Neequote:
In Enschede wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je die dingen tegenwoordig in bioscopen dan?
Vaag inderdaad, zie ook dat ie in heel Nederland vrij weinig draait en in maar 2 JT bioscopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Zodiac lijkt me wel tof, maar om één of andere idiote reden draait ie niet in Nijmegen..
Zo zit ik ook hier:quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo zit ik ook hier:![]()
hij had z'n ex meegevraagd en die weer iemand, etc. Vervolgens maakte ze ruzie om echt helemaal niks..en nu gaat ze naar een andere film.
vrouwen
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo zit ik ook hier:![]()
hij had z'n ex meegevraagd en die weer iemand, etc. Vervolgens maakte ze ruzie om echt helemaal niks..en nu gaat ze naar een andere film.
vrouwen
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]maar het is ook niet een film voor een roedel vrouwen om even gezellig naar toe te gaan denk ik
wat heb je er mee weggekregen?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:39 schreef Supersheep het volgende:
[huishoudelijke mededeling]
Vanish
[/huishoudelijke mededeling]
quote:
Nu heb ik die tweede in m'n hoofdquote:Op zondag 3 juni 2007 19:05 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb echt al de hele dag dit en dit nummer in m'n kop zitten
Ik bedenk nu wel allemaal rare dingen over hoe je mogelijk aan die vlekken kwam.quote:
Ikke dezequote:Op zondag 3 juni 2007 19:05 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb echt al de hele dag dit en dit nummer in m'n kop zitten
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht nog: sheep en muziek, dat moeten wel toffe nummers zijn...dus klikken kan geen kwaad
Maar nu![]()
bedankt!
Schaap, wei, enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedenk nu wel allemaal rare dingen over hoe je mogelijk aan die vlekken kwam.![]()
![]()
Ga vooral zo doorquote:Op zondag 3 juni 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedenk nu wel allemaal rare dingen over hoe je mogelijk aan die vlekken kwam.![]()
![]()
Ik kende alleen de cover van The Presidents of the United States of Americaquote:
http://www.youtube.com/watch?v=TRJSgXGzLNo&mode=related&search=quote:Op zondag 3 juni 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kende alleen de cover van The Presidents of the United States of America![]()
Die vind ik minderquote:Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=TRJSgXGzLNo&mode=related&search=![]()
Ik ook, nu ik het origineel hoor!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:20 schreef Supersheep het volgende:
En deze vindt Soempie vast ook wel leuk
MySpace linkje
quote:
wel lekkere muziek, deze kende ik nietquote:Op zondag 3 juni 2007 19:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En iedereen nog even naar Fujiya & Miyagi - Collarbone luisteren![]()
quote:
En je zag dus al die kinderen voorbij komen die weer naar jou aan het kijken waren?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vandaag ruim 2 uur in een container met kraanwater gelegen.
Er was een open dag met allemaal watersporten en we stonden er dus ook met de duikclub om die kids allemaal te laten duiken.
Was een mooi daggie, maar ik ben wel gaar nu
Nee, ik moest die kids begeleiden terwijl ze druk zwaaiend met armen en benen mn bril en automaat van mn kop/uit mn mond sloegenquote:[..]
En je zag dus al die kinderen voorbij komen die weer naar jou aan het kijken waren?
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik moest die kids begeleiden terwijl ze druk zwaaiend met armen en benen mn bril en automaat van mn kop/uit mn mond sloegen![]()
Want ze willen allemaal druk op de foto en naar papa en mama zwaaien die voor de ramen staan te kijken :p
http://www.myspace.com/fujiyaandmiyagiquote:Op zondag 3 juni 2007 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wel lekkere muziek, deze kende ik niet
[..]
Nee, ik moest die kids begeleiden terwijl ze druk zwaaiend met armen en benen mn bril en automaat van mn kop/uit mn mond sloegen![]()
Want ze willen allemaal druk op de foto en naar papa en mama zwaaien die voor de ramen staan te kijken :p
Kloptquote:
Dan zat je in zaal 3, meeste zalen hebben geen lasershow. Die show duurde ook wel lang zeg...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:17 schreef Soempie het volgende:
Daar hadden ze ook een hele lasershow voor de film begon![]()
quote:
Het was ook wel een mooi daggie.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/fujiyaandmiyagi
[..]
klinkt leuk iig
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga je met 11 mannelijke huisgenoten naar de film, kom je in een loveseat...
Die plaatsen zijn gek genoeg niet heel populairquote:
quote:
Nou ja, die ouders gaan daar waarschijnlijk niet voor henzelf daar naar toe hčquote:Op zondag 3 juni 2007 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Het was ook wel een mooi daggie.
Alleen aan het einde hadden we een wachtlijst die we niet meer helemaal af konden werken. Dus dan moet je er een stuk of 10 teleurstellen.
Komen die ouders verhaal halen waarom hun kinderen niet meer mochten duiken![]()
Wij staan daar ook maar vrijwillig en omdat we het leuk vinden![]()
We waren van 11 tot half 5 bezig hoor![]()
Zo, dat wilde ik ff kwijt, stelletje huilies, die ouders van tegenwoordig
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:55 schreef Supersheep het volgende:
Bijna helft mannen ontevreden over penis
Volgens mij zie ik dit soort berichten ook iedere 2 maanden voorbij komen
Die is dat wel weer goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 @ 11:54 schreef jeroen25 het volgende:
De mijne is echt groot, als ik hem op mijn toetsenbord leg dan gaat ie helemaal van de A naar de Z.
quote:
Dan zit hun schil te strak en moeten die vrouwen niet zo zeuren en een grotere schil kopenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
En wat als ze paars worden?
Huskies zijn echt hele vette beesten. Maar ze hebben een eigenaardig karakterquote:
Zou zelf graag een husky willen maar ze hebben hele veel beweging nodig 2 uur per dag ofzo dacht ikquote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huskies zijn echt hele vette beesten. Maar ze hebben een eigenaardig karakter
Het mooiste vind ik de ogen. Die zijn altijd echt bijzonder mooi.
Klopt.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zou zelf graag een husky willen maar ze hebben hele veel beweging nodig 2 uur per dag ofzo dacht ik
Thanks...wij gaan zo nog even naar de lokale pub, bieren met wat visserstuigquote:Op maandag 4 juni 2007 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben naar bed
Nog veel plezier daar nem
Je wilde niet met je camera slapen?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Het vervelende was dat het net de dag was dat ik geen zin had om mijn camera mee te slapen.
Asmodian had vroeger een Husky, geloof ik. Moet je een keertje met hem over praten! Alles goed trouwens, verder?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Huskies zijn echt hele vette beesten. Maar ze hebben een eigenaardig karakter
Het mooiste vind ik de ogen. Die zijn altijd echt bijzonder mooi.
quote:Op maandag 4 juni 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmodian had vroeger een Husky, geloof ik. Moet je een keertje met hem over praten! Alles goed trouwens, verder?
Pfff..ik heb echt geen zin om te werken
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]en
Dat brengt me op een idee
* loopt naar senseo *
Hoi, het gaat niet geweldig, ik zit lekker thuis te hoesten en te niezen, heb me dus ziek gemeld. Vannacht ben ik weer regelmatig hoestend wakker geworden.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goeiemorgen PR! Hoe is het? Echt verkouden, of alleen een beetje hoesten?
Jammer dat je er vanavond niet bent, Tinuviel heeft me al gevraagd om jullie team te ondersteunenmaar ik weet niet of ik vreemd wil gaan
![]()
Ik geloof dat Tinuviel haar wel had uitgenodigd, maar ik weet niet of ze komt. Beterschap, joh.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoi, het gaat niet geweldig, ik zit lekker thuis te hoesten en te niezen, heb me dus ziek gemeld. Vannacht ben ik weer regelmatig hoestend wakker geworden.![]()
Gaat suzannne mee?
Die bikkelt nog even door, nog 6 weken en dan begint haar verlof.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof dat Tinuviel haar wel had uitgenodigd, maar ik weet niet of ze komt. Beterschap, joh.Davinia wel naar werk vandaag?
Nou, mijne is vooral verstopt op bed. Zodra ik zit valt het wel mee, maar liggen is lastig, ik kon nauwelijks slapen.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:32 schreef iamredleader het volgende:
Had zelf ook gisteravond een verstopte neus was 'ie verstopt onder het bed... maf eigenlijk, begin juni, lekker weer, wordt je verkouden!
En daarna dan?quote:
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef Soempie het volgende:
achteroverduiken van de lage duikplank, salto van de hoge,
badderen.. alleen leuk samen met iemand.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik doe ook meer aan badderen hoor, en dan het liefst in zoiets als de Smelt in Assen
Op een vakantie in Finland ben ik op huskytocht geweest, dat is gaaf!!! Was nog wel even schrikken toen ik in de slee lag en de bestuurder (die bij de rem kan) van de slee afgleed, honden vonden het wel lekker licht en gingen harder lopenquote:
Ga es aan het werk dan!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef Etcetera het volgende:
ja
en ik ben nog eigenljik net zo ver als gister![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef kayzie het volgende:
Wat is de voornaam van ex-president Gorbatsjov?
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Mikail
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef geertp het volgende:
Michail
Een beetje jammerquote:Op maandag 4 juni 2007 12:33 schreef kayzie het volgende:
Tussenstand deel 800:
SaskiaR 2
FormerlyKnownAs 2
Kayzie 2
GeertP 2
GeertP +2
De enige echte schrijfwijze! Michail!!!!
Ik las het al, en ben het er ook niet mee eens. Beetje of je Jeltsin of Yeltsin schrijft, geen van beide is echt goed of echt foutquote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Nu weer op de quiz
[..]
[..]
[..]
[..]
Een beetje jammer![]()
Mwah,. een beetje tegen de OP in, en bovendien is er niet zoiets als een officiėle manier van schrijven van die naam in het Nederlands.quote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef Etcetera het volgende:stupid
oh ja, meneer Tim sorry meneer Tim ik ben al aan het typen meneer Tim
en ik hoor net dat je dat aan mij gaat gevenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zag net dat ik vakantiegeld heb gekregen
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Ik zag net dat ik vakantiegeld heb gekregen
daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mwah,. een beetje tegen de OP in, en bovendien is er niet zoiets als een officiėle manier van schrijven van die naam in het Nederlands.
ik weet dat ze in groningen een groot ziekenhuis hebben, waar vast wel een oorarts tussen zitquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ik hoor net dat je dat aan mij gaat geven
ah, ik ben even heengeweest en ik hoorde dat je zei dat je het niet aan mij ging gevenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ik weet dat ze in groningen een groot ziekenhuis hebben, waar vast wel een oorarts tussen zit
Ik ga met familie mee, en in kostprijs maakte het vrijwel niks uit of ik meeging of niet. Deal is wel dat ik dan ter plekke het een en ander betaal, zoals boodschappen, kop koffie enz. Voor de reis betaal ik dus niksquote:
Jammer he...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah, ik ben even heengeweest en ik hoorde dat je zei dat je het niet aan mij ging geven![]()
![]()
![]()
Dat is balenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Correctie, ik ga mijn gegevens verzamelen voor de belastingdienst. Heb controle over 2005![]()
als je me nou dat geld wel ging geven dan wel hequote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer he...
Een bak Ben & Jerry's ijs kan wel, kom je dan naar de meet?
Zó graag wil ik je er ook weer niet bij hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je me nou dat geld wel ging geven dan wel he
valt op zich mee, heb niets te verbergen en alles netjes gedocumenteerd. Maar toch, kost weer tijd om alles bij elkaar te zoeken en te kopieren.quote:
Alleen jammer dat de Smelt toch redelijk duur isquote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik doe ook meer aan badderen hoor, en dan het liefst in zoiets als de Smelt in Assen
nouquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als jullie allemaal wegblijven moet ik in m'n eentje het topic vol B.ertha'en!
2x gebruiken, niet meer. Wedden? Ik ken hetquote:Op zondag 3 juni 2007 15:06 schreef iamredleader het volgende:
Asmo heeft al in geen 45 dagen en 20 uur of zo gepost...
Trouwens, ben terug van winkelen, redelijk geslaagdwat kleine cadeautjes voor m'n lieverdje en een work-out bank voor mezelf. Sit-ups om m'n bierbuik wat strakker te krijgen
1e 2 hebben ze ook in de V&D hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ging naar de stad om op te halen:
* nieuwe vuilnisbak
* nieuw afwasteiltje
* studieboeken
* concertkaartjes
Maar kom net thuis met
* een nieuwe koffer (mét stevige wieltjes)
* pokerset
* 103 euro aan dvd's
Alleen de V&D was open.![]()
[..]
3 was beter dan 2, vond ik!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:42 schreef LadyBlack het volgende:
Pirates III was tof!! Genoeg Jack Sparrow te zien![]()
![]()
Overigens hebben ze in de MustSee Euroborg (in Groningen dus) ook loveseats hoor, alleen heten ze MustKissseats.....
De mijne ook al een week. Voelde ook een keelonststeking aankomen, maar die was op wonderbaarlijke wijze ineens wegquote:Op maandag 4 juni 2007 08:32 schreef iamredleader het volgende:
Had zelf ook gisteravond een verstopte neus was 'ie verstopt onder het bed... maf eigenlijk, begin juni, lekker weer, wordt je verkouden!
Zwemmenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef Soempie het volgende:
Naar de stad om toch die vuilnisbak, afwasteil, concertkaartjes en foto's te halen.![]()
Naar de UB om m'n boeken te regelen.![]()
Werken.![]()
Etentje![]()
Zwemmen.![]()
Film kijken.![]()
Slapen.![]()
Iedereen hier weer op de hoogte.![]()
Moeilijk doen is ook een kunstquote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Nu weer op de quiz
[..]
[..]
Een beetje jammer![]()
Hehehequote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef iamredleader het volgende:
Mary had a little lamb
She tied it to the heater
And every time it turned around
It burned it's little bleater
Mary had a little lamb
she went to bed with it!
The lamb turned out to be a ram...
Mary had a little lamb...
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zó graag wil ik je er ook weer niet bij hebben![]()
Ik zit ziek thuis, dus ben er vanavond niet bij. Ik had de indruk dat redleader niet ging,maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
PR en Redleader zien jullie asmo vanavond?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
PR en Redleader zien jullie asmo vanavond?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ga wat eten en dan naar werk. Ben benieuwd hoe het gaat.
Tot vanavond allemaal!
nou, ik lig niet, zodra ik lig loopt alles volquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ga na m'n werk naar hem toe, zal nog even over de meet vragen.
![]()
PR gaat vanavond helaas niet naar de quiz, ligt ziek thuis.![]()
Da's echt balen. Veel plezier met civ trouwensquote:Op maandag 4 juni 2007 13:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nou, ik lig niet, zodra ik lig loopt alles vol![]()
Tijgerbalsem vindt ik altijd goed te doen, dan vraag ik m'n vrouw of ze m'n borstkas wil insmeren met dat spulquote:Op maandag 4 juni 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
niet gaan liggen
wel lastig trouwensen al geprobeerd met van die scherpe geurtjes? tijgerbalsem ofzo? een ui bij je bed?
Zal ik doen als ik em ziequote:Op maandag 4 juni 2007 13:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe neleos nog de groeten als hij er is![]()
En het niet vergeetquote:
Hoi MaJoquote:Op maandag 4 juni 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
Ah PR ik lees dat je ziek bent. Beterschap
Iamredleader: doen jullie nou mee met de quiz vanavond?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Arrestaties na voedselgevecht schoolkantine
Ik vind het wel jammer dat jullie opeens niet meer meedoenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi MaJo![]()
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar ik ga straks naar Asmo, samen wat eten en dan spreken we nog wel. Ik kom in elk geval wel langs![]()
Ja, is het ookquote:Op maandag 4 juni 2007 13:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
toch lijkt me dat best leuk, voor één keer. Zonder consequenties dan
mijn schoonzusquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat mensen hier heen gaan![]()
De Toppers bieden bezoekers concert excuses aan
Tsja, het is jammer, ik wil ook wel door, maar de sfeer is toch anders sinds Bill er niet meer is... en er zijn meerdere teamgenoten die gewoon niet meer willen. Misschien maken we nog wel een keertje een come-back, maar ik denk dat het voorlopig even over is.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jullie opeens niet meer meedoenHet is toch veel leuker om een keer voor het laatst mee te doen? Nu is het opeens afgelopen... Maar gezellig dat je even komt buurten
Neem asmo en de rest van het team gelijk mee
Maar dan wel ff oude kleren aan doen en ene veiligheidsbril opquote:Op maandag 4 juni 2007 13:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
toch lijkt me dat best leuk, voor één keer. Zonder consequenties dan
enkele van m'n collega'squote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Yurithemaster het volgende:
mijn moederquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Etcetera het volgende:
lijkt mij ook gaaf hoor, foodfightidd 1x zonder consequenties (zoals opruimen
)
mss zoekt De Witte Reus nog iets voor een reclamecampagne
Vet!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, is het ookals kleine jongen in Engeland 1 keer meegemaakt, 250 etters die met aardappelpuree gaan smijten
wat een bende
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan wel ff oude kleren aan doen en ene veiligheidsbril op![]()
Iets dat mooi uit elkaar spatquote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:Ik zou ook voornamelijk naar het smerigste eten grijpen, tomatenketchup ofzo
vleestomaten, eieren en kleine, handzame zaken zoals pinda's, doperwten en dergelijkequote:
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
vleestomaten, eieren en kleine, handzame zaken zoals pinda's, doperwten en dergelijke![]()
Trouwens, doet Fok! bij jullie ook af en toe vreemd?
Doe de knulletje de groeten van mequote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ga na m'n werk naar hem toe, zal nog even over de meet vragen.
![]()
PR gaat vanavond helaas niet naar de quiz, ligt ziek thuis.![]()
Neequote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef B.ertha het volgende:
Er is trouwens nog steeds geen slaapplek voor de meet?
Ga ik doenquote:Op maandag 4 juni 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmodian had vroeger een Husky, geloof ik. Moet je een keertje met hem over praten! Alles goed trouwens, verder?
Pfff..ik heb echt geen zin om te werken
![]()
Ik alleen als ik vrij krijg, maar dat zit er zo goed als zeker niet inquote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar nu we het toch over de meet hebben wie is er geintereseerd om smiddag al te beginnen want neleos wou dat graag omdat hij dan later nog naar een verjaardag van iemand anders kan
Als het niet kan dan zien we jou gewoon 's avondsquote:Op maandag 4 juni 2007 14:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik alleen als ik vrij krijg, maar dat zit er zo goed als zeker niet in
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het niet kan dan zien we jou gewoon 's avonds![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, het is jammer, ik wil ook wel door, maar de sfeer is toch anders sinds Bill er niet meer is... en er zijn meerdere teamgenoten die gewoon niet meer willen. Misschien maken we nog wel een keertje een come-back, maar ik denk dat het voorlopig even over is.![]()
Kan je ook niet wat eerder weg?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik pas om 8 uur, als ik moet werken...
Zou ik kunnen vragen, maar er zijn eigenlijk al te veel mensen die vrij hebben gevraagd. Met mij er nog bij, zou dat echt fout lopen. Dan werkt de rest tot 7 uur ofzo, en daar hebben ze ook geen zin in natuurlijkquote:
Waar werk je nog maar weer?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zou ik kunnen vragen, maar er zijn eigenlijk al te veel mensen die vrij hebben gevraagd. Met mij er nog bij, zou dat echt fout lopen. Dan werkt de rest tot 7 uur ofzo, en daar hebben ze ook geen zin in natuurlijk
Ja ik had even gemist dat er niet gequizzed wordtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe ik. En zoals al gezegd, wie weet doen we alsnog aan een come-back.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik had even gemist dat er niet gequizzed wordt
Ik ga me maar aanmelden als SM-standby
Goed nieuws mbt mijn paspoort: Domestic flights kan ik zonder al teveel problemen maken. In Toronto moet ik naar het consulaat en daar maken ze dan een noodpaspoort voor me aan zodat ik gewoon normaal naar huis kan
Beetje jammer dat een noodpaspoort er zo uitziet(ik heb er al eerder één gehad):
[afbeelding]
Met zo'n ding heb ik 2 jaar geleden ook gevlogen, omdat die sukkels op het gemeentehuis vergeten waren mijn paspoortaanvraag te verwerkenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik had even gemist dat er niet gequizzed wordt
Ik ga me maar aanmelden als SM-standby
Goed nieuws mbt mijn paspoort: Domestic flights kan ik zonder al teveel problemen maken. In Toronto moet ik naar het consulaat en daar maken ze dan een noodpaspoort voor me aan zodat ik gewoon normaal naar huis kan
Beetje jammer dat een noodpaspoort er zo uitziet(ik heb er al eerder één gehad):
[afbeelding]
Zal ook wel weer een hoax zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
'Gordel af, donor erbij'
Spoort dat mens niet helemaal ofzo?
Goeienavond trouwens
mijn partij wat doe jequote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
'Gordel af, donor erbij'
Spoort dat mens niet helemaal ofzo?
Goeienavond trouwens
waar ben je ze kwijt geraakt dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef Nesle het volgende:
ik ben mijn fietssleutel+huissleutel+huissleutel "tweede" huis kwijt.
Echt geen idee waar die mormels uithangen.
Geen idee. Ik heb mijn fiets in de garaga bij mijn oma gezet en de sleutels meegenomen naar de auto. Toen ik thuis kwam heb ik ze DACHT ik gewoon op de keukentafel gedonderd maar ze zijn spoorloosquote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar ben je ze kwijt geraakt dan?
Huh je zet je fiets op slot bij je oma en gaat vervolgens met de auto naar je eingenhuis?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb mijn fiets in de garaga bij mijn oma gezet en de sleutels meegenomen naar de auto. Toen ik thuis kwam heb ik ze DACHT ik gewoon op de keukentafel gedonderd maar ze zijn spoorloos
Zo'n huskytocht klinkt wel gaaf!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op een vakantie in Finland ben ik op huskytocht geweest, dat is gaaf!!! Was nog wel even schrikken toen ik in de slee lag en de bestuurder (die bij de rem kan) van de slee afgleed, honden vonden het wel lekker licht en gingen harder lopen
Slee gestopt door voet in de hoge sneeuw te steken. Dat was midden op een bevroren meer dus ik hoefde ook niet bang te zijn voor boomstronken en zo
En deze zomer op vakantie naar Noorwegen
Helemaal goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Huh je zet je fiets op slot bij je oma en gaat vervolgens met de auto naar je eingenhuis?
Jaquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag 3 huilende mensen aan de telefoon gehad.![]()
Stond net voor het zwembad, met het idee: jammer dan, ik ga hoe dan ook wél zwemmen (etentje had ik al deels geskipt ivm zo'n telefoontje).
Belt degene op met wie ik op vakantie zou gaan: ongeluk gehad en ze heeft nu een whiplash![]()
Ze was helemaal overstuur omdat de vakantie dus niet door gaatBalen, maar belangrijker dat ze beter wordt. Die vakantie komt dan wel een andere keer.
Kun je uberhaubt van een whiplash af komen?
wat een dag![]()
Ik ben de rest van de week ook iets met rots en branding. Ga bij alle drie langs.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm ,da's toch anders dan dat je het je vanmorgen had voorgesteld....
Je was vandaag iets met rots en branding enzo
Ook balen van die vakantie. Ik kijk er altijd erg naar uit.
Naar, maar volgens wikipedia herstelt 95% van de mensen die een whiplash heeft gehad op korte termijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag 3 huilende mensen aan de telefoon gehad.![]()
Stond net voor het zwembad, met het idee: jammer dan, ik ga hoe dan ook wél zwemmen (etentje had ik al deels geskipt ivm zo'n telefoontje).
Belt degene op met wie ik op vakantie zou gaan: ongeluk gehad en ze heeft nu een whiplash![]()
Ze was helemaal overstuur omdat de vakantie dus niet door gaatBalen, maar belangrijker dat ze beter wordt. Die vakantie komt dan wel een andere keer.
Kun je uberhaubt van een whiplash af komen?
wat een dag![]()
Inderdaad, praat dan meteen doorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben de rest van de week ook iets met rots en branding. Ga bij alle drie langs.
Tip voor als je slecht nieuws moet brengen: begin niet met: 'je kunt beter even gaan zitten...' of 'ik zie heel erg op tegen dit telefoontje..' of 'ik heb niet zulk goed nieuws...(gevolgd door lange stilte)'
Ik dacht bij elk gesprek dat er iemand was overleden.![]()
Tegen de tijd dat je ook echt bent gaan zitten heb je de meest onwaarschijnlijke scenarios in je hoofd gehaald. Slecht nieuws kun je er maar beter gewoon gelijk uitgooien.![]()
Dat laatste gebeurt ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]wat is er nog meer gebeurd dan, die andere 2?
Nog even iets praktisch: als het goed is kun je de vakantie wel annuleren met doktersverklaring. Klote van die whiplash en dat de vakantie niet doorgaat, maar ik zou er wel achteraan gaan
Ja, dat is stom, afspraak is afspraak. En in bed ga je piekeren, niet doenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt ook.![]()
Die andere twee: vriendin die helemaal van de kaart was, omdat haar vriendje opeens twijfelt of hij wel een relatie wil. En nog iets met m'n moeder.
Godver, ik zou met m'n ex naar dat concert woensdag. Vraagt hij een seconde geleden: 'is het stom als ik m'n nieuwe vriendin meeneem?'
JA!![]()
Ik denk dat ik maar naar bed ga zo. Dit is niet mijn dag.![]()
Ik zei dat ik dat niet echt tof vond om er als ex bij te staan. Nu hebben we ruzie, is hij offline en gaat hij evengoed met haar.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat is stom, afspraak is afspraak.
Zijn planning was met zijn drieėn gaan? Nee, lijkt me ook niet geweldig.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat niet echt tof vond om er als ex bij te staan. Nu hebben we ruzie, is hij offline en gaat hij evengoed met haar.![]()
![]()
Groot gelijk...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt ook.![]()
Die andere twee: vriendin die helemaal van de kaart was, omdat haar vriendje opeens twijfelt of hij wel een relatie wil. En nog iets met m'n moeder.
Godver, ik zou met m'n ex naar dat concert woensdag. Vraagt hij een seconde geleden: 'is het stom als ik m'n nieuwe vriendin meeneem?'
JA!![]()
Ik denk dat ik maar naar bed ga zo. Dit is niet mijn dag.![]()
't Is een beetje dubbel. Ik vind het leuk voor hem dat hij een vriendin heeft en ik ben ook helemaal niet jaloers. Maar om nou de hele avond naast een verliefd stelletje te gaan staan..dat zou ik ook niet willen als het 'gewoon' een vriend was.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn planning was met zijn drieėn gaan? Nee, lijkt me ook niet geweldig.
Werkt altijd zoquote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is een beetje dubbel. Ik vind het leuk voor hem dat hij een vriendin heeft en ik ben ook helemaal niet jaloers. Maar om nou de hele avond naast een verliefd stelletje te gaan staan..dat zou ik ook niet willen als het 'gewoon' een vriend was.
't Lijkt me voor haar ook niet leuk als ik er bij sta.![]()
Wel typisch: zelf vragen of ik het stom vind. Dan zeg ik dat ik het stom vind. Vervolgens wordt hij er boos om. Vraag het dan niet.![]()
Geen idee of ze jaloers is. Z'n vriendinnetje hiervoor wel. Als we dan samen gingen poolen ofzo belde ze echt 8 keer op een avond.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Groot gelijk...
dat is wel een reuze kansloze onderneming
Is ze jaloers ofzo?
Zeg tegen hem dat jķj met een vriendin gaat en dat hij zelf maar ergens anders naartoe moet (of zelfde concert en dan ergens verderop) Het was jóśw idee tochquote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee of ze jaloers is. Z'n vriendinnetje hiervoor wel. Als we dan samen gingen poolen ofzo belde ze echt 8 keer op een avond.![]()
En er is echt helemaal niks meer tussen ons, dus nergens voor nodig om jaloers te zijn. Ik begrijp wel dat het vreemd is dat je nog om gaat met je ex en dat het moeilijk is voor de ander.
Ik wil haar ook best wel gewoon ontmoeten. Maar hem kennende staan ze de hele avond aan elkaar geplakt en daar heb ik gewoon niet zo heel veel zin in.![]()
Ik geloof dat dat concert nu ook niet doorgaat voor mij.Terwijl ik hem mee heb gevraagd en hij nog nooit van die band had gehoord.
![]()
Goed, vertel eens iets leuks.![]()
ik bel hem wel evenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat jķj met een vriendin gaat en dat hij zelf maar ergens anders naartoe moet (of zelfde concert en dan ergens verderop) Het was jóśw idee toch
Oh tof! Zo een wilde ik eerder altijd, alleen dan wit en met minder krullen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
En iets leuks vertellen? Ik heb een bed gekocht, heel mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef Soempie het volgende:
En zonder riet, maar verder helemaal hetzelfde
Helaas. Deze advertentie is verwijderd.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef B.ertha het volgende:
[
Nee, net gehaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef Soempie het volgende:
Heb je er al in geslapen?
Nietquote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helaas. Deze advertentie is verwijderd.
Heb nog geen matras, dus slaap nog gewoon in mijn eigen bedjequote:Op maandag 4 juni 2007 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat zul jij slapen vannacht... of juist niet
ieeeeuw nee!!quote:
Mijn eerste bed ooit met opstaande rand, ben best lang en slaap op mn buikquote:Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Wel een tof bed, maar ik haat een voeteneind met opstaande rand/hekwerk, geheid dat ik mn tenen er vol tegenaanstoot, meerdere keren.
Het is dan ook niet mijn bed natuurlijk
Same here, daarom vorig jaar een bed gekocht zonder opstaande randen, en 220 lang, ideaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn eerste bed ooit met opstaande rand, ben best lang en slaap op mn buikZie vanzelf hoe het gaat, moet lukken
nee hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Same here, daarom vorig jaar een bed gekocht zonder opstaande randen, en 220 lang, ideaal.
Is het trouwens raar dat je je 2-persoons bed voor de helft gebruikt als opslagplaats voor allerlei dingen, ipv het gewoon op te maken en met rust te laten![]()
heel vervelend. Ik hoor er altijd alleen maar nare verhalen over.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
Nog even over die wiplash, mijn moeder heeft 8 jaar geleden een auto-ongeluk gehad en daar heeft ze ook een wiplash aan overgehouden. Nu heeft ze er nog steeds last van, 's Middags altijd ff 1.5 uurtje naar bed omdat ze anders te moe is
naar voor je Soemp, 3 van zulke berichtjes.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het trouwens raar dat je je 2-persoons bed voor de helft gebruikt als opslagplaats voor allerlei dingen, ipv het gewoon op te maken en met rust te laten![]()
Ik heb een IKEA-achtige slaapkamerset (hoog bed, blauwe deurtjes, bijpassende kast en bureau)quote:
Gelukkig, er ligt nu best veel troep op:quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Same here, daarom vorig jaar een bed gekocht zonder opstaande randen, en 220 lang, ideaal.
Mijn hele kamer is IKEAquote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een IKEA-achtige slaapkamerset (hoog bed, blauwe deurtjes, bijpassende kast en bureau)
Beetje van die zooi is niet raar hoor, zou ik ook nog wel kunnen. mp3, kleding enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gelukkig, er ligt nu best veel troep op:
DVD-speler
Videorecorder
mp3-speler
koptelefoon
3 rollen mentos
skibroek
3 kussens
badhandoek
oude post
scheurkalender
Oke, nu vind ik het wel raar.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
DVD-speler
Videorecorder
mp3-speler
koptelefoon
3 rollen mentos
skibroek
3 kussens
badhandoek
oude post
scheurkalender
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:42 schreef Nesle het volgende:
Ik moet trouwens helemaal niks om mijn bed heen hebben, ik moet als ik wil gewoon helemaal onderaan mijn bed kunnen liggen met mijn benen er een anderhalve meter uitstekend
Ik word dan ook niet voor niets Molfer de Mol genoemd![]()
Op schoolreizen ook, hadden we van die stapelbedden met van die randen er omheenquote:
ligt eraan hoe groot je woontquote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
DVD-speler
Videorecorder
mp3-speler
koptelefoon
3 rollen mentos
skibroek
3 kussens
badhandoek
oude post
scheurkalender
valt toch best meequote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Op schoolreizen ook, hadden we van die stapelbedden met van die randen er omheen![]()
Ik kon het niet uithouden! Ik heb matras en deken van dat bed afgetrokken en ben op de grond gaan liggen![]()
wat zul jij rotvakanties hebben....quote:Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan niet goed slapen in vreemde bedden. That is, voor de langere termijn dan, één nachtje wil nog wel
Ja dat hebben wel meerdere mensen die nemen dan eigen matras mee want dat zou een vertrouwd gevoel geven op ene vreemd bed?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan niet goed slapen in vreemde bedden. That is, voor de langere termijn dan, één nachtje wil nog wel
Als ik niet thuis slaap drink ik altijd precies genoeg om lekker te kunnen slapenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja dat hebben wel meerdere mensen die nemen dan eigen matras mee want dat zou een vertrouwd gevoel geven op ene vreemd bed?Ik heb het gehoord
Maar ik kan overal slapen, als er maar geen rand om een bed zit of zon ding bij je voeten.
wij gaan op een camping, dus met eigen matras. Dit jaar voor het eerst niet... Maar ik heb geen keuze, dus zal moeten wennenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat zul jij rotvakanties hebben....![]()
![]()
of ga je altijd naar Rundumhause of Balkonie?
Nee, gewoon allemaal eettentjes opzoeken om te eten en zo is veel leuker, en dan kom je ook nog eens verder dan 100 meter van je kamer afquote:Op maandag 4 juni 2007 21:53 schreef Nesle het volgende:
Ik snap trouwens mensen echt niet die op vakantie gaan in een all-inclusive hotel.
Ik moest het ff kwijt
(mijn "kak"-familie nu dus)
Neem je echt je eigen matras mee op vakantie?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wij gaan op een camping, dus met eigen matras. Dit jaar voor het eerst niet... Maar ik heb geen keuze, dus zal moeten wennen
Ja? We hebben een vouwwagen en daar zitten matrassen in die ik al mijn hele leven gebruik. Dat geldt ook als 'eigen' matras. En luchtbedden vind ik raarmaarwaarook heerlijk liggenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neem je echt je eigen matras mee op vakantie?
Ik heb altijd een luchtbed wat dan lek blijkt te zijn.![]()
waar erger je je aan?quote:
Ik maak altijd het liefst vriendenfoto's en omgevingsfoto's. Vind ik ook echt leuk om te doen en volgens mij kan ik het ook aardigquote:Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef Nesle het volgende:
En de foto's zijn nog het meest lachwekkend.
Krijg je te horen hoe mooooooi het land wel niet was. Krijg je 400 fotos te zien en die zijn allemaal BINNEN het hotel"gebied" gemaakt. Fotootje van het zwembad van de fam, aan tafel, in de kamer of ze zijn aan het bowlen.
valt het op dat ik me er aan erger?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:00 schreef Nesle het volgende:
Wij nemen meestal zon kant-en-klare tent van Vacansoleilik zweer bij die bedden, echt
![]()
Verheug me elk jaar weer op zon bed![]()
Oh, ik dacht gewoon het matras van je bed.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja? We hebben een vouwwagen en daar zitten matrassen in die ik al mijn hele leven gebruik. Dat geldt ook als 'eigen' matras. En luchtbedden vind ik raarmaarwaarook heerlijk liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |