quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yeaaaaah. 't Is toch nog niet afgelopen met de grote namen
[..]
Tiga staat de week erna op Misteryland dus ga er maar niet vanuit dat hij naar Lowlands komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Overigens is Tiga ook weer op Pukkelpop, misschien kan ie ff langskomen tijdens LL?
tja dat is een Nederlandse artiest, Tiga staat op ML op het hoofdpodium, meestal hebben dat soort artiesten dan een clausule vna exclusiviteit in hun contractquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Opgezwolle stond vorig jaar ook op LL en Mysteryland
ik snap het wel, maar ik vind het iig het hopen waardquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja dat is een Nederlandse artiest, Tiga staat op ML op het hoofdpodium, meestal hebben dat soort artiesten dan een clausule vna exclusiviteit in hun contract
ik heb de hoop opgegevenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ik snap het wel, maar ik vind het iig het hopen waard
Klinkt gezellig, maar ik denk dat ik maar weer met een vriend mee rijd in zijn oerlelijke, knalgroene eend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:37 schreef Roellio het volgende:
Oh: De Lowlandsbus is geopend, ik herhaal: De Lowlandsbus is geopend!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:37 schreef Roellio het volgende:
Oh: De Lowlandsbus is geopend, ik herhaal: De Lowlandsbus is geopend!
Die hebben Franse Lowlandsbezoekers altijd:quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef kciR het volgende:
ze hebben zelfs een portable toiletpot in de aanbieding.. altijd handig..![]()
Google is niet erg flateus voor ze http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hamburgermeisjes&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:44 schreef Ascaroth het volgende:
Ik pleit voor een terugkeer van de hamburgermeisjes op de donderdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |