Goedemorgen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik maar een verse maken voor de vroege opstaanders?
Weltrustenquote:
Nog maar 77 dagjes!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:01 schreef MaJo het volgende:
Wow het gaat echt snelAlweer een dagje minder tot Lowlands
Ik sta er ook op, moet je alleen wel goed kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:31 schreef Leeee het volgende:
Een vriend van mij staat op die foto bovenaan, zie ik toevallig.
Nu wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:12 schreef peaceman het volgende:
Hebben we het al over het bier, beenhammetjes, charlie terug, enz. gehad?
Radioheadquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu wel.Dan wil ik wel even vragen of Radiohead en Pearl Jam ook komen en hoe het zit met Depeche Mode.
Lucky Bastard! Een paar acts die daar komen mogen ze van mij ook wel aan de LL line-up toevoegen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
vandaag trouwens dour kaartje gehaald, alvast als opwarmer voor ll een maand later
Ik vond QOTSA live op Pinkpop 2003 niet echt heel geweldig... Beetje een statische band om te bekijken en ze spelen nummers precies als op de cd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:18 schreef Debsterr het volgende:
Hallooooooo. Ik wil dat QOTSA ook op Lowlands komt
.
Sowieso is niet elk optreden hetzelfde, en ik heb ze nog nooit live gezien. Dus, wil ik ze wel op LLquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ik vond QOTSA live op Pinkpop 2003 niet echt heel geweldig... Beetje een statische band om te bekijken en ze spelen nummers precies als op de cd...
http://www.youtube.com/watch?v=Hq_p9-NPZ1Yquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ik vond QOTSA live op Pinkpop 2003 niet echt heel geweldig... Beetje een statische band om te bekijken en ze spelen nummers precies als op de cd...
De line-up van Dour is werkelijk geniaal te noemen altijd, maar het festival zelf is ZO kut geregeld!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
vandaag trouwens dour kaartje gehaald, alvast als opwarmer voor ll een maand later
vertelquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
De line-up van Dour is werkelijk geniaal te noemen altijd, maar het festival zelf is ZO kut geregeld!
- Er wordt gejat als de raven, het is geen uitzondering als je terugkomt van het festivalterrein en je tent is opgesneden en leeg gejat...quote:
vorige keer toch een volle Grolsch voor Arcade Fire. Maar zou Sonic Youth dan de Grolsch afsluiten in de traditie van de afgelopen jaren met Iggy, Pixies en Nick Cave?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tool zal echt niet in de Grolsch staan. Die staan op de Alpha en waarschijnlijk als afsluiter. Arcade Fire zal ook wel niet de Grolsch afsluiten, ik heb een beetje een vermoeden dat die band vooral internetgrootheden zijn en gruwelijk overschat worden qua aanhang aldaar, die zullen echt niet zo'n prominent tijdsslot krijgen. Blijven Sonic Youth en LCD Soundsystem over.....en die laatste schat ik wel hoog in als afsluiter van de Bravo (of Grolsch).....tegenover Tool
Ik vermoed dat Motorhead de Grolsch gaat afsluiten in die traditiequote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorige keer toch een volle Grolsch voor Arcade Fire. Maar zou Sonic Youth dan de Grolsch afsluiten in de traditie van de afgelopen jaren met Iggy, Pixies en Nick Cave?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef LaSalle het volgende:
Een naam die ik nog weinig ben tegengekomen maar zeker niet zou misstaan op Lowlands:
The Automatic! Denk dat ze in de Grolsch best op hun plaats zouden zijn!![]()
Ik ken 2 meiden die op die foto staan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:31 schreef Leeee het volgende:
Een vriend van mij staat op die foto bovenaan, zie ik toevallig.
Ik ga eens de nieuwe cd luisteren (mijn vader heeft 'm laatst besteld). ik denk dat ik niet zal gaan kijken, het boeit me niet zo veel meer. Maar ik heb ze op Waldrock gezien vorig jaar, en de 2 nieuwe nummers die ik hoorde waren wel weer aardig (of het kwam door de opkomende zonnesteek, dat kan ookquote:
als je iets niet kent is het natuurlijk kul om de line up magertjes te noemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:18 schreef Rasing het volgende:
Ben ik de enige die het programma tot nu toe maar matigjes vindt? De Klaxons en Lily Allen, dan heb ik het wel weer gehad. De rest hoef ik niet te zien of ken ik niet (dus dat wordt nog heel veel downloaden en luisteren de komende twee maanden).
Is op I Love Techno ook zo erg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
- Fransen die in België losgaan op een festival zijn zwaar irritant. Overal liggen lamme / stonede / kotsende fransozen. In 2005 wist ik binnen no-time waar de dichtstbijzijnde crack-dealer zat... Liquid LSD, crack, coke, pillen, de hele teringhandel wordt er gebruikt en je hoort dan ook om de klapscheet een ambulance met loeiende sirenes.
Als je de Klaxons en Lily Allen leuk vind dat staat er volgens mij genoeg wat je ook moet kunnen waarderen. Dus inderdaad niet zeiken, maar luisteren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:18 schreef Rasing het volgende:
Ben ik de enige die het programma tot nu toe maar matigjes vindt? De Klaxons en Lily Allen, dan heb ik het wel weer gehad. De rest hoef ik niet te zien of ken ik niet (dus dat wordt nog heel veel downloaden en luisteren de komende twee maanden).
Deze maand zou ik toch wel doen. Half juli, uiterlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoeveel vaart moet ik maken met het aanschaffen van een kaartje?
True, maar die mogen in Nederland al vrij veel... Ik bedoel, je kan in Nederland op verschillende feesten je pillen laten testen, blowen wordt gewoon gedoogd en drinken mag je overal, vanaf je 16e.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Fransen gaan idd enorm los over de grens.
Maar goed, Nederlanders (in het buitenland) zijn ook niet alles natuurlijk
Klinkt inderdaad best kutquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
- Er wordt gejat als de raven, het is geen uitzondering als je terugkomt van het festivalterrein en je tent is opgesneden en leeg gejat...
- Eten is écht slecht en weinig variatie. Nasi/bami is aangebrand, friet veel te zout... De crêpes zijn wel okee... Blijf vooral weg van de "mitrailletes" (stokbroodje broodje friet met frikandel). Op de camping is het eten in de kampwinkel goed te doen though... Stokbrood en croissants als ontbijt =. Nog een tip! Neem een paar tubes Fred & Ed mee (chocoladepasta en aardbeien jam!)
- Optredens vallen zonder opgaaf van reden uit en je weet het pas op het moment dat je er al staat... Informatievoorziening is héél slecht.
- Fransen die in België losgaan op een festival zijn zwaar irritant. Overal liggen lamme / stonede / kotsende fransozen. In 2005 wist ik binnen no-time waar de dichtstbijzijnde crack-dealer zat... Liquid LSD, crack, coke, pillen, de hele teringhandel wordt er gebruikt en je hoort dan ook om de klapscheet een ambulance met loeiende sirenes.
- Fransen weigeren engels te praten...
- Ongeveer 50 WC's op 100.000 man?! Binnen no time ligt er zo'n mooie berg in iedere Dixi, pisbakken hangen gewoon aan de hekken rondom het festivalterrein... Die komen overigens op niets uit, dus wil je op een gegeven moment fatsoenlijk kunnen pissen moet je eerst door een plas met pis waden
Da's gelukkig op Lowlands allemaal wel beter geregeld. Maar zoals gezegd, de line-up die er ieder jaar weer staat is wel héél vet.
Doet me denken aan Graspop 2002. Een flinke pisbak, waar de pis inderdaad aan de onderkant gewoon eruit liep. De laatste dag zakte je dus inderdaad aardig weg daar. Daar gaan je schoenen niet aangenamer van ruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
pisbakken hangen gewoon aan de hekken rondom het festivalterrein... Die komen overigens op niets uit, dus wil je op een gegeven moment fatsoenlijk kunnen pissen moet je eerst door een plas met pis waden
grapjasquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef LaSalle het volgende:
Een naam die ik nog weinig ben tegengekomen maar zeker niet zou misstaan op Lowlands:
The Automatic! Denk dat ze in de Grolsch best op hun plaats zouden zijn!![]()
ochermquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ken 2 meiden die op die foto staan.
maar toch jammer van dat nieuwe albumquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Toegevoegd aan mijn realistische wens-lijstje: Shout Out Louds
Zijn dan midden in een Europese tour, maar wel vrij dat weekend.
WTF? Nu sta ik niet bekend om m'n gevoel voor humor, maar ik zie de grap er niet van in? Care to elaborate?quote:
Ach, hij is toch best ok hoor. Alleen je moet vantevoren even weten dat het tempo er een beetje uit is. Als je Guillemots leuk vond, is dit ook goed te pruimen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar toch jammer van dat nieuwe album
Nah, je weet hoe groot de grolsch is? Nee hè? Doe es opzoeken danquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef LaSalle het volgende:
[..]
WTF? Nu sta ik niet bekend om m'n gevoel voor humor, maar ik zie de grap er niet van in? Care to elaborate?
![]()
quote:Lowlands University: Prof. Mr. Pieter van Vollenhoven
Oranje op Lowlands? Oranje op Lowlands! Niet in de vorm van het nationale voetbalelftal, maar in de persoon van prof. mr. Pieter van Vollenhoven, bekend van Margriet, zijn vier prinsen, de piano en als voorzitter van de Onderzoeksraad voor Veiligheid. In die laatste hoedanigheid leidde hij onder meer het onderzoek naar de toedracht rond de Schipholbrand en komt hij college geven over veiligheid en crisismanagement, waarbij hij verder ingaat op de bijdrage van onderzoek aan een veiliger maatschappij. Natuurlijk in de Lowlands University, nog immer de leukste universiteit van Nederland!
Na 9x geweest te zijn weet ik wel hoe groot de Grolsch isquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, je weet hoe groot de grolsch is? Nee hè? Doe es opzoeken dan![]()
Ik zeg toch net dat de Grolsch veel te groot is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Na 9x geweest te zijn weet ik wel hoe groot de Grolsch is![]()
En bij gebrek aan de Charlie is de Grolsch volgens mij nog eens te groot......gok ik
Maar je kunt daarvan maar 3 jaar weten hoe groot de Grolsch isquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Na 9x geweest te zijn weet ik wel hoe groot de Grolsch is![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yeaaaaah. 't Is toch nog niet afgelopen met de grote namen
[..]
Tiga staat de week erna op Misteryland dus ga er maar niet vanuit dat hij naar Lowlands komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Overigens is Tiga ook weer op Pukkelpop, misschien kan ie ff langskomen tijdens LL?
tja dat is een Nederlandse artiest, Tiga staat op ML op het hoofdpodium, meestal hebben dat soort artiesten dan een clausule vna exclusiviteit in hun contractquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Opgezwolle stond vorig jaar ook op LL en Mysteryland
ik snap het wel, maar ik vind het iig het hopen waardquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja dat is een Nederlandse artiest, Tiga staat op ML op het hoofdpodium, meestal hebben dat soort artiesten dan een clausule vna exclusiviteit in hun contract
ik heb de hoop opgegevenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ik snap het wel, maar ik vind het iig het hopen waard
Klinkt gezellig, maar ik denk dat ik maar weer met een vriend mee rijd in zijn oerlelijke, knalgroene eend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:37 schreef Roellio het volgende:
Oh: De Lowlandsbus is geopend, ik herhaal: De Lowlandsbus is geopend!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:37 schreef Roellio het volgende:
Die hebben Franse Lowlandsbezoekers altijd:quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef kciR het volgende:
ze hebben zelfs een portable toiletpot in de aanbieding.. altijd handig..![]()
Google is niet erg flateus voor ze http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hamburgermeisjes&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:44 schreef Ascaroth het volgende:
Ik pleit voor een terugkeer van de hamburgermeisjes op de donderdagavond.
Naar alkmaar met de trein, en vanaf daar naar Biddinghuizen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:37 schreef Roellio het volgende:
Het is dat ik in Biddinghuizen woon en niet in Alkmaar want het idee is wel erg leukquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik organiseer al een jaar of 7 een touringcar heen en weer naar Lowlands, vanuit Alkmaar.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Google is niet erg flateus voor ze
3 pasquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef shakaboem het volgende:
Net een album van Battles gedownload. Klinkt best vet.![]()
3 bands op Lowlands die ik wil zien!![]()
Battles - Atlas
steekwagen lijkt me toch handiger eerlijk gezegdquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik neem dit jaar weer mijn kruiwagen mee![]()
Helemaal goud om je spullen mee te vervoeren![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kruiwagen, handig als je geen zin hebt om naar de w.c. te lopen. En op maandag toekijken hoe iemand zijn nylon sporttas vol met kleren erin zet.
Zolang het maar geen kliko is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik neem dit jaar weer mijn kruiwagen mee
Ik hoop niet dat je daarmee de brug over moet!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef vanBnaarC het volgende:
als je maar niet met die kutdingen mijn enkels ramtquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik verwacht Joris Voorn dit jaar ook wel weer op Lowlands, hij heeft ook net een nieuwe album![]()
Soulwax heeft afgezegd voor Pukkelpop, dus reken daar maar niet opquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef renzell het volgende:
Dames en heren, weet er iemand hoeveel namen ze nog bekend gaan maken? Ik hoop zó op Soulwax namelijk!!!
Maarrr, hoe dan ook worden er wederom kaarten gekocht uiteraard. Soulwax of geen Soulwax.
crap, die zou ik ook ontzettend graag zienquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Soulwax heeft afgezegd voor Pukkelpop, dus reken daar maar niet op
Stukje bij beetje komt er steeds wat bij tot en met zie onderstaande antwoordquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef hydraulix het volgende:
Vast overheen gelezen, maar wanneer wordt de rest van de line-up bekend gemaakt?
Eind juli.quote:Nog een andere vraag: wanneer komt die Lowlands Special bij de Volkskrant?
De metro van gisteren had hetzelfde gerucht...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:14 schreef greatgonzo het volgende:
misschien oud nieuws, maar Festivalinfo.nl noemt Foo Fighters als gerucht..
Ondanks dat ik ze tof vind, mogen ze wel ff thuis blijven, ze waren er 2003, 2005, en dan weer 2007? Dan heb ik toch liever PJ als het waar is.
edit, site gechecked.. ze hebben de 17e nog vrij, van mij mogen ze wel komen dan, als ze tenminste niet ipv een andere grote naam op vrijdag zijn
Jatten is nooit goed te praten, maar wat laten sommigen dan allemaal wel niet achter in de tent vraag ik me af? Ik laat er nooit iets waardevols liggen....quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
- Er wordt gejat als de raven, het is geen uitzondering als je terugkomt van het festivalterrein en je tent is opgesneden en leeg gejat...
Backpacks zijn altijd erg gewildquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jatten is nooit goed te praten, maar wat laten sommigen dan allemaal wel niet achter in de tent vraag ik me af? Ik laat er nooit iets waardevols liggen....
Hoeft niet eens iets waardevols te zijn, de vorige keer was er bij mij een paar tenten verder maar een hoop kleren meegenomen, omdat ze -inderdaad- niks waardevols konden vinden in die tent.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jatten is nooit goed te praten, maar wat laten sommigen dan allemaal wel niet achter in de tent vraag ik me af? Ik laat er nooit iets waardevols liggen....
precies, mooie slaapzakken, matjes en dure nortface tassenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Backpacks zijn altijd erg gewild
Ja daarom neem ik zelf niet mn beste kleding meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoeft niet eens iets waardevols te zijn, de vorige keer was er bij mij een paar tenten verder maar een hoop kleren meegenomen, omdat ze -inderdaad- niks waardevols konden vinden in die tent.
Ik neem ook niks waardevols mee (en wat waardevol is zit in mijn broekzak/kluisjes), maar dat weerhoudt helaas niemand er van om toch je tent open te snijden.
ze waren strakker dan 2003, toen was Dave teveel aan schreeuwen.. ff is het leuk, maar als je dat speenvarken 6 x in één liedje hoort, heb je het wel gehad.quote:
En kan hij een beetje drummen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ze waren strakker dan 2003, toen was Dave teveel aan schreeuwen.. ff is het leuk, maar als je dat speenvarken 6 x in één liedje hoort, heb je het wel gehad.
2005 was juist tof, op een gegeven moment wisselde iedereen van instrument... Dave achter de Drums![]()
![]()
Was cool jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ze waren strakker dan 2003, toen was Dave teveel aan schreeuwen.. ff is het leuk, maar als je dat speenvarken 6 x in één liedje hoort, heb je het wel gehad.
2005 was juist tof, op een gegeven moment wisselde iedereen van instrument... Dave achter de Drums![]()
![]()
zegt nog niets..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
En Tenacious D in the Pick of Destinyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Psst, hij drumt ook voor queens of the stone age, en drumde voor nirvana![]()
En hij zit in enkele clips van ze. En andersom ook trouwens (Learn to fly bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:20 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
En Tenacious D in the Pick of Destiny
Treurigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
zegt nog niets..
2 jaar terug mn waardevolle spullen in een tas bij me, sta een bandje te kijken, voel ik wat geritsel. Ik draai me snel om, staat er een of andere surinamer aan m'n tas te snuffelen! Hij zo van.. alles goed jongen, mooi hé.. ik wist wel beter natuurlijk.
Gewoon smerig om een beetje te gaan zakkenrollen terwijl anderen van een bandje staan te genieten.
Toen die later achter een ander ging staan, om die proberen te rollen, toch maar even het "slachtoffer" gewaarschuwd.
Hmm, je bent de enige die echt hapt helaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Psst, hij drumt ook voor queens of the stone age, en drumde voor nirvana![]()
Je had diequote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm, je bent de enige die echt hapt helaas.![]()
Oeh, jammer!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Soulwax heeft afgezegd voor Pukkelpop, dus reken daar maar niet op
Doet mij denken aan Pinkpop een x aantal jaren terug toen ik in die 3fm tent stond te kijken naar een of ander optreden en er van die pisbakken rechts van de tent verstopt waren geraakt en begonnen over te stromen. Langzaamaan kwam er een soort festivalpistsunami de tent ingelopen waardoor iedereen zich ineens naar de andere kant moest haasten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doet me denken aan Graspop 2002. Een flinke pisbak, waar de pis inderdaad aan de onderkant gewoon eruit liep. De laatste dag zakte je dus inderdaad aardig weg daar. Daar gaan je schoenen niet aangenamer van ruiken.
Toolquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef renzell het volgende:
Wie denken/hopen jullie dat er af gaat sluiten?
Vast en zeker een techno DJ!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef renzell het volgende:
Wie denken/hopen jullie dat er af gaat sluiten?
Same here.quote:
Ik wou net zeggen....quote:
Die was 3 jaar geleden inderdaad erg sterk bezig, Jeff Mills daarvoor trouwens ook!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:25 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen....![]()
Een goede dance-act hoeft helemaal niet verkeerd te zijn als afsluiter. Alleen, dan wel het liefst één met een band, en een vette act. Ik noem een Soulwax, ik noem een Daft Punk.Oh, en als we toch met Techno DJ's gaan smijten, zet dan meteen Chris Liebing neer!
Ja, tuurlijk zijn er meer leuke Dj's, en ze mogen wat mij betreft ook allemaal toegevoegd worden aan de lijst.quote:
In de Bravo gaat het toch altijd langer door dan in Alpha&Grolsch.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zijn er meer leuke Dj's, en ze mogen wat mij betreft ook allemaal toegevoegd worden aan de lijst.![]()
Maar ik moet toch eerlijk bekennen dat als Motorhead afsluit, mij elke DJ gestolen kan worden.![]()
![]()
Ook niet verkeerd, Richie Hawtin lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die was 3 jaar geleden inderdaad erg sterk bezig, Jeff Mills daarvoor trouwens ook!![]()
Ik zou Joey Beltram wel eens op lowlands willen zien.![]()
Sziget 2007 #3quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:07 schreef greatgonzo het volgende:
ja, ok... bier voor 40 cent enzo... maar vrienden gaan niet mee, en zo'n festival is me net iets te gek om alleen te gaan. Of gaat er nog een fok-afvaardiging heen![]()
![]()
Nee, de X-Ray heette die volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:10 schreef greatgonzo het volgende:
loods? je bedoelt op PP?
Dat hadden we dit jaar zeker gedaan, ware het niet dat het qua tijd gewoonweg niet lukte! Maar Sziget staat hoog op het verlanglijstje, dat zeker!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:05 schreef ruud.nl het volgende:
Ga dan een keer naar Sziget, dat is nog even iets extremer allemaal!![]()
xray is vet, hij was nog vetter toen het de texelse boys playground wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:15 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nee, de X-Ray heette die volgens mij.
Tussen de Alpha en Grolschquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:30 schreef renzell het volgende:
Waar zat die X-Ray ook alweer?
Bong-Ra op de vrijdag was erg vet in de X-Ray!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef JackHerrer het volgende:
Vorig jaar was er in die loods ook wel iets leuk 's nachts, ik weet niet meer wie of wat, maar het was wel tof.
http://www.youtube.com/watch?v=o4HpQWytH8cquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bong-Ra op de vrijdag was erg vet in de X-Ray!
Mogen van mij ook allemaal komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Roppenzo het volgende:
...
Nou ja, afgezien van die laatste regel.quote:U heeft 1 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 134.14
quote:
Dat zeg ik. Meer van dat, gaarne.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bong-Ra op de vrijdag was erg vet in de X-Ray!
Die vrije plaatskeuze is ook mooi meegenomenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Altijd een fijn bericht om in je inbox aan te treffen:
[..]
Nou ja, afgezien van die laatste regel.
Die gasten uit Tiel hebben al jaren een kaartje met: U BLIJFT HET HELE FESTIVAL OP CAMPING 3!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:51 schreef kciR het volgende:
[..]
Die vrije plaatskeuze is ook mooi meegenomen![]()
Jepz.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:09 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Mogen van mij ook allemaal komen.
btw ben jij niet die gast van PTNOTR?
Om daar nog even op terug te komen, die zal dus op 25 juli uitkomen. Om maar even een exacte datum te noemen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef hydraulix het volgende:
Nog een andere vraag: wanneer komt die Lowlands Special bij de Volkskrant?
Ik wou net zeggen, daar heb ik wel meer geld voor over dan voor een combiticketquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:00 schreef Roellio het volgende:
Als ik een opgezette tent aantref met een tray gekoeld bier betaal ik 180 euro
Hmmz,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:00 schreef Roellio het volgende:
Als ik een opgezette tent aantref met een tray gekoeld bier betaal ik 180 euro
offtopic: hmm wist niet dat we zo populair warenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
offtopic:
staat al een tijdje in mn rssreader
offtopic:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:00 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
offtopic: hmm wist niet dat we zo populair waren
De code bij ticketmaster is net zo rood als je avatar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef De_Brandweer het volgende:
Is het al bijna uitverkocht?
Me too denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Morgen kaartjes halen voor eerste keer lowlands![]()
Zodat je niet het idee hebt net de korting te hebben gemist?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde 'm deze week al halen, maar toen realiseerde ik me dat ik dan nét de vroege vogel korting mis zou lopen, nog een paar weekjes wachten dus.
Hoeveel kost het dan? Of bedoel je dat je liever de volle pond betaald?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde 'm deze week al halen, maar toen realiseerde ik me dat ik dan nét de vroege vogel korting mis zou lopen, nog een paar weekjes wachten dus.
En wordt dit nog minder, of juist meer? Ik volg het even nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:10 schreef Niek. het volgende:
Normaal kaartje is 125, combiticket volgens mij 145
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
En wordt dit nog minder, of juist meer? Ik volg het even niet![]()
De prijzen blijven nu hetzelfde, tot vorige week had je 10euro korting per kaartje.quote:TICKETPRIJZEN
Ticket: 125 euro
(3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren, pendelbus, excl. servicekosten)
Combiticket: 144,50 euro
(idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2007 met uitzondering van donderdag 16 augustus en maandag 20 augustus)
Camper Camping-ticket: 35 euro
(geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30 m², excl. servicekosten)
van de lowlands websitequote:TICKETPRIJZEN
Ticket: 125 euro
(3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren, pendelbus, excl. servicekosten)
Combiticket: 144,50 euro
(idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2007 met uitzondering van donderdag 16 augustus en maandag 20 augustus)
Camper Camping-ticket: 35 euro
(geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30 m², excl. servicekosten)
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Om daar nog even op terug te komen, die zal dus op 25 juli uitkomen. Om maar even een exacte datum te noemen...
Deze Lowlands en die van volgend jaar zijn al maanden uitverkocht. Zie eerste Lowlandstopic.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:25 schreef Haunter het volgende:
Oke bedankt![]()
Is het (snel) uitverkocht altijd? (Mijn 1e keer Lowlands wordt dit namelijk)
Ik heb er ook wel meer voor over, maar dat wil niet zeggen dat ze er ook maar gelijk meer voor moeten vragen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, daar heb ik wel meer geld voor over dan voor een combiticket
Meestal melden ze het wel op hun site als uitverkoop eraan dreigt te komen.quote:Is het (snel) uitverkocht altijd? (Mijn 1e keer Lowlands wordt dit namelijk)
Meestal eind juli.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:25 schreef Haunter het volgende:
Oke bedankt![]()
Is het (snel) uitverkocht altijd? (Mijn 1e keer Lowlands wordt dit namelijk)
Toen met de White Stripes was het niet eens uitverkocht volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:35 schreef greatgonzo het volgende:
tenzij morgen Pearl Jam bekend wordt, dan word het denk ik al eind juni.
Meen dat het op een gegeven momet met de White Stripes ook hard ging.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS moet nog steeds kijken of hij wel kan... weet het half juni pas
[..]
Radiohead![]()
![]()
Pearl Jam![]()
![]()
Depeche Mode![]()
![]()
Gek eigenlijk dat je geen blije nee-schud-smileys hebt...
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef marcek het volgende:
Nog een aanvulling voor de OP
noisia staat 17 augustus op ll , bron http://www.myspace.com/denoisia
![]()
Exact. Dan voelt het alsof ik mezelf genaaid heb.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zodat je niet het idee hebt net de korting te hebben gemist?
Ik zie motorhead..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Waar blijven de toppers?
klikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Waar blijven de toppers?
quote:
meteen je benen gaar gesprongen op de eerste lowlandsnacht (donderdagnacht even erbuiten gelaten)quote:
Dat had ik vorig jaar ook, maar dan gelijk al op de donderdagnachtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef marcek het volgende:
[..]
meteen je benen gaar gesprongen op de eerste lowlandsnacht (donderdagnacht even erbuiten gelaten)
geweldig![]()
![]()
denk niet dat die onder de noemer groot vallen, maar van mij mogen ze komen, de 2 vorige keren op LL wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:42 schreef Markjuh het volgende:
Die grote Dance-act he, is dat niet Röyksopp? Dat zou gaaf zijn.![]()
ik hoop nog steeds stiekem op chemical brothers. ze hebben bijna een nieuwe CD uit dus zou goed passenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk niet dat die onder de noemer groot vallen, maar van mij mogen ze komen, de 2 vorige keren op LL was![]()
bij 'groot' denk ik idd meer aan underworld, prodigy, chembros, faithlessquote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk niet dat die onder de noemer groot vallen, maar van mij mogen ze komen, de 2 vorige keren op LL was![]()
Moby, Fatboy Slimquote:Op zondag 3 juni 2007 17:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
bij 'groot' denk ik idd meer aan underworld, prodigy, chembros, faithless,
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Daft Punk. En dan ben je wel weer klaar.
Oh, daar hoop ik echt zó erg niet op. Maar volgens mij ben ik een van de weinigen.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rammstein graag!
die zou ik nog weleens willen zien ja. volgens mij 8 jaar geleden of zo op PP voor het laatst gezien. erg vette show, brandende artiesten, spuitende dildo's, wat wil je nog meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rammstein graag!
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rammstein graag!
quote:May 21, 2007
After more than a year break the band has returned in good spirits – the gentlemen have started writing new songs! Unfortunately, due to the current album production, RAMMSTEIN will not play any shows this year.
We are excited to find out what news there are to tell in the near future!
dat je er op hoopt snap ik, maar waarom zou je nu heel erg niet hopen op een band?? Je moet af en toe ook eten en bier drinken, dus er moeten ook bands zijn die je niet wilt zien tochquote:Op zondag 3 juni 2007 17:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Oh, daar hoop ik echt zó erg niet op. Maar volgens mij ben ik een van de weinigen.
hebben Pukkelpop al afgezegdquote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Byte_Me het volgende:
soulwax graag!
ondanks dat, mogen die éindelijk wel eens komen hoor (al komen ze niet ik weet het)quote:Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Daft Punk. En dan ben je wel weer klaar.
Deze is gezelliger.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op deze prachtige foto zie je waarom dit terrein de perfecte locatie is voor een groot Festival i.t.t. het Pinkpop terrein...
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
als het de onderstaande tent was kan je lang zoeken:
[afbeelding]
Hoop niet dat er nog veel spullen inzatenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
als het de onderstaande tent was kan je lang zoeken:
[afbeelding]
Ha, die is op maandag gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op deze prachtige foto zie je waarom dit terrein de perfecte locatie is voor een groot Festival i.t.t. het Pinkpop terrein...
[afbeelding]
om 18.46u om precies te zijnquote:
quote:01/09/06
Lowlands groot succes met nieuwe consumptiemunten
Dutchband: Munten en Polsbandjes op Lowlands groot succes
De laatste editie van Lowlands is een groot succes gebleken met het nieuwe muntensysteem van Dutchband. De breekmunten werden enthousiast ontvangen door het Lowlands-publiek. Het publiek kon de consumptiemunten bij muntenautomaten en kassa's aanschaffen. Ook de kassadames werkten alle dagen prettig met de muntendispensers. Door gebruik te maken van dispensers konden de bezoekers sneller worden geholpen, doordat de dispenser de munten telt voor de caissière. Het barpersoneel vond bij de inname van de consumptiemunten veel gemak. In een oogopslag zagen zij de hoeveelheid ingeleverde munten.
Naast het consumptiemuntensysteem leverde Dutchband dit jaar opnieuw de textiele polsbandjes in combinatie met de Seal Station voor het evenement. De doorstroom van de bezoekers was door de makkelijke bediening van de apparaten erg hoog. Dutchband kijkt samen met de organisatie van Lowlands terug op een geslaagd evenement.
ach ja, op de achtergrond staan ook veel te veel bomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
geen kans dan overigens, want dit was camping 4 op de dag van vertrek.
vraag me alleen nog steeds af hoe ze die zo daar in hebben gekregen ..
Kutmuntjesquote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat waren het dan voor muntjes?
neehjoh, die breken en die raken mensen heel snel kwijt vrees ikquote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat waren het dan voor muntjes?
Ze kunnen volgens mij veel beter met pasjes werken, dat is veel makkelijker om mee te nemen enzo.
och...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik voor de verandering eens niet de nieuwe openen?
tsja, iemand moet het doen, ik ben er te lui voor, dus....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik voor de verandering eens niet de nieuwe openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |