gaaf! Mooie foto's ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
Hier 2 fotos van vanmiddag. De rest volgt later. Er zitten nog een paar mooiere auto's tussen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede morgenquote:Op zondag 3 juni 2007 10:26 schreef iamredleader het volgende:en goeiemorgen. Ik zal Asmo laten weten dat 'ie een naamtopic heeft
Ben nog brak van gisteravond. Was bij m'n broertje thuis, gezellig film gekeken - en bier gedronken en een jointje gerookt... geslapen van 4 tot 10, dus te weinig.
Ach, het is koopzondag, dus ik ga lekker Amstelveen in, wat cadeautjes voor m'n vrouw kopen. We zijn namelijk 11 juni 1 jaar getrouwd![]()
@Nem, toffe foto's!
een zwartequote:
Ik bedoel dat ik het gewoon niet weet. Even vragen.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
grapjas. Nah, was gewoon nieuwschierig.
Zal ik even weg gaan..?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het gewoon niet weet. Even vragen.![]()
Nee hoorquote:
Dat heb ik dus niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoeft niet, hoor. Maar het klinkt wel als een redelijk ernstige foutmelding. Heb je een backup van je belangrijke bestanden en zo? Ik heb meer dan 1 keer vrienden gehad bij wie dat niet het geval was... en die waren toen goed genaaid
alles pleitos. En een daarvan was een goede vriendin, die was haar hele scriptie kwijt! En nog bijna klaar ook
![]()
Je bent niet stom, ik heb ook allang geen backup meer gemaakt. Alles is zelfs al van de computer afgehaald sinds de vorige keer. Maar nu staat er vanalles en nog wat. Alleen is het niet "belangrijk" genoeg. Het is gewoon iets waar ik mensen vaak aan herinner.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet.Wel een backup van alles voor ik op mezelf ging wonen, omdat iemand anders dat toen nog voor me deed.
Maargoed, sinds november heb ik ook weinig belangrijks meer in elkaar gezet. Alleen zijn er foto's die ik niet kwijt wil.En m'n msn history.
![]()
Nu voel ik me stom.![]()
Da's nou jammer..quote:Op zondag 3 juni 2007 10:37 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader scoort meteen een Slowsoemp![]()
Dat laatste is lief!quote:Op zondag 3 juni 2007 10:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent niet stom, ik heb ook allang geen backup meer gemaakt. Alles is zelfs al van de computer afgehaald sinds de vorige keer. Maar nu staat er vanalles en nog wat. Alleen is het niet "belangrijk" genoeg. Het is gewoon iets waar ik mensen vaak aan herinner.
En helaas is Groningen een beetje ver voor me om langs te komen voor een spoed-backup-reparatie-actie![]()
Kun je de Computer nog aan doen dan?quote:
Vorig jaar zomer gekochtquote:Op zondag 3 juni 2007 10:40 schreef iamredleader het volgende:
Het is een behoorlijk mooie set hardware die je daar hebt... hoe oud is die computer dan?
En ja, jammer van de slowsoemp, het scheelde welgeteld 2 post-nummertjes...
Ik zit er nu achter.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:41 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga me nu opfrissen, aankleden en wat ontbijtentot later!
Zo zie ik mijn toekomst ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:47 schreef iamredleader het volgende:
je vrouw via fok! vragen of ze aan tafel komt![]()
wat moet je vandaag allemaal doen aan je scriptie en gewoon verder?quote:
Ai. Succes dan maar vandaag en morgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
Jah, dnsdag weer naar mn begeleider, maar dit keer moet ik wel iets zinnigs te melden hebben..... vorige keer heb ik ingeleverd wat ik had en gezegd dat ik nog bezig was. Maar dat ben ik nog steeds
Ik heb nog een mooie Philips mixer hier staan!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:23 schreef Soempie het volgende:
there are no active mixer devices available![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |