10 jaartjes jong!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:45 schreef Kadoc het volgende:
Metallurg komt ook pas net kijken.
Dan kan Tavria ( de eerste kampioen) er ook wel in,quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef Kadoc het volgende:
Dnipro Dnipropetrovsk mag ook wel in de OP, ook geen geheel onbekende.
Dnipro is volgens mij wel de derde club van het land, en heeft een geschiedenis met Nederlandse clubs (Utrecht en AZ).quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan Tavria ( de eerste kampioen) er ook wel in,
Heb juist bewust voor de 2 grote clubs + het clubje van Co gekozen
Shakhtar heeft een hele goede jeugdopleiding. Daar is de laatste jaren juist heel veel geld in geinvesteerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is afwachten wat er uit de jeugd doorstroomt. Volgens mij heeft alleen Kiev een echt noemenswaardige jeugdopleiding, die ook goed gestructureerd is. Vandaar dat daar ook minder met geld gesmeten hoeft te worden.
Als ook een Shaktar, een Metalurh of een DNipro een goede jeugdopleiding kan opzetten (itt tot afdankertjes van Kiev halen, zoals in Nederland eigenlijk ook gebeurd met Ajax...), dan kan het wel wat worden daar. Maar dan moeten ze ook beseffen dat geld niet alles is.
Dat is denk ik een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is ook gelijk de makke. Ze moeten in ieder geval de juiste mensen van buiten halen om zaken op te zetten.
Dat blijft een geweldige naamquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef Kadoc het volgende:
Dnipro Dnipropetrovsk mag ook wel in de OP, ook geen geheel onbekende.
Dnepropetrovsk heeft geen cup gewonnen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Gut, is Simferopol kampioen geworden in het eerste jaar van de competitie?
Dnepropetrovsk is wat mij betreft gewoon de derde speler op de markt. Won af en toe nog een cupje, de afgelopen jaren, als ik me niet vergis.
Dankzij grote sommen geld (ja, veel meer dan de grote sommen geld bij Metallurg Donetsk) zijn Kiev en Shakhtar niet te achterhalen, en ik denk dat Rinat Akhmetov (soort Scheringa voor Shakhtar maar dan 100x zo rijk en 100x zo vals) dat laat gebeuren.
Rare keuze van Co dus.
Co is juist een trainer die met minder geld een ploeg goed laat voetballen (Willem II). Hij moet gewoon slimmer zijn dan Kiev en Shakhtar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Dankzij grote sommen geld (ja, veel meer dan de grote sommen geld bij Metallurg Donetsk) zijn Kiev en Shakhtar niet te achterhalen, en ik denk dat Rinat Akhmetov (soort Scheringa voor Shakhtar maar dan 100x zo rijk en 100x zo vals) dat laat gebeuren.
Rare keuze van Co dus.
Alleen heb je in Nederland wat minder louche scheidsrechters.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Co is juist een trainer die met minder geld een ploeg goed laat voetballen (Willem II). Hij moet gewoon slimmer zijn dan Kiev en Shakhtar.
Ze spelen in hetzelfde stadion als Shakhtar, alleen Shakhtar is een nieuw stadion aan het bouwen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:58 schreef Erasmusch het volgende:
Metalurg speelt toch altijd in een bijna leeg stadion?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |