quote:Op zondag 3 juni 2007 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
als het de onderstaande tent was kan je lang zoeken:
[afbeelding]
Hoop niet dat er nog veel spullen inzatenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
als het de onderstaande tent was kan je lang zoeken:
[afbeelding]
Ha, die is op maandag gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op deze prachtige foto zie je waarom dit terrein de perfecte locatie is voor een groot Festival i.t.t. het Pinkpop terrein...
[afbeelding]
om 18.46u om precies te zijnquote:
quote:01/09/06
Lowlands groot succes met nieuwe consumptiemunten
Dutchband: Munten en Polsbandjes op Lowlands groot succes
De laatste editie van Lowlands is een groot succes gebleken met het nieuwe muntensysteem van Dutchband. De breekmunten werden enthousiast ontvangen door het Lowlands-publiek. Het publiek kon de consumptiemunten bij muntenautomaten en kassa's aanschaffen. Ook de kassadames werkten alle dagen prettig met de muntendispensers. Door gebruik te maken van dispensers konden de bezoekers sneller worden geholpen, doordat de dispenser de munten telt voor de caissière. Het barpersoneel vond bij de inname van de consumptiemunten veel gemak. In een oogopslag zagen zij de hoeveelheid ingeleverde munten.
Naast het consumptiemuntensysteem leverde Dutchband dit jaar opnieuw de textiele polsbandjes in combinatie met de Seal Station voor het evenement. De doorstroom van de bezoekers was door de makkelijke bediening van de apparaten erg hoog. Dutchband kijkt samen met de organisatie van Lowlands terug op een geslaagd evenement.
ach ja, op de achtergrond staan ook veel te veel bomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
geen kans dan overigens, want dit was camping 4 op de dag van vertrek.
vraag me alleen nog steeds af hoe ze die zo daar in hebben gekregen ..
Kutmuntjesquote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat waren het dan voor muntjes?
neehjoh, die breken en die raken mensen heel snel kwijt vrees ikquote:Op maandag 4 juni 2007 00:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat waren het dan voor muntjes?
Ze kunnen volgens mij veel beter met pasjes werken, dat is veel makkelijker om mee te nemen enzo.
och...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik voor de verandering eens niet de nieuwe openen?
tsja, iemand moet het doen, ik ben er te lui voor, dus....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik voor de verandering eens niet de nieuwe openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |