Helaas. Deze advertentie is verwijderd.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef B.ertha het volgende:
[
Nee, net gehaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef Soempie het volgende:
Heb je er al in geslapen?
Nietquote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helaas. Deze advertentie is verwijderd.
Heb nog geen matras, dus slaap nog gewoon in mijn eigen bedjequote:Op maandag 4 juni 2007 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat zul jij slapen vannacht... of juist niet
ieeeeuw nee!!quote:
Mijn eerste bed ooit met opstaande rand, ben best lang en slaap op mn buikquote:Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Wel een tof bed, maar ik haat een voeteneind met opstaande rand/hekwerk, geheid dat ik mn tenen er vol tegenaanstoot, meerdere keren.
Het is dan ook niet mijn bed natuurlijk
Same here, daarom vorig jaar een bed gekocht zonder opstaande randen, en 220 lang, ideaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn eerste bed ooit met opstaande rand, ben best lang en slaap op mn buikZie vanzelf hoe het gaat, moet lukken
nee hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Same here, daarom vorig jaar een bed gekocht zonder opstaande randen, en 220 lang, ideaal.
Is het trouwens raar dat je je 2-persoons bed voor de helft gebruikt als opslagplaats voor allerlei dingen, ipv het gewoon op te maken en met rust te laten![]()
heel vervelend. Ik hoor er altijd alleen maar nare verhalen over.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
Nog even over die wiplash, mijn moeder heeft 8 jaar geleden een auto-ongeluk gehad en daar heeft ze ook een wiplash aan overgehouden. Nu heeft ze er nog steeds last van, 's Middags altijd ff 1.5 uurtje naar bed omdat ze anders te moe is
naar voor je Soemp, 3 van zulke berichtjes.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het trouwens raar dat je je 2-persoons bed voor de helft gebruikt als opslagplaats voor allerlei dingen, ipv het gewoon op te maken en met rust te laten![]()
Ik heb een IKEA-achtige slaapkamerset (hoog bed, blauwe deurtjes, bijpassende kast en bureau)quote:
Gelukkig, er ligt nu best veel troep op:quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Same here, daarom vorig jaar een bed gekocht zonder opstaande randen, en 220 lang, ideaal.
Mijn hele kamer is IKEAquote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een IKEA-achtige slaapkamerset (hoog bed, blauwe deurtjes, bijpassende kast en bureau)
Beetje van die zooi is niet raar hoor, zou ik ook nog wel kunnen. mp3, kleding enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gelukkig, er ligt nu best veel troep op:
DVD-speler
Videorecorder
mp3-speler
koptelefoon
3 rollen mentos
skibroek
3 kussens
badhandoek
oude post
scheurkalender
Oke, nu vind ik het wel raar.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
DVD-speler
Videorecorder
mp3-speler
koptelefoon
3 rollen mentos
skibroek
3 kussens
badhandoek
oude post
scheurkalender
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:42 schreef Nesle het volgende:
Ik moet trouwens helemaal niks om mijn bed heen hebben, ik moet als ik wil gewoon helemaal onderaan mijn bed kunnen liggen met mijn benen er een anderhalve meter uitstekend
Ik word dan ook niet voor niets Molfer de Mol genoemd![]()
Op schoolreizen ook, hadden we van die stapelbedden met van die randen er omheenquote:
ligt eraan hoe groot je woontquote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
DVD-speler
Videorecorder
mp3-speler
koptelefoon
3 rollen mentos
skibroek
3 kussens
badhandoek
oude post
scheurkalender
valt toch best meequote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Op schoolreizen ook, hadden we van die stapelbedden met van die randen er omheen![]()
Ik kon het niet uithouden! Ik heb matras en deken van dat bed afgetrokken en ben op de grond gaan liggen![]()
wat zul jij rotvakanties hebben....quote:Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan niet goed slapen in vreemde bedden. That is, voor de langere termijn dan, één nachtje wil nog wel
Ja dat hebben wel meerdere mensen die nemen dan eigen matras mee want dat zou een vertrouwd gevoel geven op ene vreemd bed?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan niet goed slapen in vreemde bedden. That is, voor de langere termijn dan, één nachtje wil nog wel
Als ik niet thuis slaap drink ik altijd precies genoeg om lekker te kunnen slapenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja dat hebben wel meerdere mensen die nemen dan eigen matras mee want dat zou een vertrouwd gevoel geven op ene vreemd bed?Ik heb het gehoord
Maar ik kan overal slapen, als er maar geen rand om een bed zit of zon ding bij je voeten.
wij gaan op een camping, dus met eigen matras. Dit jaar voor het eerst niet... Maar ik heb geen keuze, dus zal moeten wennenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat zul jij rotvakanties hebben....![]()
![]()
of ga je altijd naar Rundumhause of Balkonie?
Nee, gewoon allemaal eettentjes opzoeken om te eten en zo is veel leuker, en dan kom je ook nog eens verder dan 100 meter van je kamer afquote:Op maandag 4 juni 2007 21:53 schreef Nesle het volgende:
Ik snap trouwens mensen echt niet die op vakantie gaan in een all-inclusive hotel.
Ik moest het ff kwijt
(mijn "kak"-familie nu dus)
Neem je echt je eigen matras mee op vakantie?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wij gaan op een camping, dus met eigen matras. Dit jaar voor het eerst niet... Maar ik heb geen keuze, dus zal moeten wennen
Ja? We hebben een vouwwagen en daar zitten matrassen in die ik al mijn hele leven gebruik. Dat geldt ook als 'eigen' matras. En luchtbedden vind ik raarmaarwaarook heerlijk liggenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neem je echt je eigen matras mee op vakantie?
Ik heb altijd een luchtbed wat dan lek blijkt te zijn.![]()
waar erger je je aan?quote:
Ik maak altijd het liefst vriendenfoto's en omgevingsfoto's. Vind ik ook echt leuk om te doen en volgens mij kan ik het ook aardigquote:Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef Nesle het volgende:
En de foto's zijn nog het meest lachwekkend.
Krijg je te horen hoe mooooooi het land wel niet was. Krijg je 400 fotos te zien en die zijn allemaal BINNEN het hotel"gebied" gemaakt. Fotootje van het zwembad van de fam, aan tafel, in de kamer of ze zijn aan het bowlen.
valt het op dat ik me er aan erger?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:00 schreef Nesle het volgende:
Wij nemen meestal zon kant-en-klare tent van Vacansoleilik zweer bij die bedden, echt
![]()
Verheug me elk jaar weer op zon bed![]()
Oh, ik dacht gewoon het matras van je bed.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja? We hebben een vouwwagen en daar zitten matrassen in die ik al mijn hele leven gebruik. Dat geldt ook als 'eigen' matras. En luchtbedden vind ik raarmaarwaarook heerlijk liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |