Die dikke tosti's bij La Place zijn anders verdomde goed te eten!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:26 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
daarvoor in de plaats kwamen alleen van die grote ketens als LaPlace en Hema, dat is niet echt speciaal meer dan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:46 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Die dikke tosti's bij La Place zijn anders verdomde goed te eten!
En kosten je zeker iets van 500 muntjes ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:46 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Die dikke tosti's bij La Place zijn anders verdomde goed te eten!
Twee muntjes dacht ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En kosten je zeker iets van 500 muntjes ofzo.
Zo lang ik maar die onwijs lekkere loempia's kan eten op LL ben ik tevreden.
Over briljante ideeën, is er al een ijsblokjes machine op lowlands? Een muntje/euro erin en 20 ijsblokjes eruitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet je wat een briljant idee zou zijn?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat je zeg maar een piepschuimdoos hebt..met wat salade en friet..en dan iets van 2 frikadellen of kroketten erin..of stukjes kip of vis ofzo. Volgens mij slaat dat wel aan. Daar mag wel een grotere tent voor komen denk ik. Met zitplek.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Twee muntjes dacht ik?
[..]
Over briljante ideeën, is er al een ijsblokjes machine op lowlands? Een muntje/euro erin en 20 ijsblokjes eruit
Dat zou nog eens een sterren-menu zijn!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat je zeg maar een piepschuimdoos hebt..met wat salade en friet..en dan iets van 2 frikadellen of kroketten erin..of stukjes kip of vis ofzo. Volgens mij slaat dat wel aan. Daar mag wel een grotere tent voor komen denk ik. Met zitplek.
Nee, die waren juist naar Lowlands' prijs/kwaliteit- of prijs/kwantiteit-verhoudingen erg goedkoop.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef Orbeatle het volgende:
En kosten je zeker iets van 500 muntjes ofzo.
Twee frikandellen. Eéntje om op te eten en één om naar de andere kant van de tent te slingeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een sterren-menu zijn!
Ja vastquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:00 schreef Byte_Me het volgende:
eten op lowlands? maar dan moet je toch schijten? ik hou het altijd bij een strikt vloeibaar dieet.
omgquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
ja echt. net pinkpop ook weer poeploos afgesloten
lowlands is al jaren dixie loosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
ja echt. net pinkpop ook weer poeploos afgesloten
na een traumatische ervaring op pinkpop met dixies, jaren geleden, heb ik besloten voortaan dixieloos op festivals te verblijven.
Hurken boven het gat, en gáán!quote:
Idem. Ik zie de schijt aan de muren van het hokje ook als een perfecte inspiratiebron.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |