Vind het een beetje dubieus, Cocu en Van Bommel zijn verantwoordelijk voor het functioneren van het Nederlands elftal (in mijn ogen is dat nog altijd de trainer) en dan krijgt alleen Van Bommel de schuld dat had Cruijf ook kritiek moeten uiten op Cocu, en misschien ook V.d. Sar.quote:Johan Cruijf uitte veel kritiek tijdens een symposium in Amsterdam op Mark van Bommel.
Volgens de legendarische nummer 14 is Van Bommel verantwoordelijk voor het falen van Wesley Sneijder op het WK voetbal. Van Bommel had met zijn ervaring samen met Cocu het Nederlands elftal moeten dragen.
http://www.l1.nl/l1sprt/_(...)e/1_1023/_pid/links4quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef VoreG het volgende:
Bron?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Elke keer als er onterecht een topic wordt geopend komt TerroRobbie zeiken?
Cruijff is vast nog woedend dat Van Bommel Ajax vernederde in de Arena. Dat hij vindt dat Van Bommel de waterdrager van Sneijder zou moeten zijn, zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
En terecht.
Die kwal van een Van Bommel vindt zichtzelf helemaal geweldig.
Eigenlijk is het gewoon een mof..
Ja, man want Cruijff is zo begaan met Ajaxquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cruijff is vast nog woedend dat Van Bommel Ajax vernederde in de Arena. Dat hij vindt dat Van Bommel de waterdrager van Sneijder zou moeten zijn, zegt mij genoeg.
Sssssssssssssst, calimero.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cruijff is vast nog woedend dat Van Bommel Ajax vernederde in de Arena. Dat hij vindt dat Van Bommel de waterdrager van Sneijder zou moeten zijn, zegt mij genoeg.
Nee, hij heeft er helemaal niks mee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja, man want Cruijff is zo begaan met Ajax
Je bent pas echt een calimero als je gaat beweren dat Sneijder niet goed functioneerde omdat Van Bommel en Cocu niet hard genoeg voor hem werktenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |