Is dat dezelfde als deze?quote:
heee ze lijkt wel op deze damequote:Op maandag 4 juni 2007 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als deze?
[afbeelding]
Hier, beter plaatje van dat vestjequote:
en in de slaapkamer doe je dat vest uit natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier, beter plaatje van dat vestje
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier, beter plaatje van dat vestje
[afbeelding]
Uffie kan je hier kwijtquote:Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hebbehebbehebbe! (wel min Uffie en ettelijke maatjes groter waarschijnlijk
)
En bij al deze foto's is de hamvraag toch uiteindelijk: wie maakte ze?![]()
ik heb die single ookquote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb hier nog zo'n 60 singles (don't ask) van flatbeat liggen, interesse?
Geez ze hebben zelfs de MS 20 van Oizo geriptquote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ligt 't aan mij of hebben Uffie en Krause wat van elkaar weg? (zowel muziek als image/look)
Krause btw voor de duidelijkheid, muziek @ linkje hierboven.
[afbeelding]
pff uffie was toen al een hot chick en zij zat nog met dr hanenkam en dr basgitaarquote:MySpace
After years of playing in punkrockbands, Krause decided to put her teeth in elektromusic. This was june 2006.
Leuke vraagquote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Met welke band of welke act in het reeds bekende Lowlandsprogramma zijn jullie het meest blij?
Sonic Youth.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef renzell het volgende:
Met welke band of welke act in het reeds bekende Lowlandsprogramma zijn jullie het meest blij?
Wij hadden haar al hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:50 schreef MaJo het volgende:
Maar ja, wel leuk dat de mannen voor de verandering ook eens iets hebben om naar te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |