De website van de Lokerse feesten claimt dat het optreden van de Prodigy exclusief voor de Benelux is, dus weinig kans op hunnie dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
The Prodigy is bevestigd voor de Lokerse Feesten, met oa. Audiobullys. Lokerse feesten zijn een weekje voor Lowlands. Dus wie weet
Alleen Audiobullys is ook prima. Anyway,dat soort berichten gaan toch wel vaker rond? En dat 't dan later 'toch opeens niet zo' is?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De website van de Lokerse feesten claimt dat het optreden van de Prodigy exclusief voor de Benelux is, dus weinig kans op hunnie dus.
19quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Lieke_K het volgende:
Hoe oud is dat grietje eigenlijk?
Ik neem aan dat een officiele website niet zo maar iets claimt. Daarnaast heeft de Prodigy niets nieuws uit, wat meestal wel een vereiste is voor Lowlands.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Alleen Audiobullys is ook prima. Anyway,dat soort berichten gaan toch wel vaker rond? En dat 't dan later 'toch opeens niet zo' is?
En de vorige keren (2001 en 2005?) was het klote, dus van mij mogen ze weg blijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Daarnaast heeft de Prodigy niets nieuws uit, wat meestal wel een vereiste is voor Lowlands.
Precies, Prodigy komt niet. Begin volgend jaar pas nieuwe plaat en de grote festivals in de zomer van 2008.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een officiele website niet zo maar iets claimt. Daarnaast heeft de Prodigy niets nieuws uit, wat meestal wel een vereiste is voor Lowlands.
Nou, een vriend van me heeft dat dus echt een keer gehad.. Wassie door de hoofdingang, was-ie z'n tent kwijtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Lowlands ging. We waren heel vroeg, want we stonden helemaal vooraan te wachten tot de boel open ging. Toch konden we al snel naar binnen, wat een geluk. Eenmaal op de camping kwam ik er achter dat ik mijn tas bij de ingang had laten liggen, maar gelukkig kwam ik de vader van een vriend tegen, die liet me even zien waar mijn tas lag.
Dus uiteindelijk kwam alles goed.
ik ookquote:
Zoiets hebben wij ook eens gehad. Hadden we wat spullen van een vriendin bij ons, zij was al eerder vertrokken en was al binnen. We hebben alle tassen toen tussen ons in gelegd en elke keer dat we weer naar voren konden in de rij gewoon die dingen naar voren gooien en er weer omheen staan.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nou, een vriend van me heeft dat dus echt een keer gehad.. Wassie door de hoofdingang, was-ie z'n tent kwijt. Helemaal teruggebaggerd door de menigte, en uiteindelijk nog gevonden ook.. Was wel effe spannend
.
quote:
Ik heb hier nog zo'n 60 singles (don't ask) van flatbeat liggen, interesse?quote:Ze touren heel de zomer samen (oizo heb ik alleen nergens op affiches kunnen ontwaren)
ik heb wel interesse, in eentje dan he.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb hier nog zo'n 60 singles (don't ask) van flatbeat liggen, interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |