Mogen van mij allebei langskomen idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
The Prodigy is bevestigd voor de Lokerse Feesten, met oa. Audiobullys. Lokerse feesten zijn een weekje voor Lowlands. Dus wie weet
allebei naar lowlands SVP!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
The Prodigy is bevestigd voor de Lokerse Feesten, met oa. Audiobullys. Lokerse feesten zijn een weekje voor Lowlands. Dus wie weet
leuk! Die man kan wel plaatjes draaienquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Janteh het volgende:
Joost van Bellen komt ook![]()
bron: http://www.myspace.com/joostvanbellen
hij stond er jaren terug op een hele acid avond in de India volgens mijquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Janteh het volgende:
Ik vind Joost van Bellen nogal cheesy!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Janteh het volgende:
Ik denk dat dit pas 20 augustus gebeurtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef PastoorPeter het volgende:
Vervang die foto nou es van die 2 meiden
Mee eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef Roellio het volgende:
Ik vind Joost van Bellen nogal cheesy!
Er loopt zoveel (inter)nationaal talent rond. En dan zetten ze JvB neer.
waarom had ik nog nooit van uffie gehoordquote:Op maandag 4 juni 2007 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nog maar een Uffie plaatje, voor de lol
[afbeelding]
Omdat je niet hip genoeg bentquote:
op pinkpop was ik nog flex volgens een veel te jong meisjequote:
Ik zit hier een beetje mee op dit moment, vorgi jaar hadden we gratis kaartjes gehad via een vriend, dit jaar lijkt het er op dat hij dat weer kan regelen maar we weten het dus niet zeker, en de lineup is voor ons al wel erg goed, dus we willen zeker. Maar ja, qua financien zijn gratis kaartjes zeker welkom dus voor de zekerheid al zelf kaartjes kopen (en als we ze eventueel niet nodig hebben weer verkopen) is niet zo heel aantrekkelijk, stel dat we ze niet meer kwijtraken ?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je zeker wil gaan, kun je net zo goed nou een kaartje kopen. ok, 2 weken geleden was nog beter geweest, want goedkoper.
tsss, je maakt er waarschijnlijk nog winst op.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:33 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Ik zit hier een beetje mee op dit moment, vorgi jaar hadden we gratis kaartjes gehad via een vriend, dit jaar lijkt het er op dat hij dat weer kan regelen maar we weten het dus niet zeker, en de lineup is voor ons al wel erg goed, dus we willen zeker. Maar ja, qua financien zijn gratis kaartjes zeker welkom dus voor de zekerheid al zelf kaartjes kopen (en als we ze eventueel niet nodig hebben weer verkopen) is niet zo heel aantrekkelijk, stel dat we ze niet meer kwijtraken ?
en lol kun je niet genoeg hebben:quote:Op maandag 4 juni 2007 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nog maar een Uffie plaatje, voor de lol
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |