Same here.quote:
Ik wou net zeggen....quote:
Die was 3 jaar geleden inderdaad erg sterk bezig, Jeff Mills daarvoor trouwens ook!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:25 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen....![]()
Een goede dance-act hoeft helemaal niet verkeerd te zijn als afsluiter. Alleen, dan wel het liefst één met een band, en een vette act. Ik noem een Soulwax, ik noem een Daft Punk.Oh, en als we toch met Techno DJ's gaan smijten, zet dan meteen Chris Liebing neer!
Ja, tuurlijk zijn er meer leuke Dj's, en ze mogen wat mij betreft ook allemaal toegevoegd worden aan de lijst.quote:
In de Bravo gaat het toch altijd langer door dan in Alpha&Grolsch.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zijn er meer leuke Dj's, en ze mogen wat mij betreft ook allemaal toegevoegd worden aan de lijst.![]()
Maar ik moet toch eerlijk bekennen dat als Motorhead afsluit, mij elke DJ gestolen kan worden.![]()
![]()
Ook niet verkeerd, Richie Hawtin lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die was 3 jaar geleden inderdaad erg sterk bezig, Jeff Mills daarvoor trouwens ook!![]()
Ik zou Joey Beltram wel eens op lowlands willen zien.![]()
Sziget 2007 #3quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:07 schreef greatgonzo het volgende:
ja, ok... bier voor 40 cent enzo... maar vrienden gaan niet mee, en zo'n festival is me net iets te gek om alleen te gaan. Of gaat er nog een fok-afvaardiging heen![]()
![]()
Nee, de X-Ray heette die volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:10 schreef greatgonzo het volgende:
loods? je bedoelt op PP?
Dat hadden we dit jaar zeker gedaan, ware het niet dat het qua tijd gewoonweg niet lukte! Maar Sziget staat hoog op het verlanglijstje, dat zeker!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:05 schreef ruud.nl het volgende:
Ga dan een keer naar Sziget, dat is nog even iets extremer allemaal!![]()
xray is vet, hij was nog vetter toen het de texelse boys playground wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:15 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nee, de X-Ray heette die volgens mij.
Tussen de Alpha en Grolschquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:30 schreef renzell het volgende:
Waar zat die X-Ray ook alweer?
Bong-Ra op de vrijdag was erg vet in de X-Ray!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef JackHerrer het volgende:
Vorig jaar was er in die loods ook wel iets leuk 's nachts, ik weet niet meer wie of wat, maar het was wel tof.
http://www.youtube.com/watch?v=o4HpQWytH8cquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bong-Ra op de vrijdag was erg vet in de X-Ray!
Mogen van mij ook allemaal komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Roppenzo het volgende:
...
Nou ja, afgezien van die laatste regel.quote:U heeft 1 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 134.14
quote:
Dat zeg ik. Meer van dat, gaarne.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bong-Ra op de vrijdag was erg vet in de X-Ray!
Die vrije plaatskeuze is ook mooi meegenomenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Altijd een fijn bericht om in je inbox aan te treffen:
[..]
Nou ja, afgezien van die laatste regel.
Die gasten uit Tiel hebben al jaren een kaartje met: U BLIJFT HET HELE FESTIVAL OP CAMPING 3!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:51 schreef kciR het volgende:
[..]
Die vrije plaatskeuze is ook mooi meegenomen![]()
Jepz.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:09 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Mogen van mij ook allemaal komen.
btw ben jij niet die gast van PTNOTR?
Om daar nog even op terug te komen, die zal dus op 25 juli uitkomen. Om maar even een exacte datum te noemen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef hydraulix het volgende:
Nog een andere vraag: wanneer komt die Lowlands Special bij de Volkskrant?
Ik wou net zeggen, daar heb ik wel meer geld voor over dan voor een combiticketquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:00 schreef Roellio het volgende:
Als ik een opgezette tent aantref met een tray gekoeld bier betaal ik 180 euro
Hmmz,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:00 schreef Roellio het volgende:
Als ik een opgezette tent aantref met een tray gekoeld bier betaal ik 180 euro
offtopic: hmm wist niet dat we zo populair warenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
offtopic:
staat al een tijdje in mn rssreader
offtopic:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:00 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
offtopic: hmm wist niet dat we zo populair waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |