n toetsenbord gewend natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |