tis alweer halfvolquote:
niks bijzonders imo, is het muzikaal echter boeiend ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wij hadden haar al hoor![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Please geen Audiobullys, die gasten zijn zo saai. Shot You Down 40 min, als het niet meer is en dan nog die andere meuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Alleen Audiobullys is ook prima. Anyway,dat soort berichten gaan toch wel vaker rond? En dat 't dan later 'toch opeens niet zo' is?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Misschien dat de Mad Caddies komen aangezien die ook al op pukkelpop staan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik wil reggae en ska verdoeme!
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:49 schreef Laton het volgende:
audio bully's 2005 kan wat mij betreft de boeken in als het slechtste optreden dat ik OOIT heb gezien.
nooit meer mogen die infantiele malloten nog op lowlands.
idd dat viel vies tegen terwijl het optreden in 2003 op Lowlands erg tof was. En nog vreemder een week voor Lowlands 2005 stonden ze op het eindfeest van FFWD en daar waren ze echtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:49 schreef Laton het volgende:
audio bully's 2005 kan wat mij betreft de boeken in als het slechtste optreden dat ik OOIT heb gezien.
nooit meer mogen die infantiele malloten nog op lowlands.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Als iemand hier iets compleet verneukt, dan noemen we dat hier "Ver-audio-bully-en"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat viel vies tegen terwijl het optreden in 2003 op Lowlands erg tof was. En nog vreemder een week voor Lowlands 2005 stonden ze op het eindfeest van FFWD en daar waren ze echt![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind het de laatste paar uur wat tegenvallen met de foto's, dus laat die bevestiging van New Young Pony Club maar komen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja! Of gewoon iets vuigs en hardcore punkerigs. Mosh-momenten zijn nu wel heel beperkt, met Turbonegro en de Heideroosjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik wil reggae en ska verdoeme!
Als je die 2e foto bedoelt, da's de toetsenistequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:59 schreef Roellio het volgende:
Die zangeres mist iets!
als ik er op mijn 54e nog zo uitzie dan teken ik ervoor hoor!!quote:
Mwah, bij Motorhead moet er misschien ook nog wel een mosh-momentje uit kunnen komen, maar dan heb je het inderdaad grotendeels wel gehad. Stiekem hoop ik nog op NOFX, die zouden omstreeks Lowlands ergens in Europa moeten vertoeven...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja! Of gewoon iets vuigs en hardcore punkerigs. Mosh-momenten zijn nu wel heel beperkt, met Turbonegro en de Heideroosjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |