Ik vond QOTSA live op Pinkpop 2003 niet echt heel geweldig... Beetje een statische band om te bekijken en ze spelen nummers precies als op de cd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:18 schreef Debsterr het volgende:
Hallooooooo. Ik wil dat QOTSA ook op Lowlands komt
.
Sowieso is niet elk optreden hetzelfde, en ik heb ze nog nooit live gezien. Dus, wil ik ze wel op LLquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ik vond QOTSA live op Pinkpop 2003 niet echt heel geweldig... Beetje een statische band om te bekijken en ze spelen nummers precies als op de cd...
http://www.youtube.com/watch?v=Hq_p9-NPZ1Yquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ik vond QOTSA live op Pinkpop 2003 niet echt heel geweldig... Beetje een statische band om te bekijken en ze spelen nummers precies als op de cd...
De line-up van Dour is werkelijk geniaal te noemen altijd, maar het festival zelf is ZO kut geregeld!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
vandaag trouwens dour kaartje gehaald, alvast als opwarmer voor ll een maand later
vertelquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
De line-up van Dour is werkelijk geniaal te noemen altijd, maar het festival zelf is ZO kut geregeld!
- Er wordt gejat als de raven, het is geen uitzondering als je terugkomt van het festivalterrein en je tent is opgesneden en leeg gejat...quote:
vorige keer toch een volle Grolsch voor Arcade Fire. Maar zou Sonic Youth dan de Grolsch afsluiten in de traditie van de afgelopen jaren met Iggy, Pixies en Nick Cave?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tool zal echt niet in de Grolsch staan. Die staan op de Alpha en waarschijnlijk als afsluiter. Arcade Fire zal ook wel niet de Grolsch afsluiten, ik heb een beetje een vermoeden dat die band vooral internetgrootheden zijn en gruwelijk overschat worden qua aanhang aldaar, die zullen echt niet zo'n prominent tijdsslot krijgen. Blijven Sonic Youth en LCD Soundsystem over.....en die laatste schat ik wel hoog in als afsluiter van de Bravo (of Grolsch).....tegenover Tool
Ik vermoed dat Motorhead de Grolsch gaat afsluiten in die traditiequote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorige keer toch een volle Grolsch voor Arcade Fire. Maar zou Sonic Youth dan de Grolsch afsluiten in de traditie van de afgelopen jaren met Iggy, Pixies en Nick Cave?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef LaSalle het volgende:
Een naam die ik nog weinig ben tegengekomen maar zeker niet zou misstaan op Lowlands:
The Automatic! Denk dat ze in de Grolsch best op hun plaats zouden zijn!![]()
Ik ken 2 meiden die op die foto staan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:31 schreef Leeee het volgende:
Een vriend van mij staat op die foto bovenaan, zie ik toevallig.
Ik ga eens de nieuwe cd luisteren (mijn vader heeft 'm laatst besteld). ik denk dat ik niet zal gaan kijken, het boeit me niet zo veel meer. Maar ik heb ze op Waldrock gezien vorig jaar, en de 2 nieuwe nummers die ik hoorde waren wel weer aardig (of het kwam door de opkomende zonnesteek, dat kan ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |