jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (zat er dík aan te komen natuurlijk, nu nog ff de rest vd crew bevestigen + mstrkrft)quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb 'm toch maar geopend, want ik heb een primeur. Speciaal voor Newbie.
Uffie komt
http://myspace.com/uffie
quote:Op maandag 4 juni 2007 07:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk, Lowlands.
Bij een optreden ofzo? Op hun site en myspace staat het namelijk niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Moke ook bevestigd, door henzelf.
Ja! Het is al bijna uitverkocht! Heel ticketservice knippert rood...quote:Op maandag 4 juni 2007 08:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Moet ik me heel erg haasten nog voor een kaartje?
* Mutsaers__78 is nogal sloom van aard...
Nee. Meestal half juli of einde juli is het uitverkocht. Vaak geven ze het ook op de officiële site aan als uitverkoop dreigt.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
als je zeker wil gaan, kun je net zo goed nou een kaartje kopen. ok, 2 weken geleden was nog beter geweest, want goedkoper.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Myspace-beroemdheden, die hadden we nog niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uffie komt
de laatste keer dat Lowlands zo vroeg uitverkocht was................. was toen je bandje nog met een ijzertje werd vastgemaakt.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nee. Meestal half juli of einde juli is het uitverkocht. Vaak geven ze het ook op de officiële site aan als uitverkoop dreigt.
ik was stiekem aan het hopen dat ze dat weer zouden invoeren. die plastick blokken zijn zwaar irritant.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste keer dat Lowlands zo vroeg uitverkocht was................. was toen je bandje nog met een ijzertje werd vastgemaakt.
de afgelopen 2 jaar heb ik geen plastic blok gezien hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik was stiekem aan het hopen dat ze dat weer zouden invoeren. die plastick blokken zijn zwaar irritant.
met Feadz?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uffie komt
De laatste 2 jaren gebruiken ze geen kliko's meer, maar branden ze ze vast.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik was stiekem aan het hopen dat ze dat weer zouden invoeren. die plastick blokken zijn zwaar irritant.
Hubbahubbahubba!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uffie komt
3 jaar geleden voor het laatst geweestquote:Op maandag 4 juni 2007 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de afgelopen 2 jaar heb ik geen plastic blok gezien hoor
lijkt me een beetje saai voor een live optreden, op de eyecandy na. meer iets om relaxed thuis te luisteren.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uffie komt
Je gaat alleen de oneven jaren naar LL?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In 2003 waren er in ieder geval van die vervelende dingen aan het bandje. Dat was de enige keer dat ik er was dat ze dat systeem gebruikten, maar 2002 en 2004 was ik er niet, in 2001 en 2005 hadden ze die dingen niet.
Tot vorig jaar was dat inderdaad het geval, zonder opzet trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Je gaat alleen de oneven jaren naar LL?![]()
Mogen van mij allebei langskomen idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
The Prodigy is bevestigd voor de Lokerse Feesten, met oa. Audiobullys. Lokerse feesten zijn een weekje voor Lowlands. Dus wie weet
allebei naar lowlands SVP!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
The Prodigy is bevestigd voor de Lokerse Feesten, met oa. Audiobullys. Lokerse feesten zijn een weekje voor Lowlands. Dus wie weet
leuk! Die man kan wel plaatjes draaienquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Janteh het volgende:
Joost van Bellen komt ook![]()
bron: http://www.myspace.com/joostvanbellen
hij stond er jaren terug op een hele acid avond in de India volgens mijquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Janteh het volgende:
Ik vind Joost van Bellen nogal cheesy!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Janteh het volgende:
Ik denk dat dit pas 20 augustus gebeurtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef PastoorPeter het volgende:
Vervang die foto nou es van die 2 meiden
Mee eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef Roellio het volgende:
Ik vind Joost van Bellen nogal cheesy!
Er loopt zoveel (inter)nationaal talent rond. En dan zetten ze JvB neer.
waarom had ik nog nooit van uffie gehoordquote:Op maandag 4 juni 2007 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nog maar een Uffie plaatje, voor de lol
[afbeelding]
Omdat je niet hip genoeg bentquote:
op pinkpop was ik nog flex volgens een veel te jong meisjequote:
Ik zit hier een beetje mee op dit moment, vorgi jaar hadden we gratis kaartjes gehad via een vriend, dit jaar lijkt het er op dat hij dat weer kan regelen maar we weten het dus niet zeker, en de lineup is voor ons al wel erg goed, dus we willen zeker. Maar ja, qua financien zijn gratis kaartjes zeker welkom dus voor de zekerheid al zelf kaartjes kopen (en als we ze eventueel niet nodig hebben weer verkopen) is niet zo heel aantrekkelijk, stel dat we ze niet meer kwijtraken ?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je zeker wil gaan, kun je net zo goed nou een kaartje kopen. ok, 2 weken geleden was nog beter geweest, want goedkoper.
tsss, je maakt er waarschijnlijk nog winst op.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:33 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Ik zit hier een beetje mee op dit moment, vorgi jaar hadden we gratis kaartjes gehad via een vriend, dit jaar lijkt het er op dat hij dat weer kan regelen maar we weten het dus niet zeker, en de lineup is voor ons al wel erg goed, dus we willen zeker. Maar ja, qua financien zijn gratis kaartjes zeker welkom dus voor de zekerheid al zelf kaartjes kopen (en als we ze eventueel niet nodig hebben weer verkopen) is niet zo heel aantrekkelijk, stel dat we ze niet meer kwijtraken ?
en lol kun je niet genoeg hebben:quote:Op maandag 4 juni 2007 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nog maar een Uffie plaatje, voor de lol
[afbeelding]
De website van de Lokerse feesten claimt dat het optreden van de Prodigy exclusief voor de Benelux is, dus weinig kans op hunnie dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Alleen Audiobullys is ook prima. Anyway,dat soort berichten gaan toch wel vaker rond? En dat 't dan later 'toch opeens niet zo' is?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De website van de Lokerse feesten claimt dat het optreden van de Prodigy exclusief voor de Benelux is, dus weinig kans op hunnie dus.
19quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Lieke_K het volgende:
Hoe oud is dat grietje eigenlijk?
Ik neem aan dat een officiele website niet zo maar iets claimt. Daarnaast heeft de Prodigy niets nieuws uit, wat meestal wel een vereiste is voor Lowlands.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Alleen Audiobullys is ook prima. Anyway,dat soort berichten gaan toch wel vaker rond? En dat 't dan later 'toch opeens niet zo' is?
En de vorige keren (2001 en 2005?) was het klote, dus van mij mogen ze weg blijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Daarnaast heeft de Prodigy niets nieuws uit, wat meestal wel een vereiste is voor Lowlands.
Precies, Prodigy komt niet. Begin volgend jaar pas nieuwe plaat en de grote festivals in de zomer van 2008.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een officiele website niet zo maar iets claimt. Daarnaast heeft de Prodigy niets nieuws uit, wat meestal wel een vereiste is voor Lowlands.
Nou, een vriend van me heeft dat dus echt een keer gehad.. Wassie door de hoofdingang, was-ie z'n tent kwijtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Lowlands ging. We waren heel vroeg, want we stonden helemaal vooraan te wachten tot de boel open ging. Toch konden we al snel naar binnen, wat een geluk. Eenmaal op de camping kwam ik er achter dat ik mijn tas bij de ingang had laten liggen, maar gelukkig kwam ik de vader van een vriend tegen, die liet me even zien waar mijn tas lag.
Dus uiteindelijk kwam alles goed.
ik ookquote:
Zoiets hebben wij ook eens gehad. Hadden we wat spullen van een vriendin bij ons, zij was al eerder vertrokken en was al binnen. We hebben alle tassen toen tussen ons in gelegd en elke keer dat we weer naar voren konden in de rij gewoon die dingen naar voren gooien en er weer omheen staan.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nou, een vriend van me heeft dat dus echt een keer gehad.. Wassie door de hoofdingang, was-ie z'n tent kwijt. Helemaal teruggebaggerd door de menigte, en uiteindelijk nog gevonden ook.. Was wel effe spannend
.
quote:
Ik heb hier nog zo'n 60 singles (don't ask) van flatbeat liggen, interesse?quote:Ze touren heel de zomer samen (oizo heb ik alleen nergens op affiches kunnen ontwaren)
ik heb wel interesse, in eentje dan he.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb hier nog zo'n 60 singles (don't ask) van flatbeat liggen, interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |