Meestal eind juli.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:25 schreef Haunter het volgende:
Oke bedankt![]()
Is het (snel) uitverkocht altijd? (Mijn 1e keer Lowlands wordt dit namelijk)
Toen met de White Stripes was het niet eens uitverkocht volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:35 schreef greatgonzo het volgende:
tenzij morgen Pearl Jam bekend wordt, dan word het denk ik al eind juni.
Meen dat het op een gegeven momet met de White Stripes ook hard ging.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS moet nog steeds kijken of hij wel kan... weet het half juni pas
[..]
Radiohead![]()
![]()
Pearl Jam![]()
![]()
Depeche Mode![]()
![]()
Gek eigenlijk dat je geen blije nee-schud-smileys hebt...
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef marcek het volgende:
Nog een aanvulling voor de OP
noisia staat 17 augustus op ll , bron http://www.myspace.com/denoisia
![]()
Exact. Dan voelt het alsof ik mezelf genaaid heb.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zodat je niet het idee hebt net de korting te hebben gemist?
Ik zie motorhead..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Waar blijven de toppers?
klikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Waar blijven de toppers?
quote:
meteen je benen gaar gesprongen op de eerste lowlandsnacht (donderdagnacht even erbuiten gelaten)quote:
Dat had ik vorig jaar ook, maar dan gelijk al op de donderdagnachtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef marcek het volgende:
[..]
meteen je benen gaar gesprongen op de eerste lowlandsnacht (donderdagnacht even erbuiten gelaten)
geweldig![]()
![]()
denk niet dat die onder de noemer groot vallen, maar van mij mogen ze komen, de 2 vorige keren op LL wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:42 schreef Markjuh het volgende:
Die grote Dance-act he, is dat niet Röyksopp? Dat zou gaaf zijn.![]()
ik hoop nog steeds stiekem op chemical brothers. ze hebben bijna een nieuwe CD uit dus zou goed passenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk niet dat die onder de noemer groot vallen, maar van mij mogen ze komen, de 2 vorige keren op LL was![]()
bij 'groot' denk ik idd meer aan underworld, prodigy, chembros, faithlessquote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk niet dat die onder de noemer groot vallen, maar van mij mogen ze komen, de 2 vorige keren op LL was![]()
Moby, Fatboy Slimquote:Op zondag 3 juni 2007 17:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
bij 'groot' denk ik idd meer aan underworld, prodigy, chembros, faithless,
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Daft Punk. En dan ben je wel weer klaar.
Oh, daar hoop ik echt zó erg niet op. Maar volgens mij ben ik een van de weinigen.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rammstein graag!
die zou ik nog weleens willen zien ja. volgens mij 8 jaar geleden of zo op PP voor het laatst gezien. erg vette show, brandende artiesten, spuitende dildo's, wat wil je nog meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rammstein graag!
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rammstein graag!
quote:May 21, 2007
After more than a year break the band has returned in good spirits – the gentlemen have started writing new songs! Unfortunately, due to the current album production, RAMMSTEIN will not play any shows this year.
We are excited to find out what news there are to tell in the near future!
dat je er op hoopt snap ik, maar waarom zou je nu heel erg niet hopen op een band?? Je moet af en toe ook eten en bier drinken, dus er moeten ook bands zijn die je niet wilt zien tochquote:Op zondag 3 juni 2007 17:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Oh, daar hoop ik echt zó erg niet op. Maar volgens mij ben ik een van de weinigen.
hebben Pukkelpop al afgezegdquote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Byte_Me het volgende:
soulwax graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |