quote:Op maandag 4 juni 2007 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
PR en Redleader zien jullie asmo vanavond?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ga wat eten en dan naar werk. Ben benieuwd hoe het gaat.
Tot vanavond allemaal!
nou, ik lig niet, zodra ik lig loopt alles volquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ga na m'n werk naar hem toe, zal nog even over de meet vragen.
![]()
PR gaat vanavond helaas niet naar de quiz, ligt ziek thuis.![]()
Da's echt balen. Veel plezier met civ trouwensquote:Op maandag 4 juni 2007 13:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nou, ik lig niet, zodra ik lig loopt alles vol![]()
Tijgerbalsem vindt ik altijd goed te doen, dan vraag ik m'n vrouw of ze m'n borstkas wil insmeren met dat spulquote:Op maandag 4 juni 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
niet gaan liggen
wel lastig trouwensen al geprobeerd met van die scherpe geurtjes? tijgerbalsem ofzo? een ui bij je bed?
Zal ik doen als ik em ziequote:Op maandag 4 juni 2007 13:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe neleos nog de groeten als hij er is![]()
En het niet vergeetquote:
Hoi MaJoquote:Op maandag 4 juni 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
Ah PR ik lees dat je ziek bent. Beterschap
Iamredleader: doen jullie nou mee met de quiz vanavond?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Arrestaties na voedselgevecht schoolkantine
Ik vind het wel jammer dat jullie opeens niet meer meedoenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi MaJo![]()
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar ik ga straks naar Asmo, samen wat eten en dan spreken we nog wel. Ik kom in elk geval wel langs![]()
Ja, is het ookquote:Op maandag 4 juni 2007 13:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
toch lijkt me dat best leuk, voor één keer. Zonder consequenties dan
mijn schoonzusquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat mensen hier heen gaan![]()
De Toppers bieden bezoekers concert excuses aan
Tsja, het is jammer, ik wil ook wel door, maar de sfeer is toch anders sinds Bill er niet meer is... en er zijn meerdere teamgenoten die gewoon niet meer willen. Misschien maken we nog wel een keertje een come-back, maar ik denk dat het voorlopig even over is.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jullie opeens niet meer meedoenHet is toch veel leuker om een keer voor het laatst mee te doen? Nu is het opeens afgelopen... Maar gezellig dat je even komt buurten
Neem asmo en de rest van het team gelijk mee
Maar dan wel ff oude kleren aan doen en ene veiligheidsbril opquote:Op maandag 4 juni 2007 13:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
toch lijkt me dat best leuk, voor één keer. Zonder consequenties dan
enkele van m'n collega'squote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Yurithemaster het volgende:
mijn moederquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Etcetera het volgende:
lijkt mij ook gaaf hoor, foodfightidd 1x zonder consequenties (zoals opruimen
)
mss zoekt De Witte Reus nog iets voor een reclamecampagne
Vet!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, is het ookals kleine jongen in Engeland 1 keer meegemaakt, 250 etters die met aardappelpuree gaan smijten
wat een bende
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan wel ff oude kleren aan doen en ene veiligheidsbril op![]()
Iets dat mooi uit elkaar spatquote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:Ik zou ook voornamelijk naar het smerigste eten grijpen, tomatenketchup ofzo
vleestomaten, eieren en kleine, handzame zaken zoals pinda's, doperwten en dergelijkequote:
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
vleestomaten, eieren en kleine, handzame zaken zoals pinda's, doperwten en dergelijke![]()
Trouwens, doet Fok! bij jullie ook af en toe vreemd?
Doe de knulletje de groeten van mequote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ga na m'n werk naar hem toe, zal nog even over de meet vragen.
![]()
PR gaat vanavond helaas niet naar de quiz, ligt ziek thuis.![]()
Neequote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef B.ertha het volgende:
Er is trouwens nog steeds geen slaapplek voor de meet?
Ga ik doenquote:Op maandag 4 juni 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmodian had vroeger een Husky, geloof ik. Moet je een keertje met hem over praten! Alles goed trouwens, verder?
Pfff..ik heb echt geen zin om te werken
![]()
Ik alleen als ik vrij krijg, maar dat zit er zo goed als zeker niet inquote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar nu we het toch over de meet hebben wie is er geintereseerd om smiddag al te beginnen want neleos wou dat graag omdat hij dan later nog naar een verjaardag van iemand anders kan
Als het niet kan dan zien we jou gewoon 's avondsquote:Op maandag 4 juni 2007 14:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik alleen als ik vrij krijg, maar dat zit er zo goed als zeker niet in
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het niet kan dan zien we jou gewoon 's avonds![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, het is jammer, ik wil ook wel door, maar de sfeer is toch anders sinds Bill er niet meer is... en er zijn meerdere teamgenoten die gewoon niet meer willen. Misschien maken we nog wel een keertje een come-back, maar ik denk dat het voorlopig even over is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |