Kan je ook niet wat eerder weg?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik pas om 8 uur, als ik moet werken...
Zou ik kunnen vragen, maar er zijn eigenlijk al te veel mensen die vrij hebben gevraagd. Met mij er nog bij, zou dat echt fout lopen. Dan werkt de rest tot 7 uur ofzo, en daar hebben ze ook geen zin in natuurlijkquote:
Waar werk je nog maar weer?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zou ik kunnen vragen, maar er zijn eigenlijk al te veel mensen die vrij hebben gevraagd. Met mij er nog bij, zou dat echt fout lopen. Dan werkt de rest tot 7 uur ofzo, en daar hebben ze ook geen zin in natuurlijk
Ja ik had even gemist dat er niet gequizzed wordtquote:Op maandag 4 juni 2007 15:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe ik. En zoals al gezegd, wie weet doen we alsnog aan een come-back.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik had even gemist dat er niet gequizzed wordt
Ik ga me maar aanmelden als SM-standby
Goed nieuws mbt mijn paspoort: Domestic flights kan ik zonder al teveel problemen maken. In Toronto moet ik naar het consulaat en daar maken ze dan een noodpaspoort voor me aan zodat ik gewoon normaal naar huis kan
Beetje jammer dat een noodpaspoort er zo uitziet(ik heb er al eerder één gehad):
[afbeelding]
Met zo'n ding heb ik 2 jaar geleden ook gevlogen, omdat die sukkels op het gemeentehuis vergeten waren mijn paspoortaanvraag te verwerkenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik had even gemist dat er niet gequizzed wordt
Ik ga me maar aanmelden als SM-standby
Goed nieuws mbt mijn paspoort: Domestic flights kan ik zonder al teveel problemen maken. In Toronto moet ik naar het consulaat en daar maken ze dan een noodpaspoort voor me aan zodat ik gewoon normaal naar huis kan
Beetje jammer dat een noodpaspoort er zo uitziet(ik heb er al eerder één gehad):
[afbeelding]
Zal ook wel weer een hoax zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
'Gordel af, donor erbij'
Spoort dat mens niet helemaal ofzo?
Goeienavond trouwens
mijn partij wat doe jequote:Op maandag 4 juni 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
'Gordel af, donor erbij'
Spoort dat mens niet helemaal ofzo?
Goeienavond trouwens
waar ben je ze kwijt geraakt dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef Nesle het volgende:
ik ben mijn fietssleutel+huissleutel+huissleutel "tweede" huis kwijt.
Echt geen idee waar die mormels uithangen.
Geen idee. Ik heb mijn fiets in de garaga bij mijn oma gezet en de sleutels meegenomen naar de auto. Toen ik thuis kwam heb ik ze DACHT ik gewoon op de keukentafel gedonderd maar ze zijn spoorloosquote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar ben je ze kwijt geraakt dan?
Huh je zet je fiets op slot bij je oma en gaat vervolgens met de auto naar je eingenhuis?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb mijn fiets in de garaga bij mijn oma gezet en de sleutels meegenomen naar de auto. Toen ik thuis kwam heb ik ze DACHT ik gewoon op de keukentafel gedonderd maar ze zijn spoorloos
Zo'n huskytocht klinkt wel gaaf!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op een vakantie in Finland ben ik op huskytocht geweest, dat is gaaf!!! Was nog wel even schrikken toen ik in de slee lag en de bestuurder (die bij de rem kan) van de slee afgleed, honden vonden het wel lekker licht en gingen harder lopen
Slee gestopt door voet in de hoge sneeuw te steken. Dat was midden op een bevroren meer dus ik hoefde ook niet bang te zijn voor boomstronken en zo
En deze zomer op vakantie naar Noorwegen
Helemaal goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Huh je zet je fiets op slot bij je oma en gaat vervolgens met de auto naar je eingenhuis?
Jaquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag 3 huilende mensen aan de telefoon gehad.![]()
Stond net voor het zwembad, met het idee: jammer dan, ik ga hoe dan ook wél zwemmen (etentje had ik al deels geskipt ivm zo'n telefoontje).
Belt degene op met wie ik op vakantie zou gaan: ongeluk gehad en ze heeft nu een whiplash![]()
Ze was helemaal overstuur omdat de vakantie dus niet door gaatBalen, maar belangrijker dat ze beter wordt. Die vakantie komt dan wel een andere keer.
Kun je uberhaubt van een whiplash af komen?
wat een dag![]()
Ik ben de rest van de week ook iets met rots en branding. Ga bij alle drie langs.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm ,da's toch anders dan dat je het je vanmorgen had voorgesteld....
Je was vandaag iets met rots en branding enzo
Ook balen van die vakantie. Ik kijk er altijd erg naar uit.
Naar, maar volgens wikipedia herstelt 95% van de mensen die een whiplash heeft gehad op korte termijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag 3 huilende mensen aan de telefoon gehad.![]()
Stond net voor het zwembad, met het idee: jammer dan, ik ga hoe dan ook wél zwemmen (etentje had ik al deels geskipt ivm zo'n telefoontje).
Belt degene op met wie ik op vakantie zou gaan: ongeluk gehad en ze heeft nu een whiplash![]()
Ze was helemaal overstuur omdat de vakantie dus niet door gaatBalen, maar belangrijker dat ze beter wordt. Die vakantie komt dan wel een andere keer.
Kun je uberhaubt van een whiplash af komen?
wat een dag![]()
Inderdaad, praat dan meteen doorquote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben de rest van de week ook iets met rots en branding. Ga bij alle drie langs.
Tip voor als je slecht nieuws moet brengen: begin niet met: 'je kunt beter even gaan zitten...' of 'ik zie heel erg op tegen dit telefoontje..' of 'ik heb niet zulk goed nieuws...(gevolgd door lange stilte)'
Ik dacht bij elk gesprek dat er iemand was overleden.![]()
Tegen de tijd dat je ook echt bent gaan zitten heb je de meest onwaarschijnlijke scenarios in je hoofd gehaald. Slecht nieuws kun je er maar beter gewoon gelijk uitgooien.![]()
Dat laatste gebeurt ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]wat is er nog meer gebeurd dan, die andere 2?
Nog even iets praktisch: als het goed is kun je de vakantie wel annuleren met doktersverklaring. Klote van die whiplash en dat de vakantie niet doorgaat, maar ik zou er wel achteraan gaan
Ja, dat is stom, afspraak is afspraak. En in bed ga je piekeren, niet doenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt ook.![]()
Die andere twee: vriendin die helemaal van de kaart was, omdat haar vriendje opeens twijfelt of hij wel een relatie wil. En nog iets met m'n moeder.
Godver, ik zou met m'n ex naar dat concert woensdag. Vraagt hij een seconde geleden: 'is het stom als ik m'n nieuwe vriendin meeneem?'
JA!![]()
Ik denk dat ik maar naar bed ga zo. Dit is niet mijn dag.![]()
Ik zei dat ik dat niet echt tof vond om er als ex bij te staan. Nu hebben we ruzie, is hij offline en gaat hij evengoed met haar.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat is stom, afspraak is afspraak.
Zijn planning was met zijn drieën gaan? Nee, lijkt me ook niet geweldig.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat niet echt tof vond om er als ex bij te staan. Nu hebben we ruzie, is hij offline en gaat hij evengoed met haar.![]()
![]()
Groot gelijk...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt ook.![]()
Die andere twee: vriendin die helemaal van de kaart was, omdat haar vriendje opeens twijfelt of hij wel een relatie wil. En nog iets met m'n moeder.
Godver, ik zou met m'n ex naar dat concert woensdag. Vraagt hij een seconde geleden: 'is het stom als ik m'n nieuwe vriendin meeneem?'
JA!![]()
Ik denk dat ik maar naar bed ga zo. Dit is niet mijn dag.![]()
't Is een beetje dubbel. Ik vind het leuk voor hem dat hij een vriendin heeft en ik ben ook helemaal niet jaloers. Maar om nou de hele avond naast een verliefd stelletje te gaan staan..dat zou ik ook niet willen als het 'gewoon' een vriend was.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn planning was met zijn drieën gaan? Nee, lijkt me ook niet geweldig.
Werkt altijd zoquote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is een beetje dubbel. Ik vind het leuk voor hem dat hij een vriendin heeft en ik ben ook helemaal niet jaloers. Maar om nou de hele avond naast een verliefd stelletje te gaan staan..dat zou ik ook niet willen als het 'gewoon' een vriend was.
't Lijkt me voor haar ook niet leuk als ik er bij sta.![]()
Wel typisch: zelf vragen of ik het stom vind. Dan zeg ik dat ik het stom vind. Vervolgens wordt hij er boos om. Vraag het dan niet.![]()
Geen idee of ze jaloers is. Z'n vriendinnetje hiervoor wel. Als we dan samen gingen poolen ofzo belde ze echt 8 keer op een avond.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Groot gelijk...
dat is wel een reuze kansloze onderneming
Is ze jaloers ofzo?
Zeg tegen hem dat jíj met een vriendin gaat en dat hij zelf maar ergens anders naartoe moet (of zelfde concert en dan ergens verderop) Het was jóúw idee tochquote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee of ze jaloers is. Z'n vriendinnetje hiervoor wel. Als we dan samen gingen poolen ofzo belde ze echt 8 keer op een avond.![]()
En er is echt helemaal niks meer tussen ons, dus nergens voor nodig om jaloers te zijn. Ik begrijp wel dat het vreemd is dat je nog om gaat met je ex en dat het moeilijk is voor de ander.
Ik wil haar ook best wel gewoon ontmoeten. Maar hem kennende staan ze de hele avond aan elkaar geplakt en daar heb ik gewoon niet zo heel veel zin in.![]()
Ik geloof dat dat concert nu ook niet doorgaat voor mij.Terwijl ik hem mee heb gevraagd en hij nog nooit van die band had gehoord.
![]()
Goed, vertel eens iets leuks.![]()
ik bel hem wel evenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat jíj met een vriendin gaat en dat hij zelf maar ergens anders naartoe moet (of zelfde concert en dan ergens verderop) Het was jóúw idee toch
Oh tof! Zo een wilde ik eerder altijd, alleen dan wit en met minder krullen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
En iets leuks vertellen? Ik heb een bed gekocht, heel mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef Soempie het volgende:
En zonder riet, maar verder helemaal hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |