Ze zijn gewoon goed in onderzoeksjournalistiek.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met al die geruchten van sport.be is er geen zomerstop hoor.
Ga jij dan elke dag 20 kilometer hardlopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
zomerstop, mooi kan VBL dan dicht?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga jij dan elke dan 20 kilometer hardlopen?
Ziet mijn edit.quote:
Dus je wordt dan ook geen mod van KAA?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef rubbereend het volgende:
dat wil nog niet zeggen dat ik dan rare dingen ga doen
ik woon toch in Nederland!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus je wordt dan ook geen mod van KAA?
In Brabant toch?quote:
quote:
Ok, dat dacht ik. Je m'excuse.quote:
Gezienquote:
Zoals Robbie zegt, lijkt me niet nodig. Sowieso is gebleken dat veel users hier het niet prettig ervaren als er veel sticky topics zijn. Dit is gewoon een topicreeks die unsticky moet zijn. Als je deze quiz stickey maakt, kun je wel meer topics opnoemen die dan het recht hebben om stickey te worden.quote:
Dicht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Thailand - Nederland #3
wakker worden![]()
Hoeft niet dicht, vind ik.quote:http://forum.fok.nl/topic/1032813
In wat?quote:http://forum.fok.nl/topic/1030874
Hoe typ je die 'd' dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
VBL awards 06-07 bespreektopic #2
Mn d is kapot.
Nu hoefde je niet die 'd' te typenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
had je je ff mooi gefopt.
-3 woorden aan elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dicht.
[..]
Hoeft niet dicht, vind ik.
[..]
In wat?. Woordje 'aan' erachter?
Ja dat was juist de grapdquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu hoefde je niet die 'd' te typen.
Oui, C'est tres bien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef RayMania het volgende:
Ik heb uitzwaai uit de TT gehaald. Bedoelde je dat?
Gevraagdquote:
Zal effe kijken waar enzovoort. Als je linkjes hebt, ik zie ze graagquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet dat doodsverwensingen en banaanvragen niet mogen, maar die BonJovi begint nu toch wel heel debiel te worden
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gevraagd. Even afwachten op antwoord.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet dat doodsverwensingen en banaanvragen niet mogen, maar die BonJovi begint nu toch wel heel debiel te worden
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal effe kijken waar enzovoort. Als je linkjes hebt, ik zie ze graag.
Ik sluit me aan bij TR zijn woorden, hier een voorbeeldje waar hij weer de meest rare dingen zegt ,hij wekt gewoon irritatie op; AFC Ajax topic #663quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn hele oeuvre is nou niet bepaald denderend.
tja, het probleem is dat dat opzich niet banwaardig is........ Alleen echt consequent vervelend gedrag kunnen we benoten en na een tijdje voorbrengen bij de FA's.....................................quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik sluit me aan bij TR zijn woorden, hier een voorbeeldje waar hij weer de meest rare dingen zegt ,hij wekt gewoon irritatie op; AFC Ajax topic #663
Met daaropvolgend het volgende topic in een ander forum maja het hangt met elkaar samen. Aparte jongen die BonJovi.
Ja dat begrijp ik ook wel. Maar het lijkt wel alsof ie een typetje speelt, Iemand van in de 20 post toch niet zo'n debiele dingen.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, het probleem is dat dat opzich niet banwaardig is........ Alleen echt consequent vervelend gedrag kunnen we benoten en na een tijdje voorbrengen bij de FA's.....................................
tja........ overal lopen hier mensen op het forum rond waarvan iedereen denkt "dat bestaat toch niet" maar het blijkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel. Maar het lijkt wel alsof ie een typetje speelt, Iemand van in de 20 post toch niet zo'n debiele dingen.....
Die van jou en mij zo soms ook niet. Is toch niet banwaardig?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is toch al vrij consequent vervelend gedrag. 9 van de 10 posts van hem slaan gewoon helemaal nergens op.
Je slaat hier de spijker op zn kop.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die van jou en mij zo soms ook niet. Is toch niet banwaardig?
Dicht,quote:
Ja, hoeee dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hee, doe eens anders. Zo lijkt het net alsof ik Real op 1 wil hebben. Das heul nie zo!
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef toma het volgende:
Voetballer van het seizoen 2006-2007. dit topic kan dicht.
omdat we in Voetballer van het seizoen 2006 -2007 [DE STEMRONDE] dit topic verder stemmen
Dicht, niet gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 08:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe de Haan met Jong Oranje op het EK 2007 onder 21
Ja, ik zie het nu. Topic was te ver afgezakt om te zienquote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik had nog wel een topicreport geplaatst een paar dagen terug
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
De media pesten Feyenoord
Slotje graag.
Checkquote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Mag Het Grote SSC Napoli topic - Ritorna in A svp omgedoopt worden qua titel in "Ritorna in A"
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef DarkShine het volgende:
Belgisch voetbal #31 - De terugkeer van Malinois!
Vervang dat ? maar door een !
quote:
Is zonder Co niet goed dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vysjtsja Liha: Voetbal in Oekraine zonder Co!
TT Change in iets anders?
Ik ben niet helemaal wakker danquote:
Mille Graziequote:
ik kijk er zo naarquote:Op maandag 11 juni 2007 18:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die spammert is er weer![]()
Het grote Maduro (de International) topic #2
had het allang bij de FA's neergelegd en die hebben de desbetreffende user daar op aangesproken!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had het allang bij de FA's neergelegd en die hebben de desbetreffende user daar op aangesproken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |