De code bij ticketmaster is net zo rood als je avatar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef De_Brandweer het volgende:
Is het al bijna uitverkocht?
Me too denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Morgen kaartjes halen voor eerste keer lowlands![]()
Zodat je niet het idee hebt net de korting te hebben gemist?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde 'm deze week al halen, maar toen realiseerde ik me dat ik dan nét de vroege vogel korting mis zou lopen, nog een paar weekjes wachten dus.
Hoeveel kost het dan? Of bedoel je dat je liever de volle pond betaald?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde 'm deze week al halen, maar toen realiseerde ik me dat ik dan nét de vroege vogel korting mis zou lopen, nog een paar weekjes wachten dus.
En wordt dit nog minder, of juist meer? Ik volg het even nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:10 schreef Niek. het volgende:
Normaal kaartje is 125, combiticket volgens mij 145
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
En wordt dit nog minder, of juist meer? Ik volg het even niet![]()
De prijzen blijven nu hetzelfde, tot vorige week had je 10euro korting per kaartje.quote:TICKETPRIJZEN
Ticket: 125 euro
(3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren, pendelbus, excl. servicekosten)
Combiticket: 144,50 euro
(idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2007 met uitzondering van donderdag 16 augustus en maandag 20 augustus)
Camper Camping-ticket: 35 euro
(geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30 m², excl. servicekosten)
van de lowlands websitequote:TICKETPRIJZEN
Ticket: 125 euro
(3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren, pendelbus, excl. servicekosten)
Combiticket: 144,50 euro
(idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2007 met uitzondering van donderdag 16 augustus en maandag 20 augustus)
Camper Camping-ticket: 35 euro
(geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30 m², excl. servicekosten)
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Om daar nog even op terug te komen, die zal dus op 25 juli uitkomen. Om maar even een exacte datum te noemen...
Deze Lowlands en die van volgend jaar zijn al maanden uitverkocht. Zie eerste Lowlandstopic.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:25 schreef Haunter het volgende:
Oke bedankt![]()
Is het (snel) uitverkocht altijd? (Mijn 1e keer Lowlands wordt dit namelijk)
Ik heb er ook wel meer voor over, maar dat wil niet zeggen dat ze er ook maar gelijk meer voor moeten vragen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, daar heb ik wel meer geld voor over dan voor een combiticket
Meestal melden ze het wel op hun site als uitverkoop eraan dreigt te komen.quote:Is het (snel) uitverkocht altijd? (Mijn 1e keer Lowlands wordt dit namelijk)
Meestal eind juli.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:25 schreef Haunter het volgende:
Oke bedankt![]()
Is het (snel) uitverkocht altijd? (Mijn 1e keer Lowlands wordt dit namelijk)
Toen met de White Stripes was het niet eens uitverkocht volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:35 schreef greatgonzo het volgende:
tenzij morgen Pearl Jam bekend wordt, dan word het denk ik al eind juni.
Meen dat het op een gegeven momet met de White Stripes ook hard ging.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS moet nog steeds kijken of hij wel kan... weet het half juni pas
[..]
Radiohead![]()
![]()
Pearl Jam![]()
![]()
Depeche Mode![]()
![]()
Gek eigenlijk dat je geen blije nee-schud-smileys hebt...
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef marcek het volgende:
Nog een aanvulling voor de OP
noisia staat 17 augustus op ll , bron http://www.myspace.com/denoisia
![]()
Exact. Dan voelt het alsof ik mezelf genaaid heb.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zodat je niet het idee hebt net de korting te hebben gemist?
Ik zie motorhead..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Waar blijven de toppers?
klikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Waar blijven de toppers?
quote:
meteen je benen gaar gesprongen op de eerste lowlandsnacht (donderdagnacht even erbuiten gelaten)quote:
Dat had ik vorig jaar ook, maar dan gelijk al op de donderdagnachtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef marcek het volgende:
[..]
meteen je benen gaar gesprongen op de eerste lowlandsnacht (donderdagnacht even erbuiten gelaten)
geweldig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |