quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eindelijk een naamtopic voor de Asmoclopedia.
Ik sta niet eens met mijn usericon in de OP..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eindelijk een naamtopic voor de Asmoclopedia.
Dat komt omdat je te lang weg was en vergeten wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik sta niet eens met mijn usericon in de OP..![]()
Kan prima, en anders heb je auto-refreshquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja godver; ik kan natuurlijk niet de hele tijd gaan blijven F5'en om te zien of je alweer iets hebt gepost. Of wel soms?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat komt omdat je te lang weg was en vergeten was
quote:
Ik viel in slaap op de bank en nu ben ik brakquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
Het schiet ook niet echt op vandaag heWat zijn jullie allemaal aan het doen geweest?
Gohquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik viel in slaap op de bank en nu ben ik brak![]()
![]()
Ik zou gaan varen, maar dat ging niet door. Ben maar wezen fitnessen en viel toen ik thuiskwam gelijk in slaap. Nu ben ik te lui om weer uit te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
Het schiet ook niet echt op vandaag heWat zijn jullie allemaal aan het doen geweest?
Omdat m'n dag in het water was gevallen waardoor ik geen plannen meer had, dus heb vrij weinig gedaan vandaag, behalve een beetje prutsen aan m'n autoradioquote:
wie weet. Geen idee hoe ik daar dan aan kom.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je een virus ofzo?
Doe dat es danquote:Op zondag 3 juni 2007 00:03 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg sinds twee dagen steeds een foutmelding vlak nadat ik heb opgestart en bezig ben. Als ik die melding wegklik (cancel of ok), dan doet vervolgens niks het meer.
En ik heb nog niet genoteerd wat de melding was
Wonder boven wonder doet alles het nu. Morgen als ik die melding weer krijg zal ik het doorgeven.quote:
Relaxed, dan kan Helpdeskman to the rescue komenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wonder boven wonder doet alles het nu. Morgen als ik die melding weer krijg zal ik het doorgeven.![]()
Smerige wormquote:Op zondag 3 juni 2007 00:14 schreef geenaam het volgende:
Ik ga morgen mijn pc ook opnieuw installeren. Heb een worm op m'n computer die zichzelf welgeteld 76 keer gekopieerd heeft op mijn pc.
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Relaxed, dan kan Helpdeskman to the rescue komen![]()
Ik vind alles best zolang het maar geen worm is. Virus vind ik best en een trojan ook alleen wormen niet.quote:
Windows-cd erin, opnieuw opstarten, windows opnieuw installeren en kiezen voor formatterenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
woei!
Ik weet echt helemaal niks van computers.Alles er af gooien kan ik niet eens.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |