Naar alkmaar met de trein, en vanaf daar naar Biddinghuizen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:37 schreef Roellio het volgende:
Oh: De Lowlandsbus is geopend, ik herhaal: De Lowlandsbus is geopend!
Het is dat ik in Biddinghuizen woon en niet in Alkmaar want het idee is wel erg leukquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik organiseer al een jaar of 7 een touringcar heen en weer naar Lowlands, vanuit Alkmaar.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Google is niet erg flateus voor ze
3 pasquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef shakaboem het volgende:
Net een album van Battles gedownload. Klinkt best vet.![]()
3 bands op Lowlands die ik wil zien!![]()
Battles - Atlas
steekwagen lijkt me toch handiger eerlijk gezegdquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik neem dit jaar weer mijn kruiwagen mee![]()
Helemaal goud om je spullen mee te vervoeren![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kruiwagen, handig als je geen zin hebt om naar de w.c. te lopen. En op maandag toekijken hoe iemand zijn nylon sporttas vol met kleren erin zet.
Zolang het maar geen kliko is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik neem dit jaar weer mijn kruiwagen mee
Ik hoop niet dat je daarmee de brug over moet!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef vanBnaarC het volgende:
als je maar niet met die kutdingen mijn enkels ramtquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik verwacht Joris Voorn dit jaar ook wel weer op Lowlands, hij heeft ook net een nieuwe album![]()
Soulwax heeft afgezegd voor Pukkelpop, dus reken daar maar niet opquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef renzell het volgende:
Dames en heren, weet er iemand hoeveel namen ze nog bekend gaan maken? Ik hoop zó op Soulwax namelijk!!!
Maarrr, hoe dan ook worden er wederom kaarten gekocht uiteraard. Soulwax of geen Soulwax.
crap, die zou ik ook ontzettend graag zienquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Soulwax heeft afgezegd voor Pukkelpop, dus reken daar maar niet op
Stukje bij beetje komt er steeds wat bij tot en met zie onderstaande antwoordquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef hydraulix het volgende:
Vast overheen gelezen, maar wanneer wordt de rest van de line-up bekend gemaakt?
Eind juli.quote:Nog een andere vraag: wanneer komt die Lowlands Special bij de Volkskrant?
De metro van gisteren had hetzelfde gerucht...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:14 schreef greatgonzo het volgende:
misschien oud nieuws, maar Festivalinfo.nl noemt Foo Fighters als gerucht..
Ondanks dat ik ze tof vind, mogen ze wel ff thuis blijven, ze waren er 2003, 2005, en dan weer 2007? Dan heb ik toch liever PJ als het waar is.
edit, site gechecked.. ze hebben de 17e nog vrij, van mij mogen ze wel komen dan, als ze tenminste niet ipv een andere grote naam op vrijdag zijn
Jatten is nooit goed te praten, maar wat laten sommigen dan allemaal wel niet achter in de tent vraag ik me af? Ik laat er nooit iets waardevols liggen....quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
- Er wordt gejat als de raven, het is geen uitzondering als je terugkomt van het festivalterrein en je tent is opgesneden en leeg gejat...
Backpacks zijn altijd erg gewildquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jatten is nooit goed te praten, maar wat laten sommigen dan allemaal wel niet achter in de tent vraag ik me af? Ik laat er nooit iets waardevols liggen....
Hoeft niet eens iets waardevols te zijn, de vorige keer was er bij mij een paar tenten verder maar een hoop kleren meegenomen, omdat ze -inderdaad- niks waardevols konden vinden in die tent.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jatten is nooit goed te praten, maar wat laten sommigen dan allemaal wel niet achter in de tent vraag ik me af? Ik laat er nooit iets waardevols liggen....
precies, mooie slaapzakken, matjes en dure nortface tassenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Backpacks zijn altijd erg gewild
Ja daarom neem ik zelf niet mn beste kleding meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoeft niet eens iets waardevols te zijn, de vorige keer was er bij mij een paar tenten verder maar een hoop kleren meegenomen, omdat ze -inderdaad- niks waardevols konden vinden in die tent.
Ik neem ook niks waardevols mee (en wat waardevol is zit in mijn broekzak/kluisjes), maar dat weerhoudt helaas niemand er van om toch je tent open te snijden.
ze waren strakker dan 2003, toen was Dave teveel aan schreeuwen.. ff is het leuk, maar als je dat speenvarken 6 x in één liedje hoort, heb je het wel gehad.quote:
En kan hij een beetje drummen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ze waren strakker dan 2003, toen was Dave teveel aan schreeuwen.. ff is het leuk, maar als je dat speenvarken 6 x in één liedje hoort, heb je het wel gehad.
2005 was juist tof, op een gegeven moment wisselde iedereen van instrument... Dave achter de Drums![]()
![]()
Was cool jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ze waren strakker dan 2003, toen was Dave teveel aan schreeuwen.. ff is het leuk, maar als je dat speenvarken 6 x in één liedje hoort, heb je het wel gehad.
2005 was juist tof, op een gegeven moment wisselde iedereen van instrument... Dave achter de Drums![]()
![]()
zegt nog niets..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
En Tenacious D in the Pick of Destinyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Psst, hij drumt ook voor queens of the stone age, en drumde voor nirvana![]()
En hij zit in enkele clips van ze. En andersom ook trouwens (Learn to fly bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:20 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
En Tenacious D in the Pick of Destiny
Treurigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
zegt nog niets..
2 jaar terug mn waardevolle spullen in een tas bij me, sta een bandje te kijken, voel ik wat geritsel. Ik draai me snel om, staat er een of andere surinamer aan m'n tas te snuffelen! Hij zo van.. alles goed jongen, mooi hé.. ik wist wel beter natuurlijk.
Gewoon smerig om een beetje te gaan zakkenrollen terwijl anderen van een bandje staan te genieten.
Toen die later achter een ander ging staan, om die proberen te rollen, toch maar even het "slachtoffer" gewaarschuwd.
Hmm, je bent de enige die echt hapt helaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Psst, hij drumt ook voor queens of the stone age, en drumde voor nirvana![]()
Je had diequote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm, je bent de enige die echt hapt helaas.![]()
Oeh, jammer!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Soulwax heeft afgezegd voor Pukkelpop, dus reken daar maar niet op
Doet mij denken aan Pinkpop een x aantal jaren terug toen ik in die 3fm tent stond te kijken naar een of ander optreden en er van die pisbakken rechts van de tent verstopt waren geraakt en begonnen over te stromen. Langzaamaan kwam er een soort festivalpistsunami de tent ingelopen waardoor iedereen zich ineens naar de andere kant moest haasten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doet me denken aan Graspop 2002. Een flinke pisbak, waar de pis inderdaad aan de onderkant gewoon eruit liep. De laatste dag zakte je dus inderdaad aardig weg daar. Daar gaan je schoenen niet aangenamer van ruiken.
Toolquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef renzell het volgende:
Wie denken/hopen jullie dat er af gaat sluiten?
Vast en zeker een techno DJ!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef renzell het volgende:
Wie denken/hopen jullie dat er af gaat sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |