Nou nou, niet overdrijven. Eerst maar eens zien wat er aan versterkingen binnenkomt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit word een mooi jaar voor feyenoord ! lang leve van marwijk !
Waar zie jij euforie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:17 schreef patrickt37 het volgende:
Wat een euforie hier. Eerst maar eens zien wie er allemaal komen van het "verlanglijstje".
Inderdaad. Maar sowieso zit hij er constant naast, Van Marwijk is volgens hem ook een held voor de Feyenoorders.quote:
Hofs en Bruins.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:19 schreef AminBen het volgende:
Wat vinden jullie; Hofs of Bruins?
weet het eigenlijk niet, Hofs maakte veel goalsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:19 schreef AminBen het volgende:
Wat vinden jullie; Hofs of Bruins?
Én de Guzman? Lijkt me dat één van deze 2 op de bank zal zitten. Zeker als Drenthe op het middenveld wordt geposteerd door Van Marwijk.(wat me toch verstandig lijkt)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hofs en Bruins.
Of is dit weer zo'n Van Basten-gedachte: óf Van der Vaart óf Van Bommel.
Bruins moet dat nivo op den duur wel aankunnen, echt een goed voetballertje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:49 schreef Happel het volgende:
Bruins moet eerst maar eens bewijzen dat hij het niveau bij Feijenoord aankan. Daarna kunnen we wel zien of hij ook de concurrentie met Hofs kan winnen. Dus laat hem zichzelf eerst bewijzen, voordat we hem de hemel inprijzen.
Ik denk toch echt dat de keuze zal zijn of de Guzman of Hofs of Bruins. En niet de Guzman en Hofs of Bruins.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Hofs zal wel weer geblesseerd raken (helaas want ik vind hem een erg goeie speler) dus die keuze hofs/bruins is niet lastig
Maar rot is op met je OF vraag samen kan ook nog maar ligt aan wie je verder opstelt. Want hun 2 samen met Jona is wel heel erg aanvallend en zonder balans op je middenveld ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |