Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Boixos_Nois het volgende:
waarom heeft cyberia een ban? (als je nu meteen antwoord had gegevne in ajax forum had het daar 3 posts gescheeld ipv hiernaar verwijzen![]()
![]()
Zal het vanavond aanpassen, samen met de linkjes van Bliksem. Dank je!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Even wat wijzigingen voor de handige linkjes:
Tanghe (terug naar Belgie)
Aborah (terug naar Nederland)
Diba (naar Qatar)
Boukhari (terug naar Nantes, afwachten waar hij naartoe gaat)
Gahkokidze (gestopt)
Leonard, Vreven (in de gaten houden, zijn ook zo gevlogen)
Nilsson (staat heel voorbarig al bij buitenlanders spelend in het buitenland)
Fortes Rodriguez (gestopt)
Ik duld toch geen tegenspraak. Ook niet van de baas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef RayMania het volgende:
Neee, dit is geen slowchat topic.
Kappen dus, want ik ben de baas.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Messenga het volgende:
Wat is die Terro toch een nsb'er. Moraalridder.![]()
Moet je niet huilen in een ander topic dat de boze mensen je doen plagen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
He grappig zeg, je hebt de quote veranderd. Haha lachen man.
Echt goed van je. Helemaal zelf bedacht. Deze komt zeker met stip binnen in mijn moppen top 10.
Echt Hi-la-risch gewoon.
Bedankt man.
Oja, je usernamequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
He grappig zeg, je hebt de quote veranderd. Haha lachen man.
Echt goed van je. Helemaal zelf bedacht. Deze komt zeker met stip binnen in mijn moppen top 10.
Echt Hi-la-risch gewoon.
Bedankt man.
Wat kun je toch vreselijk goed zeuren...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke,
#1, in Hools staat een foto van mij, waarvoor ik geen toestemming tot plaatsen heb gegeven, die mag eraf.
#2 Ik word uitgescholden voor mongool, matennaaier en nsb'er (Moraalridder is niet echt een scheldwoord), dat vind ik ook niet echt een toonbeeld van normaal met elkaar omgaan. Ook al maak ik misschien wat flauwe grapjes en doe ik een beetje raar, ik beledig of provoceer niemand en doe niks in strijd met de policy. Toch menen bepaalde mensen mij herhaaldelijk te moeten beledigen. Danwel mijn username frequent te moeten afzeiken.
En nu duld je zeker geen tegenspraak?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke,
#1, in Hools staat een foto van mij, waarvoor ik geen toestemming tot plaatsen heb gegeven, die mag eraf.
#2 Ik word uitgescholden voor mongool, matennaaier en nsb'er (Moraalridder is niet echt een scheldwoord), dat vind ik ook niet echt een toonbeeld van normaal met elkaar omgaan. Ook al maak ik misschien wat flauwe grapjes en doe ik een beetje raar, ik beledig of provoceer niemand en doe niks in strijd met de policy. Toch menen bepaalde mensen mij herhaaldelijk te moeten beledigen. Danwel mijn username frequent te moeten afzeiken.
Ga gewoon onder een draaiende molen staan. Werkt gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Suijk het volgende:
Robbie, geef mij wat van dat spul, want het werkt goed volgens mij!
De riem, de broek en de schoenen:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef sjimz het volgende:
Je bent toch niet herkenbaar op die foto, bewijs maar eens dat jij dat bent.
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Suijk het volgende:
Robbie, geef mij wat van dat spul, want het werkt goed volgens mij!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De riem, de broek en de schoenen:
[afbeelding]
Is dat een Hugo Boss broek?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
verkapte banaanvraag!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Laatst was er trouwens toch iemand gebanned met ook iets van NSBér ofzo![]()
Iedere pauper heeft lacoste schoenenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Check die g-star styl0wquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar je bent toch een Boss?quote:
Waarom doe je ineens zo formeel en probeer je voor jou doen 'dure' woorden te gebruiken? Om iets voor elkaar te krijgen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke,
Voor mensen als jij moet ik inderdaad mijn taalgebruik aanpassen. Maar ik en mijn medebazen van VBL kunnen gewoon op hoog niveau met elkaar praten en ´dure´ woorden gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Waarom doe je ineens zo formeel en probeer je voor jou doen 'dure' woorden te gebruiken? Om iets voor elkaar te krijgen?
toch wel met een z he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor mensen als jij moet ik inderdaad mijn taalgebruik aanpassen. Maar ik en mijn medebazen van VBL kunnen gewoon op hoog niveau met elkaar praten en ´dure´ woorden gebruiken.
Whehe stakkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor mensen als jij moet ik inderdaad mijn taalgebruik aanpassen. Maar ik en mijn medebazen van VBL kunnen gewoon op hoog niveau met elkaar praten en ´dure´ woorden gebruiken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja je mag bij zijn dat ik jouw tattoo niet heb gezet.
Gelukkig was ik zo bazend (hihihi leuk woordgrapjequote:
Bedankt, mocht je ooit in moeilijkheden zitten op fok.. Post dan dit symboolquote:
Hij is alleen z'n toetsenbord gewend natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef RayMania het volgende:
Neee, dit is geen slowchat topic.
Kappen dus, want ik ben de baas.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef RayMania het volgende:
Kappen nu met dit gezeik, laatste waarschuwing. Houd Feedback voor wat het is.
Misschien nog een keer, Ray.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef RayMania het volgende:
Leuk geweest allemaal, was lachen. Nu maar weer serieus zijn en Feedback gebruiken waarvoor nodig. Offtopic wordt verwijderd.
hij mag wat van mij hebben hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray heeft geen natuurlijk overgewicht volgens mij.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef RayMania het volgende:
Leuk geweest allemaal, was lachen. Nu maar weer serieus zijn en Feedback gebruiken waarvoor nodig. Offtopic wordt verwijderd.
Was net voor deze reactie bezigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Randverschijnselen deel 23
Kan ook wel opgeschoond worden.
Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef MaxPower het volgende:
kan iemand het 'buitenlandse wedstrijden bezoeken' topic ergens vinden
denk het, ik tikte bij de search buitenlandse wedstrijden bezoeken in en daar kwam ie al. Alleen weer te laat natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef MaxPower het volgende:
dat is snel..ik doe iets fout blijkbaar
thanks
Gezienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
AFC Ajax topic #671: Met een nieuw shirt.
Spammerd is er weer,....
Nee, is het geen belangrijk onderwerp dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:58 schreef dndiek het volgende:
Er zijn genoeg topics waarin dit besproken zou kunnen worden........ Daar is geen apart topic voor nodig
Wie is jullie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, is het geen belangrijk onderwerp dan?
Ik heb meer het gevoel dat ik naar Afrika-1 zit te kijken.
Bovendien mogen jullie wel iets vriendelijker zijn.
Rot op joh. Niet huidskleur maar kwaliteit hoort te bepalen wie er speelt. 100 keer liever Donk dan Otten centraal in de verdediging, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, is het geen belangrijk onderwerp dan?
Ik heb meer het gevoel dat ik naar Afrika-1 zit te kijken.
Bovendien mogen jullie wel iets vriendelijker zijn.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:56 schreef pberends het volgende:
Jong Oranje: een negerbrigade?
Wat een onzinnig slotje, hiermee worden de gevoelens van miljoenen Nederlanders genegeerd.
Velen vinden dat een voetbalelftal een beetje een weerspiegeling moet zijn van de samenleving, en geen allochtonenbrigade.
Zoals de baas het wilt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:06 schreef TerroRobbie het volgende:
"Zakt toch vanzelf wel naar onderen"
Dat is dan toch een weerspiegeling van de samenleving?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:56 schreef pberends het volgende:
Jong Oranje: een negerbrigade?
Velen vinden dat een voetbalelftal een beetje een weerspiegeling moet zijn van de samenleving, en geen allochtonenbrigade.
Het is een onzin topic over een onderwerp wat makkelijk in een van de al bestaande topics besproken kan worden, als je er een discussie over wil voerenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is gewoon een onzin topic... Maar om nou als reden te gebruiken dat er al genoeg topics zijn lijkt me een beetje onzin. Aangezien tegenwoordig voor elke scheet een topic geopend kan worden. "Zakt toch vanzelf wel naar onderen"
Jaja... 11% is niet-westers allochtoon in Nederland. Hoeveel procent is niet-westers allochtoon bij Jong Oranjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is dan toch een weerspiegeling van de samenleving?
Rot toch op met je stormfront.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:06 schreef MaxPower het volgende:
zout ff lekker op naar stormfront ofzo pberends.
cultheld zegt het precies goed: kwaliteit bepaalt wie er speelt.
de stadions bij Jong Oranje waren nog geen 3 jaar geleden angstig leeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Rot toch op met je stormfront.
Ik zeg alleen maar: Oranje moet niet verbaasd staan te kijken wanneer veel fans afhaken wanneer dik de helft van het elftal allochtoon is.
Jong Oranje kan dan ook beter afgeschaft worden. Het is eigenlijk alleen maar een zwaktebod. Tis commercieel uitbuiterij, allerlei van die domme subleagues. Maar dat even ter zijde.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
de stadions bij Jong Oranje waren nog geen 3 jaar geleden angstig leeg.
wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Jong Oranje kan dan ook beter afgeschaft worden. Het is eigenlijk alleen maar een zwaktebod. Tis commercieel uitbuiterij, allerlei van die domme subleagues. Maar dat even ter zijde.
Waarom is er geen voetbalelftal voor 40+ers?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
tabeequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:33 schreef pberends het volgende:
Oei, ik heb een gevoelige snoer geraakt bij alle voetbal-fetishisten hier. Groetjes.
[23 uurstopic] Suijk is Jarig Hoera!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef dndiek het volgende:
Dank je
zondag morgen, dus die slapen nog welquote:Op zondag 17 juni 2007 09:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
[23 uurstopic] Suijk is Jarig Hoera!
kan ook wel op slot![]()
quote:
Lekker belangrijkquote:Op zondag 17 juni 2007 09:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
[23 uurstopic] Suijk is Jarig Hoera!
kan ook wel op slot![]()
Ik wilde eigenlijk iedereen nog even bedanken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |