quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef RayMania het volgende:
Dicht, dank.
Deze user is anti-ajax, bovendien niet stoer, en heeft een belachelijke username!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
De media pesten Feyenoord
Deze user verneukt mn mooie topic.
Kan iemand van de mods mij nog een reactie geven?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Adresgegevens van een club lijken me inderdaad wel openbaar te zijn
En verder heb ik binnen een dag al een stuk of 10 emails waar ik wat mee kan
Mama mama...ze doen me plagen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo kan iemand even iets aan die baklap doen.
in welke zin was mijn post niet voldoende?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan iemand van de mods mij nog een reactie geven?
Doe ook even wat aan mijn stalkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in welke zin was mijn post niet voldoende?
Ik doe toch niets!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe ook even wat aan mijn stalker![]()
wat zooi er tussenuit gehaald, van beide kantenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo kan iemand even iets aan die baklap doen.
WAAROM je vindt dat het ook via PM kan worden afgehandeld en WAAROM de topic daarom dicht moetquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in welke zin was mijn post niet voldoende?
Dankquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[EK-21 groep B]Engeland - Italië do 14-06 20.45 #2 Dubbel, wedstrijd is zelfs al afgelopen.
Kan de topicstarter geen ENORME BAN krijgen? Té triest voor woorden dit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Afrikaanse wereldster aangeboden gaat ook weer lekker..., gaat weer helemaal nergens over (zoals wel vaker in topics van de betreffende user..)
banaanvragen worden over het algemeen ook niet zo gewaardeerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan de topicstarter geen ENORME BAN krijgen? Té triest voor woorden dit.
Herstel:quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Daarnaast is hij net terug van zijn zoveelste ban van redelijk lange duur
Óf achterlijke topics openen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ondanks dat zijn topics misschien een beetje debiel zijn, lijkt me dit niet echt banwaardig. Zo lopen er wel meer users rond die om de haverklap een debiel en vaak dubbel topic openen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |