En uitstellen is geen optie?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:45 schreef Etcetera het volgende:
valt op zich mee, moet met flash wat doen en nog een tekst schrijven
maar heb er absoluut geen zin in
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar moet die tekst over gaan?
we moeten een cd-rom maken over kinderfeestjes in het stripmuseumquote:praktische informatie voor ouders en kinderen schrijven in juiste taalgebruik
kan op zich wel, maar ik wil het graag afmaken dan heb ik nog wat nuttigs gedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En uitstellen is geen optie?
Zo niet; aan de slag!![]()
Zon is hier eindelijk doorgebroken en ik ga nog maar eens wat dingen doen
mjah, zal het wel druk hebbenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind wel dat Asmo zich nog even moet melden in zijn naamtopic
Ik gebruik Photoshop om het contrast een ietsiepietsie te verhogen en de kleurbalans te herstellen.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:30 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Goede morgen. Goed om te weten. Hele leuke fotos Nem. Gebruik je een fotoshop programma vraag ik me af?
Nee nog nietquote:Op zondag 3 juni 2007 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je al poutine gehad?
Wat is dat?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je al poutine gehad?
Patat met jus en kaasfrommels.quote:
Doe eens niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
En inderdaad...dat ziet eruit als een patatje oorlog of speciaal
Je had een broodje bij de V&D kunnen eten en de Febo zit om de hoekquote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe eens niet.De supermarkten zijn ook gesloten vandaag. Ik zou gister om 9 uur thuis zijn, maar door de ns werd dat een uur of 11, waardoor ik geen boodschappen meer kon doen. Ik heb trek nu
![]()
![]()
Broodjes bij de V&Dquote:Op zondag 3 juni 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had een broodje bij de V&D kunnen eten en de Febo zit om de hoek![]()
Dat doe ik ook altijd, maar met koffer en andere zooi had ik geen zin om binnen te lopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij..op de Grote Markt zit Parijs...daar kun je lekkere broodjes halen
Je bedoelt die onder Hooghoudt, toch? Die broodjes zijn goedquote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij..op de Grote Markt zit Parijs...daar kun je lekkere broodjes halen
Die is ook goedquote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ze hadden The Straight Story niet![]()
Dus ik kijk vanavond 'Me and you and everyone we know'![]()
Ben wel benieuwd! Heb ook seizoen 2 + 3 van Six Feet Under gekochtquote:
Ik ga vanavond naar Zodiacquote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef Soempie het volgende:
Dus ik kijk vanavond 'Me and you and everyone we know'![]()
103 euro is best veel, waar bestaat de collectie uit?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ging naar de stad om op te halen:
* nieuwe vuilnisbak
* nieuw afwasteiltje
* studieboeken
* concertkaartjes
Maar kom net thuis met
* een nieuwe koffer (mét stevige wieltjes)
* pokerset
* 103 euro aan dvd's
Alleen de V&D was open.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ging naar de stad om op te halen:
* nieuwe vuilnisbak
* nieuw afwasteiltje
* studieboeken
* concertkaartjes
Maar kom net thuis met
* een nieuwe koffer (mét stevige wieltjes)
* pokerset
* 103 euro aan dvd's
Alleen de V&D was open.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef iamredleader het volgende:hoi allemaal. Tinuviel en ik zijn lekker in de keuken bezig, zometeen komt wat familie voor het eten. Ditmaal chocolademousse zonder eieren, maar met slagroom
Six Feet Underquote:Op zondag 3 juni 2007 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
103 euro is best veel, waar bestaat de collectie uit?
Ja?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En V&D heeft toch ook wel vuilnisbakken en afwasteiltjes?
Zodiac lijkt me coolquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zodiac lijkt me cool
Oh ja..stinkdieren. Ik had ze nog nooit geroken maar SHIT! Wat stinken die beesten. Echt goor
Op de weg zijn 2 aangereden stinkdieren tegengekomen. Die lucht komt dan via je airco binnen.
Nou..die nanoseconde dat we er langsreden was al te ranzig voor woorden. Ik moet er niet aan denken en naast te staan of besproeit te worden
Nooit van gehoordquote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je waar ze écht lekkere broodjes hebben? Bij de Broodjes van 5, tegenover Fiorin in de Poelestraat
Ja, het was wel ontzettend druk, maar niks open.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en wat zijn dat voor streken dat alleen de V&D open is? Het is toch de eerste zondag van de maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |