Huskies zijn echt hele vette beesten. Maar ze hebben een eigenaardig karakterquote:
Zou zelf graag een husky willen maar ze hebben hele veel beweging nodig 2 uur per dag ofzo dacht ikquote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huskies zijn echt hele vette beesten. Maar ze hebben een eigenaardig karakter
Het mooiste vind ik de ogen. Die zijn altijd echt bijzonder mooi.
Klopt.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zou zelf graag een husky willen maar ze hebben hele veel beweging nodig 2 uur per dag ofzo dacht ik
Thanks...wij gaan zo nog even naar de lokale pub, bieren met wat visserstuigquote:Op maandag 4 juni 2007 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben naar bed
Nog veel plezier daar nem
Je wilde niet met je camera slapen?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Het vervelende was dat het net de dag was dat ik geen zin had om mijn camera mee te slapen.
Asmodian had vroeger een Husky, geloof ik. Moet je een keertje met hem over praten! Alles goed trouwens, verder?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Huskies zijn echt hele vette beesten. Maar ze hebben een eigenaardig karakter
Het mooiste vind ik de ogen. Die zijn altijd echt bijzonder mooi.
quote:Op maandag 4 juni 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmodian had vroeger een Husky, geloof ik. Moet je een keertje met hem over praten! Alles goed trouwens, verder?
Pfff..ik heb echt geen zin om te werken
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]en
Dat brengt me op een idee
* loopt naar senseo *
Hoi, het gaat niet geweldig, ik zit lekker thuis te hoesten en te niezen, heb me dus ziek gemeld. Vannacht ben ik weer regelmatig hoestend wakker geworden.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goeiemorgen PR! Hoe is het? Echt verkouden, of alleen een beetje hoesten?
Jammer dat je er vanavond niet bent, Tinuviel heeft me al gevraagd om jullie team te ondersteunenmaar ik weet niet of ik vreemd wil gaan
![]()
Ik geloof dat Tinuviel haar wel had uitgenodigd, maar ik weet niet of ze komt. Beterschap, joh.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoi, het gaat niet geweldig, ik zit lekker thuis te hoesten en te niezen, heb me dus ziek gemeld. Vannacht ben ik weer regelmatig hoestend wakker geworden.![]()
Gaat suzannne mee?
Die bikkelt nog even door, nog 6 weken en dan begint haar verlof.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof dat Tinuviel haar wel had uitgenodigd, maar ik weet niet of ze komt. Beterschap, joh.Davinia wel naar werk vandaag?
Nou, mijne is vooral verstopt op bed. Zodra ik zit valt het wel mee, maar liggen is lastig, ik kon nauwelijks slapen.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:32 schreef iamredleader het volgende:
Had zelf ook gisteravond een verstopte neus was 'ie verstopt onder het bed... maf eigenlijk, begin juni, lekker weer, wordt je verkouden!
En daarna dan?quote:
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef Soempie het volgende:
achteroverduiken van de lage duikplank, salto van de hoge,
badderen.. alleen leuk samen met iemand.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik doe ook meer aan badderen hoor, en dan het liefst in zoiets als de Smelt in Assen
Op een vakantie in Finland ben ik op huskytocht geweest, dat is gaaf!!! Was nog wel even schrikken toen ik in de slee lag en de bestuurder (die bij de rem kan) van de slee afgleed, honden vonden het wel lekker licht en gingen harder lopenquote:
Ga es aan het werk dan!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef Etcetera het volgende:
ja
en ik ben nog eigenljik net zo ver als gister![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef kayzie het volgende:
Wat is de voornaam van ex-president Gorbatsjov?
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Mikail
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef geertp het volgende:
Michail
Een beetje jammerquote:Op maandag 4 juni 2007 12:33 schreef kayzie het volgende:
Tussenstand deel 800:
SaskiaR 2
FormerlyKnownAs 2
Kayzie 2
GeertP 2
GeertP +2
De enige echte schrijfwijze! Michail!!!!
Ik las het al, en ben het er ook niet mee eens. Beetje of je Jeltsin of Yeltsin schrijft, geen van beide is echt goed of echt foutquote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Nu weer op de quiz
[..]
[..]
[..]
[..]
