Vind het een beetje dubieus, Cocu en Van Bommel zijn verantwoordelijk voor het functioneren van het Nederlands elftal (in mijn ogen is dat nog altijd de trainer) en dan krijgt alleen Van Bommel de schuld dat had Cruijf ook kritiek moeten uiten op Cocu, en misschien ook V.d. Sar.quote:Johan Cruijf uitte veel kritiek tijdens een symposium in Amsterdam op Mark van Bommel.
Volgens de legendarische nummer 14 is Van Bommel verantwoordelijk voor het falen van Wesley Sneijder op het WK voetbal. Van Bommel had met zijn ervaring samen met Cocu het Nederlands elftal moeten dragen.
http://www.l1.nl/l1sprt/_(...)e/1_1023/_pid/links4quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef VoreG het volgende:
Bron?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Elke keer als er onterecht een topic wordt geopend komt TerroRobbie zeiken?
Cruijff is vast nog woedend dat Van Bommel Ajax vernederde in de Arena. Dat hij vindt dat Van Bommel de waterdrager van Sneijder zou moeten zijn, zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
En terecht.
Die kwal van een Van Bommel vindt zichtzelf helemaal geweldig.
Eigenlijk is het gewoon een mof..
Ja, man want Cruijff is zo begaan met Ajaxquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cruijff is vast nog woedend dat Van Bommel Ajax vernederde in de Arena. Dat hij vindt dat Van Bommel de waterdrager van Sneijder zou moeten zijn, zegt mij genoeg.
Sssssssssssssst, calimero.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cruijff is vast nog woedend dat Van Bommel Ajax vernederde in de Arena. Dat hij vindt dat Van Bommel de waterdrager van Sneijder zou moeten zijn, zegt mij genoeg.
Nee, hij heeft er helemaal niks mee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja, man want Cruijff is zo begaan met Ajax
Je bent pas echt een calimero als je gaat beweren dat Sneijder niet goed functioneerde omdat Van Bommel en Cocu niet hard genoeg voor hem werktenquote:
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent pas echt een calimero als je gaat beweren dat Sneijder niet goed functioneerde omdat Van Bommel en Cocu niet hard genoeg voor hem werkten.
Dat niet alleen. Van Bommel is ook één van de weinigen (volgens mij de enige international) die zo uitgesproken anti-Ajax (en indirect anti-Cruijff) is. Reken er maar op dat dat allemaal een rol speelt bij Cruijff, want hij is een zuivere opportunist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Heb een tyfus-hekel aan Johan Cruijff een zijn Bassie, maar om nu meteen verbanden te leggen met een drieklapper van enkele jaren terug in de Amsterdam ArenA?
Weet je wat pas grappig is? Eerst dienden Cocu en Van Bommel zogenaamd Sneijder niet toen bleek dat de aanvoer naar de voorhoede bagger was en een paar dagen later zei Van Basten prompt dat Sneijder het spel geweldig had gecontroleerd. Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef Muchacha20 het volgende:
Van Basten bouwt altijd zijn hele elftal om Sneijder heen. Daardoor spelen Cocu en v. Bommel niet op hun vaste positie, maar moeten ze zich aanpassen aan het spel van Sneijder (en dus het spel van VB).
Als sneijder dan niet naar behoren functioneert ligt dat volgens mij toch echt aan de trainer die iets verkeerds doet.
Maar is dit überhaupt wel de mening van van Johan Cruijff of huppelt El Salvador in deze kwestie gewoon achter onze bondscoach aan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Van Bommel is ook één van de weinigen (volgens mij de enige international) die zo uitgesproken anti-Ajax (en indirect anti-Cruijff) is. Reken er maar op dat dat allemaal een rol speelt bij Cruijff, want hij is een zuivere opportunist.
Ik denk dat San en Sal achter elkaar aan huppelen. Cruijff kan Bassie niet afvallen omdat hij destijds met veel bombarie aankondigde dat Bassie dé ideale man voor Oranje zou zijn. Daarom probeert Cruijff allerlei onzin te verkopen om zo Bassie's falen schoon te praten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar is dit überhaupt wel de mening van van Johan Cruijff of huppelt El Salvador in deze kwestie gewoon achter onze bondscoach aan?
Is natuurlijk ook heel professioneel van herr von bömmel om uitgesproken anti-Ajax te zijn in een team met enkele Ajax spelers. Geen wonder dat Cruijff hem wantrouwt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Van Bommel is ook één van de weinigen (volgens mij de enige international) die zo uitgesproken anti-Ajax (en indirect anti-Cruijff) is. Reken er maar op dat dat allemaal een rol speelt bij Cruijff, want hij is een zuivere opportunist.
Klopt, en aangezien beide in het verleden (als actieve voetballer) zo belangrijk waren voor Nederland, laat de KNVB ze maar lekker gaan. Maar waar zijn beide nu eigenlijk mee bezig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat San en Sal achter elkaar aan huppelen. Cruijff kan Bassie niet afvallen omdat hij destijds met veel bombarie aankondigde dat Bassie dé ideale man voor Oranje zou zijn. Daarom probeert Cruijff allerlei onzin te verkopen om zo Bassie's falen schoon te praten.
Met niks. Het feit dat Cruijff al positiever is over Demy de Zeeuw dan over Mark van Bommel zegt mij genoeg. Het interesseert hem waarschijnlijk niets als Nederland een modderfiguur slaat op het EK 2008.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, en aangezien beide in het verleden (als actieve voetballer) zo belangrijk waren voor Nederland, laat de KNVB ze maar lekker gaan. Maar waar zijn beide nu eigenlijk mee bezig?
Klopt, hij valt Bassie simpelweg niet af, omdat dat zijn eigen geloofwaardigheid aantast. Maar wat als het binnenkort nóg gekker wordt qua selectiebeleid? Of als er aanvaringen komen met jongens als Dirk Kuijt en Arjen Robben? Zal Johan Cruijff het altijd met de bondscoach eens zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met niks. Het feit dat Cruijff al positiever is over Demy de Zeeuw dan over Mark van Bommel zegt mij genoeg. Het interesseert hem waarschijnlijk niets als Nederland een modderfiguur slaat op het EK 2008.
Dat vraag ik me ook af. V. Basten was maybe een goede voetballen maar als coach zijnde stelt hij niet veel voor. De grotere voetbalcritici snappen het ook niet dat V. Basten V. Bommel toen niet opriep voor het Ned elftal, en hebben al vaker twijfel gesteld aan het oproep beleid van V. Basten. Ligt het dan aan V. Basten en Cruijf of aan al die anderen die het niet snappen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, hij valt Bassie simpelweg niet af, omdat dat zijn eigen geloofwaardigheid aantast. Maar wat als het binnenkort nóg gekker wordt qua selectiebeleid? Of als er aanvaringen komen met jongens als Dirk Kuijt en Arjen Robben? Zal Johan Cruijff het altijd met de bondscoach eens zijn?
ben volgensmij al moe van die vent ....quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef venomsnake het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Cruijff de laatste tijd om eerlijk te zijn..![]()
Van bommel is genoeg geselecteerd door van basten en heeft zich nooit bewezen. Ik vind Marco een waardeloze trainer, maar in het geval van die mof heeft hij gewoon gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:24 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. V. Basten was maybe een goede voetballen maar als coach zijnde stelt hij niet veel voor. De grotere voetbalcritici snappen het ook niet dat V. Basten V. Bommel toen niet opriep voor het Ned elftal, en hebben al vaker twijfel gesteld aan het oproep beleid van V. Basten. Ligt het dan aan V. Basten en Cruijf of aan al die anderen die het niet snappen.
Het klopt dat hier geselecteerd word op een groot "ik mag je gehalte"
Dus als een collega van jou op het werk niet presteert is het jouw schuld?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Van bommel is genoeg geselecteerd door van basten en heeft zich nooit bewezen. Ik vind Marco een waardeloze trainer, maar in het geval van die mof heeft hij gewoon gelijk.
Dat Sneijder niet presteerde lag aan de trainer, dat von bommel nooit presteert ligt aan zijn houding.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:31 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Dus als een collega van jou op het werk niet presteert is het jouw schuld?
En mof? Grappig hoe hier persoonlijke meningen de overhand krijgen ipv realiteit.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Van bommel is genoeg geselecteerd door van basten en heeft zich nooit bewezen. Ik vind Marco een waardeloze trainer, maar in het geval van die mof heeft hij gewoon gelijk.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:38 schreef cultheld het volgende:
[..]![]()
![]()
. Voor een simpele ziel als jij nog maar een keer:
Hoe dubbelquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:34 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat Sneijder niet presteerde lag aan de trainer, dat von bommel nooit presteert ligt aan zijn houding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |