jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (zat er dík aan te komen natuurlijk, nu nog ff de rest vd crew bevestigen + mstrkrft)quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb 'm toch maar geopend, want ik heb een primeur. Speciaal voor Newbie.
Uffie komt
http://myspace.com/uffie
quote:Op maandag 4 juni 2007 07:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk, Lowlands.
Bij een optreden ofzo? Op hun site en myspace staat het namelijk niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Moke ook bevestigd, door henzelf.
Ja! Het is al bijna uitverkocht! Heel ticketservice knippert rood...quote:Op maandag 4 juni 2007 08:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Moet ik me heel erg haasten nog voor een kaartje?
* Mutsaers__78 is nogal sloom van aard...
Nee. Meestal half juli of einde juli is het uitverkocht. Vaak geven ze het ook op de officiële site aan als uitverkoop dreigt.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
als je zeker wil gaan, kun je net zo goed nou een kaartje kopen. ok, 2 weken geleden was nog beter geweest, want goedkoper.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Myspace-beroemdheden, die hadden we nog niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uffie komt
de laatste keer dat Lowlands zo vroeg uitverkocht was................. was toen je bandje nog met een ijzertje werd vastgemaakt.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nee. Meestal half juli of einde juli is het uitverkocht. Vaak geven ze het ook op de officiële site aan als uitverkoop dreigt.
ik was stiekem aan het hopen dat ze dat weer zouden invoeren. die plastick blokken zijn zwaar irritant.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste keer dat Lowlands zo vroeg uitverkocht was................. was toen je bandje nog met een ijzertje werd vastgemaakt.
de afgelopen 2 jaar heb ik geen plastic blok gezien hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik was stiekem aan het hopen dat ze dat weer zouden invoeren. die plastick blokken zijn zwaar irritant.
met Feadz?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uffie komt
De laatste 2 jaren gebruiken ze geen kliko's meer, maar branden ze ze vast.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik was stiekem aan het hopen dat ze dat weer zouden invoeren. die plastick blokken zijn zwaar irritant.
Hubbahubbahubba!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uffie komt
3 jaar geleden voor het laatst geweestquote:Op maandag 4 juni 2007 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de afgelopen 2 jaar heb ik geen plastic blok gezien hoor
lijkt me een beetje saai voor een live optreden, op de eyecandy na. meer iets om relaxed thuis te luisteren.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uffie komt
Je gaat alleen de oneven jaren naar LL?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In 2003 waren er in ieder geval van die vervelende dingen aan het bandje. Dat was de enige keer dat ik er was dat ze dat systeem gebruikten, maar 2002 en 2004 was ik er niet, in 2001 en 2005 hadden ze die dingen niet.
Tot vorig jaar was dat inderdaad het geval, zonder opzet trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Je gaat alleen de oneven jaren naar LL?![]()
Mogen van mij allebei langskomen idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
The Prodigy is bevestigd voor de Lokerse Feesten, met oa. Audiobullys. Lokerse feesten zijn een weekje voor Lowlands. Dus wie weet
allebei naar lowlands SVP!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
The Prodigy is bevestigd voor de Lokerse Feesten, met oa. Audiobullys. Lokerse feesten zijn een weekje voor Lowlands. Dus wie weet
leuk! Die man kan wel plaatjes draaienquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Janteh het volgende:
Joost van Bellen komt ook![]()
bron: http://www.myspace.com/joostvanbellen
hij stond er jaren terug op een hele acid avond in de India volgens mijquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Janteh het volgende:
Ik vind Joost van Bellen nogal cheesy!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Janteh het volgende:
Ik denk dat dit pas 20 augustus gebeurtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef PastoorPeter het volgende:
Vervang die foto nou es van die 2 meiden
Mee eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef Roellio het volgende:
Ik vind Joost van Bellen nogal cheesy!
Er loopt zoveel (inter)nationaal talent rond. En dan zetten ze JvB neer.
waarom had ik nog nooit van uffie gehoordquote:Op maandag 4 juni 2007 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nog maar een Uffie plaatje, voor de lol
[afbeelding]
Omdat je niet hip genoeg bentquote:
op pinkpop was ik nog flex volgens een veel te jong meisjequote:
Ik zit hier een beetje mee op dit moment, vorgi jaar hadden we gratis kaartjes gehad via een vriend, dit jaar lijkt het er op dat hij dat weer kan regelen maar we weten het dus niet zeker, en de lineup is voor ons al wel erg goed, dus we willen zeker. Maar ja, qua financien zijn gratis kaartjes zeker welkom dus voor de zekerheid al zelf kaartjes kopen (en als we ze eventueel niet nodig hebben weer verkopen) is niet zo heel aantrekkelijk, stel dat we ze niet meer kwijtraken ?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je zeker wil gaan, kun je net zo goed nou een kaartje kopen. ok, 2 weken geleden was nog beter geweest, want goedkoper.
tsss, je maakt er waarschijnlijk nog winst op.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:33 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Ik zit hier een beetje mee op dit moment, vorgi jaar hadden we gratis kaartjes gehad via een vriend, dit jaar lijkt het er op dat hij dat weer kan regelen maar we weten het dus niet zeker, en de lineup is voor ons al wel erg goed, dus we willen zeker. Maar ja, qua financien zijn gratis kaartjes zeker welkom dus voor de zekerheid al zelf kaartjes kopen (en als we ze eventueel niet nodig hebben weer verkopen) is niet zo heel aantrekkelijk, stel dat we ze niet meer kwijtraken ?
en lol kun je niet genoeg hebben:quote:Op maandag 4 juni 2007 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nog maar een Uffie plaatje, voor de lol
[afbeelding]
De website van de Lokerse feesten claimt dat het optreden van de Prodigy exclusief voor de Benelux is, dus weinig kans op hunnie dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Alleen Audiobullys is ook prima. Anyway,dat soort berichten gaan toch wel vaker rond? En dat 't dan later 'toch opeens niet zo' is?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De website van de Lokerse feesten claimt dat het optreden van de Prodigy exclusief voor de Benelux is, dus weinig kans op hunnie dus.
19quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Lieke_K het volgende:
Hoe oud is dat grietje eigenlijk?
Ik neem aan dat een officiele website niet zo maar iets claimt. Daarnaast heeft de Prodigy niets nieuws uit, wat meestal wel een vereiste is voor Lowlands.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Alleen Audiobullys is ook prima. Anyway,dat soort berichten gaan toch wel vaker rond? En dat 't dan later 'toch opeens niet zo' is?
En de vorige keren (2001 en 2005?) was het klote, dus van mij mogen ze weg blijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Daarnaast heeft de Prodigy niets nieuws uit, wat meestal wel een vereiste is voor Lowlands.
Precies, Prodigy komt niet. Begin volgend jaar pas nieuwe plaat en de grote festivals in de zomer van 2008.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een officiele website niet zo maar iets claimt. Daarnaast heeft de Prodigy niets nieuws uit, wat meestal wel een vereiste is voor Lowlands.
Nou, een vriend van me heeft dat dus echt een keer gehad.. Wassie door de hoofdingang, was-ie z'n tent kwijtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Lowlands ging. We waren heel vroeg, want we stonden helemaal vooraan te wachten tot de boel open ging. Toch konden we al snel naar binnen, wat een geluk. Eenmaal op de camping kwam ik er achter dat ik mijn tas bij de ingang had laten liggen, maar gelukkig kwam ik de vader van een vriend tegen, die liet me even zien waar mijn tas lag.
Dus uiteindelijk kwam alles goed.
ik ookquote:
Zoiets hebben wij ook eens gehad. Hadden we wat spullen van een vriendin bij ons, zij was al eerder vertrokken en was al binnen. We hebben alle tassen toen tussen ons in gelegd en elke keer dat we weer naar voren konden in de rij gewoon die dingen naar voren gooien en er weer omheen staan.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nou, een vriend van me heeft dat dus echt een keer gehad.. Wassie door de hoofdingang, was-ie z'n tent kwijt. Helemaal teruggebaggerd door de menigte, en uiteindelijk nog gevonden ook.. Was wel effe spannend
.
quote:
Ik heb hier nog zo'n 60 singles (don't ask) van flatbeat liggen, interesse?quote:Ze touren heel de zomer samen (oizo heb ik alleen nergens op affiches kunnen ontwaren)
ik heb wel interesse, in eentje dan he.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb hier nog zo'n 60 singles (don't ask) van flatbeat liggen, interesse?
Ach, uiteindelijk is dat ook het doel van heel de vertoning van Uffie natuurlijk. Ze blert wat hitsige teksten en hangt de 'hot chick' uitquote:Op maandag 4 juni 2007 21:42 schreef Dupje het volgende:
Yeah Uffie, geloof dat de helft van de Fok jongens straks kwijlend aan dr podium staat
Edit: Open anders een topic: "Foto's van Uffie"
ik wil dat gui boratto naar de india komtquote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef Endtroducing het volgende:
Ik wil dat Gui Boratto naar de Bravo komt!
Interpolquote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Met welke band of welke act in het reeds bekende Lowlandsprogramma zijn jullie het meest blij?
Killers, Interpol en Kaiser Chiefsquote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Met welke band of welke act in het reeds bekende Lowlandsprogramma zijn jullie het meest blij?
groove armanda/NINquote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Basement Jaxx!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Interpol, Sonic Youth en the Editors.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Uffiequote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
deze dame?quote:
Kaiser Chiefs en Turbonegroquote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Is dat dezelfde als deze?quote:
heee ze lijkt wel op deze damequote:Op maandag 4 juni 2007 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als deze?
[afbeelding]
Hier, beter plaatje van dat vestjequote:
en in de slaapkamer doe je dat vest uit natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier, beter plaatje van dat vestje
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier, beter plaatje van dat vestje
[afbeelding]
Uffie kan je hier kwijtquote:Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hebbehebbehebbe! (wel min Uffie en ettelijke maatjes groter waarschijnlijk
)
En bij al deze foto's is de hamvraag toch uiteindelijk: wie maakte ze?![]()
ik heb die single ookquote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb hier nog zo'n 60 singles (don't ask) van flatbeat liggen, interesse?
Geez ze hebben zelfs de MS 20 van Oizo geriptquote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ligt 't aan mij of hebben Uffie en Krause wat van elkaar weg? (zowel muziek als image/look)
Krause btw voor de duidelijkheid, muziek @ linkje hierboven.
[afbeelding]
pff uffie was toen al een hot chick en zij zat nog met dr hanenkam en dr basgitaarquote:MySpace
After years of playing in punkrockbands, Krause decided to put her teeth in elektromusic. This was june 2006.
Leuke vraagquote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Sonic Youth.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Wij hadden haar al hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:50 schreef MaJo het volgende:
Maar ja, wel leuk dat de mannen voor de verandering ook eens iets hebben om naar te kijken![]()
tis alweer halfvolquote:
niks bijzonders imo, is het muzikaal echter boeiend ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wij hadden haar al hoor![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Please geen Audiobullys, die gasten zijn zo saai. Shot You Down 40 min, als het niet meer is en dan nog die andere meuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Alleen Audiobullys is ook prima. Anyway,dat soort berichten gaan toch wel vaker rond? En dat 't dan later 'toch opeens niet zo' is?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Misschien dat de Mad Caddies komen aangezien die ook al op pukkelpop staan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik wil reggae en ska verdoeme!
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:49 schreef Laton het volgende:
audio bully's 2005 kan wat mij betreft de boeken in als het slechtste optreden dat ik OOIT heb gezien.
nooit meer mogen die infantiele malloten nog op lowlands.
idd dat viel vies tegen terwijl het optreden in 2003 op Lowlands erg tof was. En nog vreemder een week voor Lowlands 2005 stonden ze op het eindfeest van FFWD en daar waren ze echtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:49 schreef Laton het volgende:
audio bully's 2005 kan wat mij betreft de boeken in als het slechtste optreden dat ik OOIT heb gezien.
nooit meer mogen die infantiele malloten nog op lowlands.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Als iemand hier iets compleet verneukt, dan noemen we dat hier "Ver-audio-bully-en"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat viel vies tegen terwijl het optreden in 2003 op Lowlands erg tof was. En nog vreemder een week voor Lowlands 2005 stonden ze op het eindfeest van FFWD en daar waren ze echt![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind het de laatste paar uur wat tegenvallen met de foto's, dus laat die bevestiging van New Young Pony Club maar komen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja! Of gewoon iets vuigs en hardcore punkerigs. Mosh-momenten zijn nu wel heel beperkt, met Turbonegro en de Heideroosjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik wil reggae en ska verdoeme!
Als je die 2e foto bedoelt, da's de toetsenistequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:59 schreef Roellio het volgende:
Die zangeres mist iets!
als ik er op mijn 54e nog zo uitzie dan teken ik ervoor hoor!!quote:
Mwah, bij Motorhead moet er misschien ook nog wel een mosh-momentje uit kunnen komen, maar dan heb je het inderdaad grotendeels wel gehad. Stiekem hoop ik nog op NOFX, die zouden omstreeks Lowlands ergens in Europa moeten vertoeven...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja! Of gewoon iets vuigs en hardcore punkerigs. Mosh-momenten zijn nu wel heel beperkt, met Turbonegro en de Heideroosjes.
Antwoord: jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef Happel het volgende:
Ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands. Ben benieuwd of het wat zal zijn...
Dan mist de toetseniste iets!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als je die 2e foto bedoelt, da's de toetseniste
Nee is niks. Ik zou zo'n combi-ticket halen, kun je af-en-toe nog even in de achtbaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef Happel het volgende:
Ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands. Ben benieuwd of het wat zal zijn...
quote:Helaas aan een tijdperk is een eind gekomen. de outdoor cookingstore: "Nols grill" is niet meer welkom op Lowlands. Loc7000 (organisator van het gehele cateringsgebeuren) wil waarschijnlijk niet meer met kleine eettenten samenwerken omdat zij niet op elk evenement willen komen waar Loc7000 de touwtjes in handen heeft.
Dit jaar dus geen fatsoenlijk stuk vlees meer verkrijgbaar. Geen spare-ribs, everszwijnenhammetje of broodjes beenham met joppiesaus, maar slechts nog een hemaworst voor de lowlander.
Ik vraag even een subforum ban voor je aan, moment!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Meer ruimte voor betere etenstentjes. Beter!
Hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Nee is niks. Ik zou zo'n combi-ticket halen, kun je af-en-toe nog even in de achtbaan.
Ja dat lijkt mij wel leukquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Misschien dat de Mad Caddies komen aangezien die ook al op pukkelpop staan!
Ok, meer punk dan ska, maar wel gezellig...
Dat zou eigenlijk wel vrij kansloos zijnquote:
Ja, doe dan meteen Ignite, Funeral For A Friend, Toy Dolls, From Autumn To Ashes, Fear Before The March Of Flames..quote:
Info@Lowlands.nl?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef Roellio het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Via het geruchtencircuit bereikte mij de informatie dat jullie het eettentje, bekend onder de naam; Nol's Grill, niet meer zullen plaatsen op het Lowlands festival van 2007.
Reden hiervoor zou zijn dat de kleinere eettentjes niet kunnen danwel willen voldoen aan de eis om desgewenst op elk Loc7000 evenement aanwezig te zijn.
Gaarne op bovenstaande uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Roellio
Wáááát!!!!??? Geen everzwijnhammetjes meer!?quote:
Held! Ik ga ook mailen! Doe het voor kuukske!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef Roellio het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Via het geruchtencircuit bereikte mij de informatie dat jullie het eettentje, bekend onder de naam; Nol's Grill, niet meer zullen plaatsen op het Lowlands festival van 2007.
Reden hiervoor zou zijn dat de kleinere eettentjes niet kunnen danwel willen voldoen aan de eis om desgewenst op elk Loc7000 evenement aanwezig te zijn.
Gaarne op bovenstaande uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Roellio
Ik heb direct naar Loc7000 events gemailed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Info@Lowlands.nl?
Ik ga ook maar eens mailen. Dat er regelmatig kutbands spelen, en toffe bands allemaal tegelijk, dat is tot daar aan toe. Maar ik wil verdomme wel mijn everzwijn!
Was je me toch net voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb direct naar Loc7000 events gemailed!
Ik heb ook gemaild.. spammen die handel!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb direct naar Loc7000 events gemailed!
Ja dat gelul van die gasten de hele tijd. Continue vertellen dat ze de Audio Bullys zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef Agatorgother het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het optreden van Audio Bullys slecht vond. Goed, ik heb wel gedanst maar wat een kutshow zeg. Ik herinner me nog dat ze I Shot You Down 2 keer hebben gedraaid. En We Don't Care ging veel te lang door zonder een goeie climax te hebben.
En die gast stond maar een beetje te rappen en makkelijk te scoren met "throw your hands in the air" achtige uitspraken.
Ik heb vanaf dat moment echt een afkeer tegen ze gekregen. Gelukkig was hun 2e album slecht. Ik vind hun eerste nog best lekker.
ze hebben hier gewoon volledig afgedaan lol, ik kan het niet eens meer horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:56 schreef Endtroducing het volgende:
[..]
Ja dat gelul van die gasten de hele tijd. Continue vertellen dat ze de Audio Bullys zijn.
WE ARE...AUDIO BULLYS, WE ARE...AUDIO BULLYS, WE ARE...AUDIO BULLYS etc.![]()
mits dronken blijf ik er niet vanaf lol, vorig jaar was ook de falafel al fucking oneetbaar, dus beter houden ze de hammetjes..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
Hehe die reactie op de everzwijnhammetjes![]()
Maar ze zijn inderdaad wel erg lekker
![]()
![]()
Ik leef vooral op LL pannekoekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef Laton het volgende:
[..]
mits dronken blijf ik er niet vanaf lol, vorig jaar was ook de falafel al fucking oneetbaar, dus beter houden ze de hammetjes..
overigens verder niets dan lof voor lowlands catering![]()
Volgens mij een half uur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand hoeveel tijd er tussen de artiesten op een podium zit?
Want op pinkpop is het een uur ofzo en rock am ring een kwartiertje
ik kreeg anders sterk de indruk dat het juist het vochtige vleesch was wat daar een overweldigende factor bleek in de waardering...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De weinig vlees-trend was natuurlijk al ingezet met het bevestigen van Uffie![]()
Edit: heuj, ik zag net een enge neger en nu een blokkenschemaquote:
Die dikke tosti's bij La Place zijn anders verdomde goed te eten!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:26 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
daarvoor in de plaats kwamen alleen van die grote ketens als LaPlace en Hema, dat is niet echt speciaal meer dan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:46 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Die dikke tosti's bij La Place zijn anders verdomde goed te eten!
En kosten je zeker iets van 500 muntjes ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:46 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Die dikke tosti's bij La Place zijn anders verdomde goed te eten!
Twee muntjes dacht ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En kosten je zeker iets van 500 muntjes ofzo.
Zo lang ik maar die onwijs lekkere loempia's kan eten op LL ben ik tevreden.
Over briljante ideeën, is er al een ijsblokjes machine op lowlands? Een muntje/euro erin en 20 ijsblokjes eruitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet je wat een briljant idee zou zijn?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat je zeg maar een piepschuimdoos hebt..met wat salade en friet..en dan iets van 2 frikadellen of kroketten erin..of stukjes kip of vis ofzo. Volgens mij slaat dat wel aan. Daar mag wel een grotere tent voor komen denk ik. Met zitplek.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Twee muntjes dacht ik?
[..]
Over briljante ideeën, is er al een ijsblokjes machine op lowlands? Een muntje/euro erin en 20 ijsblokjes eruit
Dat zou nog eens een sterren-menu zijn!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat je zeg maar een piepschuimdoos hebt..met wat salade en friet..en dan iets van 2 frikadellen of kroketten erin..of stukjes kip of vis ofzo. Volgens mij slaat dat wel aan. Daar mag wel een grotere tent voor komen denk ik. Met zitplek.
Nee, die waren juist naar Lowlands' prijs/kwaliteit- of prijs/kwantiteit-verhoudingen erg goedkoop.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef Orbeatle het volgende:
En kosten je zeker iets van 500 muntjes ofzo.
Twee frikandellen. Eéntje om op te eten en één om naar de andere kant van de tent te slingeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een sterren-menu zijn!
Ja vastquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:00 schreef Byte_Me het volgende:
eten op lowlands? maar dan moet je toch schijten? ik hou het altijd bij een strikt vloeibaar dieet.
omgquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
ja echt. net pinkpop ook weer poeploos afgesloten
lowlands is al jaren dixie loosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
na een traumatische ervaring op pinkpop met dixies, jaren geleden, heb ik besloten voortaan dixieloos op festivals te verblijven.
Hurken boven het gat, en gáán!quote:
Idem. Ik zie de schijt aan de muren van het hokje ook als een perfecte inspiratiebron.quote:
quote:
Humorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En dan met poep "Goedemorgen!" op de muur schrijven.
echt gebeurd ja
Geleuf ik heulemaal niks van!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
echt gebeurd ja
Dan zou ik gelijk moeten kotsen denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
echt gebeurd ja
behalve als een stelletje besluit in het hokje naast waar jij zit te schijten een wipje gaat maken. Dat maakt het er niet prettiger opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idem. Ik zie de schijt aan de muren van het hokje ook als een perfecte inspiratiebron.
Nou ja, de wc's op Lowlands zijn doorgaans best schoon, worden ook regelmatig weer schoon gemaakt, en er hangt meestal nog papier ook. Prima geregeld.
ik zat er eerstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Ascaroth het volgende:
Ik schijt liever naast een wipje dan dat ik een wipje maak naast een schijtje.
Dat heb ik op Dynamo 2004 gedaan. Zonder blowtje, maar met biertje. Vooral omdat de organisatie iedereen na het laatste optreden direct weg wilde hebben (vrijwel alle bars waren gelijk dicht).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Inderdaad! Lekker poepen met een biertje en een blowtje en goeie muziek op de achtergrond...![]()
Lekker hè?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb ik op Dynamo 2004 gedaan. Zonder blowtje, maar met biertje. Vooral omdat de organisatie iedereen na het laatste optreden direct weg wilde hebben (vrijwel alle bars waren gelijk dicht).
Ik heb er eens goed de tijd voor genomen.
lowlands heeft gewoon riolering en doorspoel.. ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
na een traumatische ervaring op pinkpop met dixies, jaren geleden, heb ik besloten voortaan dixieloos op festivals te verblijven.
Gemengd, ik vond het wel geil.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel even minder privé dan Lowlands.
Hmm, op Lowlands is het meestal ook wel gemengd bij de heren (minder wachttijd uiteraard).quote:
Gemengd bij de heren? Blond en bruin gemengd? Groot en klein gemengd? Homo en hetero gemengd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmm, op Lowlands is het meestal ook wel gemengd bij de heren (minder wachttijd uiteraard).
Kan je niet even een paint maken? Want ik snap niet hoe je heren mengtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zucht. Aan de herenkant..links van de dames..waar de dames wel mogen komen in tegenstelling tot de heren bij de dames.
Een van de lekkerste festivalbiertjes ooit.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kan je niet even een paint maken? Want ik snap niet hoe je heren mengt
En dan zijn er altijd wel kerels die bij de pisbakken volledig in paniek raken en spontaan de rest van de dag een blaas met faalangst hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef AFX. het volgende:
Oftewel. Vrouwen die er schijt aan hebben en niet willen wachten, gaan lekker tussen half naakte mannen staan.
Ook geen moeite mee btw
Krijgen ze zomaar wat extra's bij het wakker worden, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd wel kerels die bij de pisbakken volledig in paniek raken en spontaan de rest van de dag een blaas met faalangst hebben.
Way to go.
Ja, dat is inderdaad echt genieten als je net wakker bent. Een katerige vrouw met een attitude!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Krijgen ze zomaar wat extra's bij het wakker worden, is het nog niet goed.
Mkay, je hebt een puntquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad echt genieten als je net wakker bent. Een katerige vrouw met een attitude!
Waren vorig jaar op Werchter wel hokjes, maar kleding + handdoek lag buiten het hokje dus daar liep iedereen lekker in z'n blote aars. Maar het was half 8 's ochtends dus iedereen was toch te verpauperd om elkaar een blik waardig te gunnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmm, op Lowlands is het meestal ook wel gemengd bij de heren (minder wachttijd uiteraard).
Maar toen op Werchter dus niet. Geen dames, geen hokjes.
De enige douche die ik gebruik, is de deo-douchequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef Dupje het volgende:
Ik douche gewoon niet, kan echt geen kwaad, 3 dagen niet douchen.
Bier is goed voor je haar!
Wij gaan altijd 5 dagen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef Dupje het volgende:
Ik douche gewoon niet, kan echt geen kwaad, 3 dagen niet douchen.
Bier is goed voor je haar!
Maar 5 dagen niet douchen is gewoon ronduit smerig.quote:
ach, dat draagt bij aan het festival gevoel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar 5 dagen niet douchen is gewoon ronduit smerig.
Ik ga idd donderdag heen (dan heb ik 's ochtends gedoucht), en dan kom ik maandag thuis, en dan douche ik weer. Dus ik ga 5 dagen, maar douche 3 dagen nietquote:
dat dus. en zo vies ben ik dan niet eens, je zweet jezelf meestal toch wel schoonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ga idd donderdag heen (dan heb ik 's ochtends gedoucht), en dan kom ik maandag thuis, en dan douche ik weer. Dus ik ga 5 dagen, maar douche 3 dagen niet
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
echt gebeurd ja
Oei, commercialisatie van Lowlands. Straks verkopen ze het festival of misschien zelfs wel die altruistenclub Mojo nog aan zo'n enge club als Clearchannel Entertainment (of Live Nation, zoals t nu heet). Dan is het hek van de dam!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel vrij kansloos zijnEen nieuwe stap richting de toenemende commersialisatie (hoe schrijf je dat omg
) van Lowlands en eigenlijk Mojo-festivals in het algemeen?
Zijn daar wel eens echt mensen ingegaan?quote:
vast welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zijn daar wel eens echt mensen ingegaan?![]()
Ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zijn daar wel eens echt mensen ingegaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |