Neequote:
In Enschede wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je die dingen tegenwoordig in bioscopen dan?
Vaag inderdaad, zie ook dat ie in heel Nederland vrij weinig draait en in maar 2 JT bioscopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Zodiac lijkt me wel tof, maar om één of andere idiote reden draait ie niet in Nijmegen..
Zo zit ik ook hier:quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo zit ik ook hier:![]()
hij had z'n ex meegevraagd en die weer iemand, etc. Vervolgens maakte ze ruzie om echt helemaal niks..en nu gaat ze naar een andere film.
vrouwen
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo zit ik ook hier:![]()
hij had z'n ex meegevraagd en die weer iemand, etc. Vervolgens maakte ze ruzie om echt helemaal niks..en nu gaat ze naar een andere film.
vrouwen
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]maar het is ook niet een film voor een roedel vrouwen om even gezellig naar toe te gaan denk ik
wat heb je er mee weggekregen?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:39 schreef Supersheep het volgende:
[huishoudelijke mededeling]
Vanish
[/huishoudelijke mededeling]
quote:
Nu heb ik die tweede in m'n hoofdquote:Op zondag 3 juni 2007 19:05 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb echt al de hele dag dit en dit nummer in m'n kop zitten
Ik bedenk nu wel allemaal rare dingen over hoe je mogelijk aan die vlekken kwam.quote:
Ikke dezequote:Op zondag 3 juni 2007 19:05 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb echt al de hele dag dit en dit nummer in m'n kop zitten
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht nog: sheep en muziek, dat moeten wel toffe nummers zijn...dus klikken kan geen kwaad
Maar nu![]()
bedankt!
Schaap, wei, enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedenk nu wel allemaal rare dingen over hoe je mogelijk aan die vlekken kwam.![]()
![]()
Ga vooral zo doorquote:Op zondag 3 juni 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedenk nu wel allemaal rare dingen over hoe je mogelijk aan die vlekken kwam.![]()
![]()
Ik kende alleen de cover van The Presidents of the United States of Americaquote:
http://www.youtube.com/watch?v=TRJSgXGzLNo&mode=related&search=quote:Op zondag 3 juni 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kende alleen de cover van The Presidents of the United States of America![]()
Die vind ik minderquote:Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=TRJSgXGzLNo&mode=related&search=![]()
Ik ook, nu ik het origineel hoor!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:20 schreef Supersheep het volgende:
En deze vindt Soempie vast ook wel leuk
MySpace linkje
quote:
wel lekkere muziek, deze kende ik nietquote:Op zondag 3 juni 2007 19:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En iedereen nog even naar Fujiya & Miyagi - Collarbone luisteren![]()
quote:
En je zag dus al die kinderen voorbij komen die weer naar jou aan het kijken waren?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vandaag ruim 2 uur in een container met kraanwater gelegen.
Er was een open dag met allemaal watersporten en we stonden er dus ook met de duikclub om die kids allemaal te laten duiken.
Was een mooi daggie, maar ik ben wel gaar nu
Nee, ik moest die kids begeleiden terwijl ze druk zwaaiend met armen en benen mn bril en automaat van mn kop/uit mn mond sloegenquote:[..]
En je zag dus al die kinderen voorbij komen die weer naar jou aan het kijken waren?
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik moest die kids begeleiden terwijl ze druk zwaaiend met armen en benen mn bril en automaat van mn kop/uit mn mond sloegen![]()
Want ze willen allemaal druk op de foto en naar papa en mama zwaaien die voor de ramen staan te kijken :p
http://www.myspace.com/fujiyaandmiyagiquote:Op zondag 3 juni 2007 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wel lekkere muziek, deze kende ik niet
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik moest die kids begeleiden terwijl ze druk zwaaiend met armen en benen mn bril en automaat van mn kop/uit mn mond sloegen![]()
Want ze willen allemaal druk op de foto en naar papa en mama zwaaien die voor de ramen staan te kijken :p
Kloptquote:
Dan zat je in zaal 3, meeste zalen hebben geen lasershow. Die show duurde ook wel lang zeg...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:17 schreef Soempie het volgende:
Daar hadden ze ook een hele lasershow voor de film begon![]()
quote:
Het was ook wel een mooi daggie.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/fujiyaandmiyagi
[..]
klinkt leuk iig
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga je met 11 mannelijke huisgenoten naar de film, kom je in een loveseat...
Die plaatsen zijn gek genoeg niet heel populairquote:
quote:
Nou ja, die ouders gaan daar waarschijnlijk niet voor henzelf daar naar toe hčquote:Op zondag 3 juni 2007 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Het was ook wel een mooi daggie.
Alleen aan het einde hadden we een wachtlijst die we niet meer helemaal af konden werken. Dus dan moet je er een stuk of 10 teleurstellen.
Komen die ouders verhaal halen waarom hun kinderen niet meer mochten duiken![]()
Wij staan daar ook maar vrijwillig en omdat we het leuk vinden![]()
We waren van 11 tot half 5 bezig hoor![]()
Zo, dat wilde ik ff kwijt, stelletje huilies, die ouders van tegenwoordig
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:55 schreef Supersheep het volgende:
Bijna helft mannen ontevreden over penis
Volgens mij zie ik dit soort berichten ook iedere 2 maanden voorbij komen
Die is dat wel weer goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 @ 11:54 schreef jeroen25 het volgende:
De mijne is echt groot, als ik hem op mijn toetsenbord leg dan gaat ie helemaal van de A naar de Z.
quote:
Dan zit hun schil te strak en moeten die vrouwen niet zo zeuren en een grotere schil kopenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
En wat als ze paars worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |