Omdat Fok niet iets is waar je je diensten aan kan bieden, het is de rosse buurt niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Dat deed ik dan ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Fok niet iets is waar je je diensten aan kan bieden, het is de rosse buurt niet.
Je kan ook gewoon je topic voortzetten door de PM functie, kost je alleen wel wat meer tijd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag info@club.nl dan wel?
Want die kan ik ook wel gebruiken en dan kan de persoon email via de PM
Iedereen die jij denkt die wat mailadressen heeft te benaderen via de Fok PM functie en dan hopen op antwoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat stel je voor?
je opent dat topic voor je eigen handel. Daarbij gaat het topic nogeens nergens over....... Maar er zijn een aantal antwoorden gekomen en een aantal mensen hebben aangegeven wel wat te weten. Ik zou het verder via PM of mail afhandelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Dat topic zou meer waarde hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke klopt Robbie. Maar die zijn op te zoeken. Als je die graag wilt dan kun je zelf wel wat moeite doen. Dit is wel hetzelfde als het openen van een topic waarin je plaatjes zoekt van Overmars in overhemd.
Misschien dat jij wel weet hoe je aan de personelijke email van iemand bij een BVO op Google, maar ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke klopt Robbie. Maar die zijn op te zoeken. Als je die graag wilt dan kun je zelf wel wat moeite doen. Dit is wel hetzelfde als het openen van een topic waarin je plaatjes zoekt van Overmars in overhemd.
Dat geloof ik ook zeker welquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt ook gewoon bellen en vragen naar de TD, bij de grote clubs zul je hem niet aan de lijn krijgen. Maar bij de kleinere clubs is de kans best groot dat ze je gewoon doorverbinden.
Ik handel al veel dingen af via de PM. Wat is de toegevoegde waarde om de topic dicht te gooien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je opent dat topic voor je eigen handel. Daarbij gaat het topic nogeens nergens over....... Maar er zijn een aantal antwoorden gekomen en een aantal mensen hebben aangegeven wel wat te weten. Ik zou het verder via PM of mail afhandelen.
Adresgegevens van een club lijken me inderdaad wel openbaar te zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar verwachtte je dat iemand zo'n lijst wel had en dan ook nog eens op een openbaar forum zou plaatsen? (en uberhaupt prijs zou geven)
Veranderd. Wel beetje arrogant, thoquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Nashje het volgende:
Kan de TT van het Ajax topic even veranderd worden naar Groetjes uit de CL aan Dirk Scheringa. Dank.
Je bent Ajax of je bent het nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veranderd. Wel beetje arrogant, tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |