quote:
Humorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En dan met poep "Goedemorgen!" op de muur schrijven.
echt gebeurd ja
Geleuf ik heulemaal niks van!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
echt gebeurd ja
Dan zou ik gelijk moeten kotsen denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
echt gebeurd ja
behalve als een stelletje besluit in het hokje naast waar jij zit te schijten een wipje gaat maken. Dat maakt het er niet prettiger opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idem. Ik zie de schijt aan de muren van het hokje ook als een perfecte inspiratiebron.
Nou ja, de wc's op Lowlands zijn doorgaans best schoon, worden ook regelmatig weer schoon gemaakt, en er hangt meestal nog papier ook. Prima geregeld.
ik zat er eerstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Ascaroth het volgende:
Ik schijt liever naast een wipje dan dat ik een wipje maak naast een schijtje.
Dat heb ik op Dynamo 2004 gedaan. Zonder blowtje, maar met biertje. Vooral omdat de organisatie iedereen na het laatste optreden direct weg wilde hebben (vrijwel alle bars waren gelijk dicht).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Inderdaad! Lekker poepen met een biertje en een blowtje en goeie muziek op de achtergrond...![]()
Lekker hè?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb ik op Dynamo 2004 gedaan. Zonder blowtje, maar met biertje. Vooral omdat de organisatie iedereen na het laatste optreden direct weg wilde hebben (vrijwel alle bars waren gelijk dicht).
Ik heb er eens goed de tijd voor genomen.
lowlands heeft gewoon riolering en doorspoel.. ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
ja echt. net pinkpop ook weer poeploos afgesloten
na een traumatische ervaring op pinkpop met dixies, jaren geleden, heb ik besloten voortaan dixieloos op festivals te verblijven.
Gemengd, ik vond het wel geil.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel even minder privé dan Lowlands.
Hmm, op Lowlands is het meestal ook wel gemengd bij de heren (minder wachttijd uiteraard).quote:
Gemengd bij de heren? Blond en bruin gemengd? Groot en klein gemengd? Homo en hetero gemengd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmm, op Lowlands is het meestal ook wel gemengd bij de heren (minder wachttijd uiteraard).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |