abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 14:54:44 #201
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_50091975
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik pas om 8 uur, als ik moet werken...
Kan je ook niet wat eerder weg?
pi_50092224
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Kan je ook niet wat eerder weg?
Zou ik kunnen vragen, maar er zijn eigenlijk al te veel mensen die vrij hebben gevraagd. Met mij er nog bij, zou dat echt fout lopen. Dan werkt de rest tot 7 uur ofzo, en daar hebben ze ook geen zin in natuurlijk
  maandag 4 juni 2007 @ 15:09:09 #203
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_50092366
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:04 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Zou ik kunnen vragen, maar er zijn eigenlijk al te veel mensen die vrij hebben gevraagd. Met mij er nog bij, zou dat echt fout lopen. Dan werkt de rest tot 7 uur ofzo, en daar hebben ze ook geen zin in natuurlijk
Waar werk je nog maar weer?
pi_50092406
Het spel heet trouwens Sid Meijer's Civilisation - en er zijn inmiddels 4 stuks!
pi_50092471
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
Doe de knulletje de groeten van me
Doe ik. En zoals al gezegd, wie weet doen we alsnog aan een come-back.
  maandag 4 juni 2007 @ 15:44:11 #206
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_50093326
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:13 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Doe ik. En zoals al gezegd, wie weet doen we alsnog aan een come-back.
Ja ik had even gemist dat er niet gequizzed wordt
Ik ga me maar aanmelden als SM-standby

Goed nieuws mbt mijn paspoort: Domestic flights kan ik zonder al teveel problemen maken. In Toronto moet ik naar het consulaat en daar maken ze dan een noodpaspoort voor me aan zodat ik gewoon normaal naar huis kan

Beetje jammer dat een noodpaspoort er zo uitziet(ik heb er al eerder één gehad):

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_50094519
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Goed nieuws mbt mijn paspoort: Domestic flights kan ik zonder al teveel problemen maken. In Toronto moet ik naar het consulaat en daar maken ze dan een noodpaspoort voor me aan zodat ik gewoon normaal naar huis kan

Beetje jammer dat een noodpaspoort er zo uitziet(ik heb er al eerder één gehad):

[afbeelding]
Als SM standby? Overloper

Trouwens wel vet, zo'n nood-paspoort.

En Asmo stuurt net een SMS-je dat straks bij hem eten niet uitkomt... nu moet ik tot iets van half acht/acht uur wachten tot m'n vrouw hier in Utrecht is of ik ga gewoon naar huis, en ik zie haar vanavond laat wel
pi_50094636
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

[afbeelding]
Met zo'n ding heb ik 2 jaar geleden ook gevlogen, omdat die sukkels op het gemeentehuis vergeten waren mijn paspoortaanvraag te verwerken
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_50095044
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Waar werk je nog maar weer?
in de slagerij
  maandag 4 juni 2007 @ 17:54:13 #210
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_50097980
Mooi, klaar met school, kan je er fulltime gaan werken
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  maandag 4 juni 2007 @ 18:01:40 #211
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_50098219
'Gordel af, donor erbij'
Spoort dat mens niet helemaal ofzo?

Goeienavond trouwens
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_50098505
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
'Gordel af, donor erbij'

Goeienavond trouwens
Zal ook wel weer een hoax zijn.
pi_50099265
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
'Gordel af, donor erbij'

Goeienavond trouwens
mijn partij wat doe je
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  maandag 4 juni 2007 @ 18:47:21 #214
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_50099689
ze moeten wat doen om nog in het nieuws te komen
  maandag 4 juni 2007 @ 18:52:51 #215
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_50100244
ik ben mijn fietssleutel+huissleutel+huissleutel "tweede" huis kwijt .
Echt geen idee waar die mormels uithangen.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 4 juni 2007 @ 19:04:34 #217
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_50100333
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef Nesle het volgende:
ik ben mijn fietssleutel+huissleutel+huissleutel "tweede" huis kwijt .
Echt geen idee waar die mormels uithangen.
waar ben je ze kwijt geraakt dan?
pi_50100549
ben thuis. Ga zo het fitnessapparaat in mekaar zetten, en dan wat oefeningen doen
pi_50100765
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

waar ben je ze kwijt geraakt dan?
Geen idee. Ik heb mijn fiets in de garaga bij mijn oma gezet en de sleutels meegenomen naar de auto. Toen ik thuis kwam heb ik ze DACHT ik gewoon op de keukentafel gedonderd maar ze zijn spoorloos
  maandag 4 juni 2007 @ 19:17:11 #220
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_50100813
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef Nesle het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb mijn fiets in de garaga bij mijn oma gezet en de sleutels meegenomen naar de auto. Toen ik thuis kwam heb ik ze DACHT ik gewoon op de keukentafel gedonderd maar ze zijn spoorloos
Huh je zet je fiets op slot bij je oma en gaat vervolgens met de auto naar je eingenhuis?

[ Bericht 1% gewijzigd door Yurithemaster op 04-06-2007 19:23:03 ]
  maandag 4 juni 2007 @ 19:25:40 #221
30252 Soempie
Procreating
pi_50101142
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Op een vakantie in Finland ben ik op huskytocht geweest, dat is gaaf!!! Was nog wel even schrikken toen ik in de slee lag en de bestuurder (die bij de rem kan) van de slee afgleed, honden vonden het wel lekker licht en gingen harder lopen

Slee gestopt door voet in de hoge sneeuw te steken . Dat was midden op een bevroren meer dus ik hoefde ook niet bang te zijn voor boomstronken en zo

En deze zomer op vakantie naar Noorwegen
Zo'n huskytocht klinkt wel gaaf!

Hoe lang ga je naar Noorwegen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_50101459
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Huh je zet je fiets op slot bij je oma en gaat vervolgens met de auto naar je eingenhuis?
Helemaal goed.
Is toch niet zo'n raar iets?
pi_50102034
Ze zijn terecht
pi_50102871
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef Nesle het volgende:
Ze zijn terecht
waarwaarwaar?

Fijn voor je!
  maandag 4 juni 2007 @ 20:21:52 #225
30252 Soempie
Procreating
pi_50103598
Wat een kutdag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 4 juni 2007 @ 20:24:13 #226
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_50103702
en je had zoveel plannen
pi_50103732
Waarom is die nieuwe regel bij AKQ dat je geen punt krijgt als je toevallig weg moet voordat je een nieuwe vraag kan stellen?

Ik snap hem niet
  maandag 4 juni 2007 @ 20:33:39 #228
30252 Soempie
Procreating
pi_50104077
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en je had zoveel plannen
Ja

Vandaag 3 huilende mensen aan de telefoon gehad.

Stond net voor het zwembad, met het idee: jammer dan, ik ga hoe dan ook wél zwemmen (etentje had ik al deels geskipt ivm zo'n telefoontje).
Belt degene op met wie ik op vakantie zou gaan: ongeluk gehad en ze heeft nu een whiplash

Ze was helemaal overstuur omdat de vakantie dus niet door gaat Balen, maar belangrijker dat ze beter wordt. Die vakantie komt dan wel een andere keer. Kun je uberhaubt van een whiplash af komen?

wat een dag
  maandag 4 juni 2007 @ 20:41:01 #229
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_50104376
hmmm ,da's toch anders dan dat je het je vanmorgen had voorgesteld....

Je was vandaag iets met rots en branding enzo

Ook balen van die vakantie. Ik kijk er altijd erg naar uit.
pi_50104483
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja

Stond net voor het zwembad, met het idee: jammer dan, ik ga hoe dan ook wél zwemmen (etentje had ik al deels geskipt ivm zo'n telefoontje).
Belt degene op met wie ik op vakantie zou gaan: ongeluk gehad en ze heeft nu een whiplash

Ze was helemaal overstuur omdat de vakantie dus niet door gaat Balen, maar belangrijker dat ze beter wordt. Die vakantie komt dan wel een andere keer. Kun je uberhaubt van een whiplash af komen?

wat een dag
wat is er nog meer gebeurd dan, die andere 2?

Nog even iets praktisch: als het goed is kun je de vakantie wel annuleren met doktersverklaring. Klote van die whiplash en dat de vakantie niet doorgaat, maar ik zou er wel achteraan gaan
  maandag 4 juni 2007 @ 20:46:57 #231
30252 Soempie
Procreating
pi_50104620
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm ,da's toch anders dan dat je het je vanmorgen had voorgesteld....

Je was vandaag iets met rots en branding enzo

Ook balen van die vakantie. Ik kijk er altijd erg naar uit.
Ik ben de rest van de week ook iets met rots en branding. Ga bij alle drie langs.

Tip voor als je slecht nieuws moet brengen: begin niet met: 'je kunt beter even gaan zitten...' of 'ik zie heel erg op tegen dit telefoontje..' of 'ik heb niet zulk goed nieuws...(gevolgd door lange stilte)'

Ik dacht bij elk gesprek dat er iemand was overleden.

Tegen de tijd dat je ook echt bent gaan zitten heb je de meest onwaarschijnlijke scenarios in je hoofd gehaald. Slecht nieuws kun je er maar beter gewoon gelijk uitgooien.
pi_50104663
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja

wat een dag
Naar, maar volgens wikipedia herstelt 95% van de mensen die een whiplash heeft gehad op korte termijn.
pi_50104904
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik ben de rest van de week ook iets met rots en branding. Ga bij alle drie langs.

Tip voor als je slecht nieuws moet brengen: begin niet met: 'je kunt beter even gaan zitten...' of 'ik zie heel erg op tegen dit telefoontje..' of 'ik heb niet zulk goed nieuws...(gevolgd door lange stilte)'

Ik dacht bij elk gesprek dat er iemand was overleden.

Tegen de tijd dat je ook echt bent gaan zitten heb je de meest onwaarschijnlijke scenarios in je hoofd gehaald. Slecht nieuws kun je er maar beter gewoon gelijk uitgooien.
Inderdaad, praat dan meteen door
  maandag 4 juni 2007 @ 20:55:14 #234
30252 Soempie
Procreating
pi_50104976
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef B.ertha het volgende:

[..]

wat is er nog meer gebeurd dan, die andere 2?

Nog even iets praktisch: als het goed is kun je de vakantie wel annuleren met doktersverklaring. Klote van die whiplash en dat de vakantie niet doorgaat, maar ik zou er wel achteraan gaan
Dat laatste gebeurt ook.

Die andere twee: vriendin die helemaal van de kaart was, omdat haar vriendje opeens twijfelt of hij wel een relatie wil. En nog iets met m'n moeder.

Godver, ik zou met m'n ex naar dat concert woensdag. Vraagt hij een seconde geleden: 'is het stom als ik m'n nieuwe vriendin meeneem?'

JA!

Ik denk dat ik maar naar bed ga zo. Dit is niet mijn dag.
pi_50105021
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat laatste gebeurt ook.

Die andere twee: vriendin die helemaal van de kaart was, omdat haar vriendje opeens twijfelt of hij wel een relatie wil. En nog iets met m'n moeder.

Godver, ik zou met m'n ex naar dat concert woensdag. Vraagt hij een seconde geleden: 'is het stom als ik m'n nieuwe vriendin meeneem?'

JA!

Ja, dat is stom, afspraak is afspraak. En in bed ga je piekeren, niet doen
  maandag 4 juni 2007 @ 21:01:21 #236
30252 Soempie
Procreating
pi_50105235
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ja, dat is stom, afspraak is afspraak.
Ik zei dat ik dat niet echt tof vond om er als ex bij te staan. Nu hebben we ruzie, is hij offline en gaat hij evengoed met haar.

pi_50105318
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik zei dat ik dat niet echt tof vond om er als ex bij te staan. Nu hebben we ruzie, is hij offline en gaat hij evengoed met haar.

Zijn planning was met zijn drieën gaan? Nee, lijkt me ook niet geweldig.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:11:52 #238
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_50105700
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat laatste gebeurt ook.

JA!

Groot gelijk...
dat is wel een reuze kansloze onderneming

Is ze jaloers ofzo?
  maandag 4 juni 2007 @ 21:14:44 #239
30252 Soempie
Procreating
pi_50105839
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Zijn planning was met zijn drieën gaan? Nee, lijkt me ook niet geweldig.
't Is een beetje dubbel. Ik vind het leuk voor hem dat hij een vriendin heeft en ik ben ook helemaal niet jaloers. Maar om nou de hele avond naast een verliefd stelletje te gaan staan..dat zou ik ook niet willen als het 'gewoon' een vriend was.

't Lijkt me voor haar ook niet leuk als ik er bij sta.

Wel typisch: zelf vragen of ik het stom vind. Dan zeg ik dat ik het stom vind. Vervolgens wordt hij er boos om. Vraag het dan niet.
pi_50105933
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

't Is een beetje dubbel. Ik vind het leuk voor hem dat hij een vriendin heeft en ik ben ook helemaal niet jaloers. Maar om nou de hele avond naast een verliefd stelletje te gaan staan..dat zou ik ook niet willen als het 'gewoon' een vriend was.

't Lijkt me voor haar ook niet leuk als ik er bij sta.

Wel typisch: zelf vragen of ik het stom vind. Dan zeg ik dat ik het stom vind. Vervolgens wordt hij er boos om. Vraag het dan niet.
Werkt altijd zo Maar lijkt me idd niet geweldig nee
  maandag 4 juni 2007 @ 21:22:57 #241
30252 Soempie
Procreating
pi_50106200
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

Groot gelijk...
dat is wel een reuze kansloze onderneming

Is ze jaloers ofzo?
Geen idee of ze jaloers is. Z'n vriendinnetje hiervoor wel. Als we dan samen gingen poolen ofzo belde ze echt 8 keer op een avond.

En er is echt helemaal niks meer tussen ons, dus nergens voor nodig om jaloers te zijn. Ik begrijp wel dat het vreemd is dat je nog om gaat met je ex en dat het moeilijk is voor de ander.

Ik wil haar ook best wel gewoon ontmoeten. Maar hem kennende staan ze de hele avond aan elkaar geplakt en daar heb ik gewoon niet zo heel veel zin in.

Ik geloof dat dat concert nu ook niet doorgaat voor mij. Terwijl ik hem mee heb gevraagd en hij nog nooit van die band had gehoord.

Goed, vertel eens iets leuks.
pi_50106278
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Geen idee of ze jaloers is. Z'n vriendinnetje hiervoor wel. Als we dan samen gingen poolen ofzo belde ze echt 8 keer op een avond.

En er is echt helemaal niks meer tussen ons, dus nergens voor nodig om jaloers te zijn. Ik begrijp wel dat het vreemd is dat je nog om gaat met je ex en dat het moeilijk is voor de ander.

Ik wil haar ook best wel gewoon ontmoeten. Maar hem kennende staan ze de hele avond aan elkaar geplakt en daar heb ik gewoon niet zo heel veel zin in.

Ik geloof dat dat concert nu ook niet doorgaat voor mij. Terwijl ik hem mee heb gevraagd en hij nog nooit van die band had gehoord.

Goed, vertel eens iets leuks.
Zeg tegen hem dat jíj met een vriendin gaat en dat hij zelf maar ergens anders naartoe moet (of zelfde concert en dan ergens verderop) Het was jóúw idee toch
pi_50106366
En iets leuks vertellen? Ik heb een bed gekocht, heel mooi

maandag 4 juni 2007 @ 21:27:30 #244
30252 Soempie
Procreating
pi_50106375
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Zeg tegen hem dat jíj met een vriendin gaat en dat hij zelf maar ergens anders naartoe moet (of zelfde concert en dan ergens verderop) Het was jóúw idee toch
ik bel hem wel even
pi_50106380
Tijd voor de grote verbouwing
pi_50106391
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef Soempie het volgende:

[..]

ik bel hem wel even
Doe dat
  maandag 4 juni 2007 @ 21:28:04 #247
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_50106402
oh ja, je was druk met verhuizen meldde je al. Niet mijn smaak, maar wel mooi
  maandag 4 juni 2007 @ 21:28:10 #248
30252 Soempie
Procreating
pi_50106406
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
En iets leuks vertellen? Ik heb een bed gekocht, heel mooi

[afbeelding]
[afbeelding]
Oh tof! Zo een wilde ik eerder altijd, alleen dan wit en met minder krullen.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:28:29 #249
30252 Soempie
Procreating
pi_50106428
En zonder riet, maar verder helemaal hetzelfde
pi_50106471
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef Soempie het volgende:
En zonder riet, maar verder helemaal hetzelfde
ik snap je punt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')