abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:01:51 #1
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_50164918
quote:
Johan Cruijf uitte veel kritiek tijdens een symposium in Amsterdam op Mark van Bommel.

Volgens de legendarische nummer 14 is Van Bommel verantwoordelijk voor het falen van Wesley Sneijder op het WK voetbal. Van Bommel had met zijn ervaring samen met Cocu het Nederlands elftal moeten dragen.
Vind het een beetje dubieus, Cocu en Van Bommel zijn verantwoordelijk voor het functioneren van het Nederlands elftal (in mijn ogen is dat nog altijd de trainer) en dan krijgt alleen Van Bommel de schuld dat had Cruijf ook kritiek moeten uiten op Cocu, en misschien ook V.d. Sar.

Dan heb ik een vraag aan meneer Cruijf, wie zijn schuld is het dan nu voor het falen van Sneijder.
pi_50164949
Bron?
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:04:08 #3
74737 NeoGenic1982
pi_50165069
Cruijff haalt uit naar Van Bommel

Aan de ene kant is Van Bommel ook een eersteklas eikel. Die kerel vindt zichzelf groter dan het Nederlands Elftal. Aan de andere kant is Cruyff ook behooriljk irritant met z'n uitspraken over bepaalde spelers. Het zou mooi zijn als Cruyff op zonder vooroordelen en zonder voorkeur voor de éne partij en afkeur voor de andere partij naar de zaken zou kijken, maar dat gebeurt nu niet. En die uitspraken worden allemaal in de pers gepakt en dus krjigen zijn woorden nogal veel waarde. Jammer, je moet vriendjes blijven met Cruyff en Van Basten.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:07:05 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50165091
Was al bekend, zie ook: Marco van Basten moet ontslagen worden! #19

Blijft kansloos, JC heeft Bassie aanbevolen bij KNVB en blijft hem maar verdedigen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50165198
Elke keer als Johan Cruijf iets (doms) zegt komt er een nieuw topic?
pi_50165209
Iedere kritiek op van bömmel is terecht.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:10:39 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50165237
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Elke keer als er onterecht een topic wordt geopend komt TerroRobbie zeiken?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:11:07 #9
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50165248
JC is a bit retarded....

Het zit kennelijk nog steeds diep dat hij tijdens het EK 2004 in Portugal in de rede gevallen werd door van Bommel.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50165271
Cruijff, de man die zich voordoet als God. Ik heb een hekel aan mannetjes die zich zo profileren.
Hoi.
pi_50165285
Cruijff is een opportunistische klootzak die z'n land in de steek liet. Dat ie maar een vet hart krijgt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:24:37 #12
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50165822
En terecht.
Die kwal van een Van Bommel vindt zichtzelf helemaal geweldig.
Eigenlijk is het gewoon een mof..
-
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:26:33 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50165906
Cruijf is een ouwe seniele zak. Tijd dat hij opgenomen wordt in het bejaardentehuis.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:27:15 #14
74737 NeoGenic1982
pi_50165936
Ik ben zelf ook geen fan van V. Bommel maar hier gaat het gewoon weer over een uitspraak van Cruijf, hoe kan 1 speler verantwoordelijk zijn voor het functioneren van andere spelers. Als Robben goed speelt word er vaak gezegd dat hij goed speelt door zijn eigen individuele kwaliteiten, maar als Sneijder slecht speelt ligt het aan V. Bommel, ik snap die theorie niet.
pi_50166007

Go Cruijf, Go Cruijf

Irritant ventje die van Bommel
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_50166146
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
En terecht.
Die kwal van een Van Bommel vindt zichtzelf helemaal geweldig.
Eigenlijk is het gewoon een mof..
Cruijff is vast nog woedend dat Van Bommel Ajax vernederde in de Arena. Dat hij vindt dat Van Bommel de waterdrager van Sneijder zou moeten zijn, zegt mij genoeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:35:12 #17
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_50166240
Ik ben altijd wel een Cruijff fan geweest, alleen vind ik het stuitend dat hij koste wat koste van Basten verdedigt, uit de wind houdt, en zijn oorlogjes voert. Dat is dan wel loyaal, maar wel erg fout en irritant.

van Basten speelde gewoon een ruk systeem op het WK, dat 3 schamele doelpuntjes opleverde. Hij is de hoofdschuldige en de vete met van Bommel is een walgelijk verhaal met alleen maar verliezers.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:35:22 #18
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50166253
Ik dacht dat Sneijder juist zo'n goed WK had gespeeld. Daar was iedereen het toch overeens die maar iets met de KNVB te maken had.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_50166260
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cruijff is vast nog woedend dat Van Bommel Ajax vernederde in de Arena. Dat hij vindt dat Van Bommel de waterdrager van Sneijder zou moeten zijn, zegt mij genoeg.
Ja, man want Cruijff is zo begaan met Ajax
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:35:36 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50166265
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sssssssssssssst, calimero.
pi_50166405
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:35 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ja, man want Cruijff is zo begaan met Ajax
Nee, hij heeft er helemaal niks mee.
pi_50166470
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sssssssssssssst, calimero.
Je bent pas echt een calimero als je gaat beweren dat Sneijder niet goed functioneerde omdat Van Bommel en Cocu niet hard genoeg voor hem werkten .
pi_50166581
Ik begin een beetje moe te worden van Cruijff de laatste tijd om eerlijk te zijn..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:43:20 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50166587
Het is Cruijff.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_50166731
Van Basten bouwt altijd zijn hele elftal om Sneijder heen. Daardoor spelen Cocu en v. Bommel niet op hun vaste positie, maar moeten ze zich aanpassen aan het spel van Sneijder (en dus het spel van VB).
Als sneijder dan niet naar behoren functioneert ligt dat volgens mij toch echt aan de trainer die iets verkeerds doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')