Een beetje jammer![]()
Mwah,. een beetje tegen de OP in, en bovendien is er niet zoiets als een officiële manier van schrijven van die naam in het Nederlands.quote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef Etcetera het volgende:stupid
oh ja, meneer Tim sorry meneer Tim ik ben al aan het typen meneer Tim
en ik hoor net dat je dat aan mij gaat gevenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zag net dat ik vakantiegeld heb gekregen
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Ik zag net dat ik vakantiegeld heb gekregen
daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mwah,. een beetje tegen de OP in, en bovendien is er niet zoiets als een officiële manier van schrijven van die naam in het Nederlands.
ik weet dat ze in groningen een groot ziekenhuis hebben, waar vast wel een oorarts tussen zitquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ik hoor net dat je dat aan mij gaat geven
ah, ik ben even heengeweest en ik hoorde dat je zei dat je het niet aan mij ging gevenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ik weet dat ze in groningen een groot ziekenhuis hebben, waar vast wel een oorarts tussen zit
Ik ga met familie mee, en in kostprijs maakte het vrijwel niks uit of ik meeging of niet. Deal is wel dat ik dan ter plekke het een en ander betaal, zoals boodschappen, kop koffie enz. Voor de reis betaal ik dus niksquote:
Jammer he...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah, ik ben even heengeweest en ik hoorde dat je zei dat je het niet aan mij ging geven![]()
![]()
![]()
Dat is balenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Correctie, ik ga mijn gegevens verzamelen voor de belastingdienst. Heb controle over 2005![]()
als je me nou dat geld wel ging geven dan wel hequote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer he...
Een bak Ben & Jerry's ijs kan wel, kom je dan naar de meet?
Zó graag wil ik je er ook weer niet bij hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je me nou dat geld wel ging geven dan wel he
valt op zich mee, heb niets te verbergen en alles netjes gedocumenteerd. Maar toch, kost weer tijd om alles bij elkaar te zoeken en te kopieren.quote:
Alleen jammer dat de Smelt toch redelijk duur isquote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik doe ook meer aan badderen hoor, en dan het liefst in zoiets als de Smelt in Assen
nouquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als jullie allemaal wegblijven moet ik in m'n eentje het topic vol B.ertha'en!
2x gebruiken, niet meer. Wedden? Ik ken hetquote:Op zondag 3 juni 2007 15:06 schreef iamredleader het volgende:
Asmo heeft al in geen 45 dagen en 20 uur of zo gepost...
Trouwens, ben terug van winkelen, redelijk geslaagdwat kleine cadeautjes voor m'n lieverdje en een work-out bank voor mezelf. Sit-ups om m'n bierbuik wat strakker te krijgen
1e 2 hebben ze ook in de V&D hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ging naar de stad om op te halen:
* nieuwe vuilnisbak
* nieuw afwasteiltje
* studieboeken
* concertkaartjes
Maar kom net thuis met
* een nieuwe koffer (mét stevige wieltjes)
* pokerset
* 103 euro aan dvd's
Alleen de V&D was open.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik moest die kids begeleiden terwijl ze druk zwaaiend met armen en benen mn bril en automaat van mn kop/uit mn mond sloegen![]()
Want ze willen allemaal druk op de foto en naar papa en mama zwaaien die voor de ramen staan te kijken :p
3 was beter dan 2, vond ik!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:42 schreef LadyBlack het volgende:
Pirates III was tof!! Genoeg Jack Sparrow te zien![]()
![]()
Overigens hebben ze in de MustSee Euroborg (in Groningen dus) ook loveseats hoor, alleen heten ze MustKissseats.....
De mijne ook al een week. Voelde ook een keelonststeking aankomen, maar die was op wonderbaarlijke wijze ineens wegquote:Op maandag 4 juni 2007 08:32 schreef iamredleader het volgende:
Had zelf ook gisteravond een verstopte neus was 'ie verstopt onder het bed... maf eigenlijk, begin juni, lekker weer, wordt je verkouden!
Zwemmenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef Soempie het volgende:
Naar de stad om toch die vuilnisbak, afwasteil, concertkaartjes en foto's te halen.![]()
Naar de UB om m'n boeken te regelen.![]()
Werken.![]()
Etentje![]()
Zwemmen.![]()
Film kijken.![]()
Slapen.![]()
Iedereen hier weer op de hoogte.![]()
Moeilijk doen is ook een kunstquote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Nu weer op de quiz
[..]
[..]
Een beetje jammer![]()
Hehehequote:Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef iamredleader het volgende:
Mary had a little lamb
She tied it to the heater
And every time it turned around
It burned it's little bleater
Mary had a little lamb
she went to bed with it!
The lamb turned out to be a ram...
Mary had a little lamb...
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zó graag wil ik je er ook weer niet bij hebben![]()
Ik zit ziek thuis, dus ben er vanavond niet bij. Ik had de indruk dat redleader niet ging,maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
PR en Redleader zien jullie asmo vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |