Info@Lowlands.nl?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef Roellio het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Via het geruchtencircuit bereikte mij de informatie dat jullie het eettentje, bekend onder de naam; Nol's Grill, niet meer zullen plaatsen op het Lowlands festival van 2007.
Reden hiervoor zou zijn dat de kleinere eettentjes niet kunnen danwel willen voldoen aan de eis om desgewenst op elk Loc7000 evenement aanwezig te zijn.
Gaarne op bovenstaande uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Roellio
Wáááát!!!!??? Geen everzwijnhammetjes meer!?quote:
Held! Ik ga ook mailen! Doe het voor kuukske!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef Roellio het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Via het geruchtencircuit bereikte mij de informatie dat jullie het eettentje, bekend onder de naam; Nol's Grill, niet meer zullen plaatsen op het Lowlands festival van 2007.
Reden hiervoor zou zijn dat de kleinere eettentjes niet kunnen danwel willen voldoen aan de eis om desgewenst op elk Loc7000 evenement aanwezig te zijn.
Gaarne op bovenstaande uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Roellio
Ik heb direct naar Loc7000 events gemailed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Info@Lowlands.nl?
Ik ga ook maar eens mailen. Dat er regelmatig kutbands spelen, en toffe bands allemaal tegelijk, dat is tot daar aan toe. Maar ik wil verdomme wel mijn everzwijn!
Was je me toch net voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb direct naar Loc7000 events gemailed!
Ik heb ook gemaild.. spammen die handel!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb direct naar Loc7000 events gemailed!
Ja dat gelul van die gasten de hele tijd. Continue vertellen dat ze de Audio Bullys zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef Agatorgother het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het optreden van Audio Bullys slecht vond. Goed, ik heb wel gedanst maar wat een kutshow zeg. Ik herinner me nog dat ze I Shot You Down 2 keer hebben gedraaid. En We Don't Care ging veel te lang door zonder een goeie climax te hebben.
En die gast stond maar een beetje te rappen en makkelijk te scoren met "throw your hands in the air" achtige uitspraken.
Ik heb vanaf dat moment echt een afkeer tegen ze gekregen. Gelukkig was hun 2e album slecht. Ik vind hun eerste nog best lekker.
ze hebben hier gewoon volledig afgedaan lol, ik kan het niet eens meer horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:56 schreef Endtroducing het volgende:
[..]
Ja dat gelul van die gasten de hele tijd. Continue vertellen dat ze de Audio Bullys zijn.
WE ARE...AUDIO BULLYS, WE ARE...AUDIO BULLYS, WE ARE...AUDIO BULLYS etc.![]()
mits dronken blijf ik er niet vanaf lol, vorig jaar was ook de falafel al fucking oneetbaar, dus beter houden ze de hammetjes..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
Hehe die reactie op de everzwijnhammetjes![]()
Maar ze zijn inderdaad wel erg lekker
![]()
![]()
Ik leef vooral op LL pannekoekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef Laton het volgende:
[..]
mits dronken blijf ik er niet vanaf lol, vorig jaar was ook de falafel al fucking oneetbaar, dus beter houden ze de hammetjes..
overigens verder niets dan lof voor lowlands catering![]()
Volgens mij een half uur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand hoeveel tijd er tussen de artiesten op een podium zit?
Want op pinkpop is het een uur ofzo en rock am ring een kwartiertje
ik kreeg anders sterk de indruk dat het juist het vochtige vleesch was wat daar een overweldigende factor bleek in de waardering...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De weinig vlees-trend was natuurlijk al ingezet met het bevestigen van Uffie![]()
Edit: heuj, ik zag net een enge neger en nu een blokkenschemaquote:
Die dikke tosti's bij La Place zijn anders verdomde goed te eten!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:26 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
daarvoor in de plaats kwamen alleen van die grote ketens als LaPlace en Hema, dat is niet echt speciaal meer dan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:46 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Die dikke tosti's bij La Place zijn anders verdomde goed te eten!
En kosten je zeker iets van 500 muntjes ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:46 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Die dikke tosti's bij La Place zijn anders verdomde goed te eten!
Twee muntjes dacht ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En kosten je zeker iets van 500 muntjes ofzo.
Zo lang ik maar die onwijs lekkere loempia's kan eten op LL ben ik tevreden.
Over briljante ideeën, is er al een ijsblokjes machine op lowlands? Een muntje/euro erin en 20 ijsblokjes eruitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet je wat een briljant idee zou zijn?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat je zeg maar een piepschuimdoos hebt..met wat salade en friet..en dan iets van 2 frikadellen of kroketten erin..of stukjes kip of vis ofzo. Volgens mij slaat dat wel aan. Daar mag wel een grotere tent voor komen denk ik. Met zitplek.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Twee muntjes dacht ik?
[..]
Over briljante ideeën, is er al een ijsblokjes machine op lowlands? Een muntje/euro erin en 20 ijsblokjes eruit
Dat zou nog eens een sterren-menu zijn!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat je zeg maar een piepschuimdoos hebt..met wat salade en friet..en dan iets van 2 frikadellen of kroketten erin..of stukjes kip of vis ofzo. Volgens mij slaat dat wel aan. Daar mag wel een grotere tent voor komen denk ik. Met zitplek.
Nee, die waren juist naar Lowlands' prijs/kwaliteit- of prijs/kwantiteit-verhoudingen erg goedkoop.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef Orbeatle het volgende:
En kosten je zeker iets van 500 muntjes ofzo.
Twee frikandellen. Eéntje om op te eten en één om naar de andere kant van de tent te slingeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een sterren-menu zijn!
Ja vastquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:00 schreef Byte_Me het volgende:
eten op lowlands? maar dan moet je toch schijten? ik hou het altijd bij een strikt vloeibaar dieet.
omgquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
ja echt. net pinkpop ook weer poeploos afgesloten
lowlands is al jaren dixie loosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
ja echt. net pinkpop ook weer poeploos afgesloten
na een traumatische ervaring op pinkpop met dixies, jaren geleden, heb ik besloten voortaan dixieloos op festivals te verblijven.
Hurken boven het gat, en gáán!quote:
Idem. Ik zie de schijt aan de muren van het hokje ook als een perfecte inspiratiebron.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |