quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En dat is niet de Chemical Brothers:
De hele show is echter toch wat meer ingetogen dan wat we gewend zijn van de Chemical Brothers. Aan de nummers op het nieuwe album zijn disco- nog meer (Kraftwerkachtige) electro en sferische Rai invloeden toegevoegd. Een nieuw Chemical tijdperk? Ed Simons heeft zijn lange haren kortgewiekt en een aanvraag voor Lowlands 2007 werd vriendelijk doch beslist afgeslagen, dit vanwege een verjaardagspartijtje van een van de kinderen van het duo...
Bron
Klinkt een beetje alsof ze het uit hun duim hebben gezogen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
een aanvraag voor Lowlands 2007 werd vriendelijk doch beslist afgeslagen, dit vanwege een verjaardagspartijtje van een van de kinderen van het duo...
Nee de directeur van Lowlands zei bij Rob Stenders in de uitzending na de bekendmaking van de namen dat ze nog in onderhandeling waren met een grote dance act.... en dat was niet Daft Punk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:57 schreef Irien het volgende:
Jongens die grote dans act is toch gewoon Basement Jaxx?
En Moby? Leeft die nog?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef rubbereend het volgende:
Faithless staat in het Gelredome dus die zullen niet naar Lowlands komen....
maarja wie dan? Toch Fatboy Slim? Reunie van Orbital?of toch Underworld
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wordt DJ Tiësto niet ook dance genoemd?
quote:
Zou goed kunnen. Jammer dat ik alleen nog "Feeling so real" dansbaar vindquote:
Hij doet voorlopig alleen wat DJ sets begin juli, dus hij leeft nog en hij heeft tijd over. 't Zou dus best kunnenquote:
maar hoe vet is het om kei hard in de Alpha los te gaan op de rave hit Feeling so realquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij doet voorlopig alleen wat DJ sets begin juli, dus hij leeft nog en hij heeft tijd over. 't Zou dus best kunnen
jammer genoeg heeft ie al meer dan 10 jaar niets meer gemaakt wat me ook maar enigsinds kan boeien![]()
De extended-hour-and-a-half-version dan, want na zijn rave-periode haakte ik af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hoe vet is het om kei hard in de Alpha los te gaan op de rave hit Feeling so real
mijn kaartje ligt klaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef moemoe het volgende:
Oeh tvp! Ik wil! Niemand heeft geld om te gaan, maar ok.
hoe scene is dat, klaxons met cssquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:57 schreef Irien het volgende:
Jongens die grote dans act is toch gewoon Basement Jaxx?
Haha LL site:![]()
Heb je ook de roddel gehoord over CSS en Klaxons? Zangeres Lovefoxx van CSS zou het doen met Simon Taylor van Klaxons!
Wie weet komt er op Lowlands wel een duet, want CSS komt namelijk ook naar Biddinghuizen!
Staat mega groot op cover NME + groot artikel binnenin.Duet zou wel interessant zijn trouwens! Nieuwsgierig naar deze acts...
![]()
ik voorzie daar een serieus probleem, van de groep Sonic Youth, Tool en Arcade Fire zal er toch één de Grolsch afsluiten en LCD zie ik rond die tijd wel in de Bravo staanquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik word heel boos als Tool en LCD tegelijk spelen
Tool zal echt niet in de Grolsch staan. Die staan op de Alpha en waarschijnlijk als afsluiter. Arcade Fire zal ook wel niet de Grolsch afsluiten, ik heb een beetje een vermoeden dat die band vooral internetgrootheden zijn en gruwelijk overschat worden qua aanhang aldaar, die zullen echt niet zo'n prominent tijdsslot krijgen. Blijven Sonic Youth en LCD Soundsystem over.....en die laatste schat ik wel hoog in als afsluiter van de Bravo (of Grolsch).....tegenover Toolquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik voorzie daar een serieus probleem, van de groep Sonic Youth, Tool en Arcade Fire zal er toch één de Grolsch afsluiten en LCD zie ik rond die tijd wel in de Bravo staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |