Artics zeker. Het is niet helemaal mijn band - maar ik snap wel waar de fuzz over gaat. Ik had het idee naar een toekomstige U2 te kijken zoals ze daar speelden. Behoorlijk jong en dan zo'n strak (qua geluid en op elkaar ingespeeld zijn) optreden biedenn. Dat toont talent en discpline. En daar kan je het ver mee schoppen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
Net mijn broer aan de telefoon, die verklaarde me voor gek. Een mega band zei ie
Ja maar ja! Jij bent "het publiek"niet!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef JeroenV het volgende:
Scissor Sistors
Zoals ik in het eind vorige topic zei:
Ik vind het publiek beetje mat, of ligt dat aan mij? Ik heb genoeg nummers gehoord waarop ik meer wilde doen dan beetje met mn hoofd knikken
Ik hoop Wolfmother.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Welke band is volgens 3voor12 nu het beste geresenceerd?
Zéér matigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Chelsea Dagger mét kikker...
Het was ook niet slecht.Maar ze overompelden me ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Artics zeker. Het is niet helemaal mijn band - maar ik snap wel waar de fuzz over gaat. Ik had het idee naar een toekomstige U2 te kijken zoals ze daar speelden. Behoorlijk jong en dan zo'n strak (qua geluid en op elkaar ingespeeld zijn) optreden biedenn. Dat toont talent en discpline. En daar kan je het ver mee schoppen.
Het was goed maar saai, stonden er als zoutzakken bij.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ook niet slecht.Maar ze overompelden me ook niet.
Ja, inderdaad. Eindelijk een muzikant op Pinkpop 2007 die er uitziet of hij voor zijn ontbijt een halve kilo heroïne wegwerkt, zoals het hoort.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind die drummer van de Fratelli's wel echt geweldig btw
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
So this is Holland,the country where a little boy put his finger in a dyke
Arctic Monkeys krijgen een 8,5quote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Welke band is volgens 3voor12 nu het beste geresenceerd?
Mij ook niet (we zijn daar misschien te oud voor? - hoewel er nog echt wel dingen zijn die me wel overrompelen, daar niet van) - maar ik snap wel waarom ze groot zijn en nog groter kunnen worden - het klopt zoals het jonge U2 ook klopte (zoals ik zei: talent en muzikale discpline)quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ook niet slecht.Maar ze overompelden me ook niet.
The Scissor Sisters krijgen ook een 8,5.quote:
Een beetje de obesitasvariant van The Kelly Family, inderdaad..quote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
@ stream kon zo een spotje voor de weight watchers zijn. Vóór natuurlijk.
Wat dacht van met je voeten in een dikke lag modder met koude regen in je nek... dan sta je zelf bij siscor sisters alleen wat te knikken.... Lowlands overdektquote:Zoals ik in het eind vorige topic zei:
Ik vind het publiek beetje mat, of ligt dat aan mij? Ik heb genoeg nummers gehoord waarop ik meer wilde doen dan beetje met mn hoofd knikken
En terecht...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waren er meer met een 8,5 volgens mij. C-Mon en Kypski kregen een 9
Ik wist niet dat Weightwatchers ook dood gingen want van deze muziek raak je wel comateus als je lang genoeg wachtquote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
@ stream kon zo een spotje voor de weight watchers zijn. Vóór natuurlijk.
Doe mij maar een portie stonerrock aubquote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef Doc het volgende:
Wolfmother is leuk - maar volledig onbegrijpelijk waarom die band zo hip is - als je meer bands uit dat (stonerrockachtige ) genre kent, want er zijn imho veel band die beter zijn in die hoek.
Ik heb hun set ff beluisterd op 3voor12 en het klonk wel weer erg goed, ja.. Of het een 9 waard is, is iets anders. Ik vind deze hele Pinkpop eigenlijk erg matig en ze zullen hun uitschieters ergens vandaan moeten halenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waren die zo goed dan?
Heb juist zo vaak gelezen dat ze live zuigen.
Lastig te beoordelen hoor, nu zie je ook niet allesquote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef MaJo het volgende:
En gister in Tivoli hadden ze er wel meer zin in
Tam ja, zal wel in de geest van deze editie van PP zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 22:48 schreef Tha_T het volgende:
Wat een langdradige kut presentatie van Jan Smeets
Ik heb geen buffer op mijn stream iigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Haperen die streams nu weer zo of is mijn verbinding gaar?
Net zo tam als het publiekquote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Tam ja, zal wel in de geest van deze editie van PP zijn![]()
Ken alleen hun laatste album en die is best leuk. Verder gewoon een beetje overhypt. Ach zo gaat het nou eenmaal. Juiste plaat, juiste moment.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef Doc het volgende:
Wolfmother is leuk - maar volledig onbegrijpelijk waarom die band zo hip is - als je meer bands uit dat (stonerrockachtige ) genre kent, want er zijn imho veel band die beter zijn in die hoek.
En wat heeft Taylor toch een fucking heerlijke stemquote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Klinkt idd wel aardig, eindelijk beetje lekkere herrie![]()
The Ultimate Seduction, A Journey of Force...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef Tism het volgende:
Beelden van de camping met G. beelen! Ned 3
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef Tism het volgende:
Beelden van de camping met G. beelen! Ned 3
Ze hebben toch al een verzamelplaats?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef vanBnaarC het volgende:
Straks verspreiden al die hippies, gothics, emo's zich weer tussen de normale mensen als Pinkpop is afgelopen.![]()
Kunnen ze daar niet gewoon in hun tent blijven zitten voor altijd!!![]()
Gewoon lekker allemaal in Limboland houden![]()
Limoland? Zoveel limo's zie ik hier nietquote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef vanBnaarC het volgende:
Asjeblieft hippies blijf daar in Limoland
Das alleen voor de emo'squote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een verzamelplaats?
R&P
Die zijn vanmiddag al bekend gemaaktquote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef Tism het volgende:
Misschien ook nog wat nieuwe namen voor LL2007![]()
* Hoopt![]()
Afgelopen Lowlands maakten ze die grap ook al.... En iets van let the little boy stick his finger in THIS dyke...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
So this is Holland,the country where a little boy put his finger in a dyke
Klopt ja, viel mij ook op. Scissor Sisters geven een leuke show, maar niet voor meer dan één keer.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef Irien het volgende:
[..]
Afgelopen Lowlands maakten ze die grap ook al.... En iets van let the little boy stick his finger in THIS dyke...
mja... zouden ze dat bij iedere NL show doen?![]()
t laatste. Gewoon andere muzieksmaakquote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
Was het een saai optreden of vind je muse niets?
Met die blazers is volgens mij een gevalletje van je moet erbij staan om het leuk te vinden klinken.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Irien het volgende:
Fratellis met blazers errrrg leuke combo, maar wat een weer! Petje af voor de band, ze doen er alles aan om er toch feest van te maken
Totaal niet, misschien als je naar Chelsea Dagger kijkt maar dat was ook echt het enige nummer dat een beetje overkwam.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Irien het volgende:
Petje af voor de band, ze doen er alles aan om er toch feest van te maken
Nee. Hij was kwaad omdat er een hek niet op zijn plek stondquote:Op maandag 28 mei 2007 23:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Smeets is pissed..
Ja, dat hoorde ik ook, maar zo te zien is hij niet echt tevreden. Of de betrekkingen met 3voor12 zijn nogal bekoeld gedurende de afgelopen 3 dagen, want tussen de regels door lieten zij ook wat ongenoegen blijken over (de samenwerking met) Smeets.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee. Hij was kwaad omdat er een hek niet op zijn plek stond
Daar voeg ik nog traag en vermoeiend aan toe!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef jmac het volgende:
Ik vond 't overall trouwens wel een heel erg matig festival. Echt niets nieuws of spectaculairs gezien...
dat dus, zelfs via tv is het genietenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef henkde_j het volgende:
damn lekker nummer !
ja idd het was een "alles gaat z'n gangetje" festivalquote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar voeg ik nog traag en vermoeiend aan toe!![]()
Mja, dat zullen we toch nooit weten helaasquote:Op maandag 28 mei 2007 23:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, maar zo te zien is hij niet echt tevreden. Of de betrekkingen met 3voor12 zijn nogal bekoeld gedurende de afgelopen 3 dagen, want tussen de regels door lieten zij ook wat ongenoegen blijken over (de samenwerking met) Smeets.
Amenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:35 schreef jmac het volgende:
[..]
ja idd het was een "alles gaat z'n gangetje" festival. Alle bands deden wat ze moesten doen, hun setlistje afwerken maar nergens werd het interessant, spectaculair of erg boeiend of extreem. Terwijl de line-up opzich niet slecht was... Maar ECHTE uitschieters waren er niet.
Dat gevoel heb ik zo al de afgelopen dagen. Vind op een paar namen de line-up van dit jaar magertjes . . .quote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef Aoristus het volgende:
ik heb genoeg gezien.
Nee, klopt... Ik speculeer graag over meta-festival-aangelegenhedenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mja, dat zullen we toch nooit weten helaas
Ik kan me er op zich wel iets bij voorstellen op zich. Ik bedoel ze willen zoveel mogelijk laten zien maar als ze dan tegengewerkt worden ga je je op den duur irriteren. Da's nou eenmaal zoquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, klopt... Ik speculeer graag over meta-festival-aangelegenheden![]()
Ze hebben nog maar 1 album uitquote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ken alleen hun laatste album en die is best leuk. Verder gewoon een beetje overhypt. Ach zo gaat het nou eenmaal. Juiste plaat, juiste moment.
Kan ik me op zich wel in vinden. Muse was ook zoals altijd, maar die vind ik altijd erg goed. De rest was doorgaans gewoon degelijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:35 schreef jmac het volgende:
[..]
ja idd het was een "alles gaat z'n gangetje" festival. Alle bands deden wat ze moesten doen, hun setlistje afwerken maar nergens werd het interessant, spectaculair of erg boeiend of extreem. Terwijl de line-up opzich niet slecht was... Maar ECHTE uitschieters waren er niet.
Hoe hete dat topic ook alweer van jou "post hier dingen die je niet begrijpt'!?quote:
ja zeikvent!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef Tism het volgende:
Hoe hete dat topic ook alweer van jou "post hier dingen die je niet begrijpt'!?
Vraag 't daar eens!
Ik ben een echte positivo. Stel alleen soms een vraagquote:
quote:
Smashing Pumpkins afsluiter onwaardig
Te veel onbekend nieuw materiaal, te weinig festivalhits
MUZIEK
Amerikaanse alternatieve rockband uit Chicago die in de jaren negentig groot mainstreamsucces bereikte met het tweede album Siamese Dream (1993). In 1994 speelden de Pumpkins voor het eerst op Pinkpop, in 1998 kwamen ze nog een keer terug met vooral nummer van het toen net verschenen album Adore. Drummer Jimmy Chamberlin was na een bijna dodelijke overdosis toen vervangen door drummer Kenny Aronoff. In 2003 was Corgan terug met zijn nieuwe band Zwan (waarin ook Chamberlin). Maar na relatief beperkt succes besloot Corgan in 2006 tot een reunie. Ouwe makker Chamberlin deed weer mee, maar originele bassiste D'Arcy Wretzky en gitarist James Iha gaven niet thuis en werden vervangen door Jeff Schroeder (gitaar, The Lassie Foundation) en Ginger Reyes (bas, Halo Friendlies). Het nieuwe album Zeitgeist verschijnt op 10 juli. In de aanloop naar Pinkpop speelden de Pumpkins de afgelopen week drie drie uur durende optredens, waarvan de eerste op 22 mei in Le Grand Rex in Parijs.
PLUS
Het staat wel weer helemaal, de Pumpkins show. Hier en daar nog wat kleine missers, maar de sound is vet en klinkt als vanouds met monsterdrummer Chamberlin. De opening is met Today en Bullet With Butterfly Wings flitsend en een schok van herkenning en liefde gaat over het terrein. Maar ho ho, dit is niet Pinkpop Classic! Die nieuwe plaat moet ook geplugd worden natuurlijk. De nieuwe nummers hebben in ieder geval wel power, zoals de best wel goede single Tarantula, en vallen gelukkig niet helemaal in het niet bij het oude werk. Akoestisch blokje halverweg, ook best tof. En gewoon kippenvel met Tonight, Tonight, Cherub Rock, Disarm, Zero en 1979. Het zijn absolute Pinkpopklassiekers, de hele Pumpkinsgeneratie geniet.
MIN
Weer een geile bassiste en een Aziatische gitarist. Corgans nieuwe bandmaatjes zijn Pumpkins-oude-stijl-lookalikes. Het zal wel toeval zijn. Uiteindelijk zit er wel te veel nieuw materiaal in de festivalset. Het tempo gaat er na twee nummers al uit. En dan het einde. Je verwacht van een toegift ook dat er nog wat knallers komen, maar in plaats daarvan gooit Corgan hem in een lage versnelling en soleert er op los in een twintig minuten durende jam. Zo kun je mensen toch niet naar huis sturen, man! Die willen nog herkenning, en springen en dansen en we zijn zo blij. Een domper op de feestvreugde.
CONCLUSIE
Een nostalgische trip werd het niet, en dat was natuurlijk ook weer niet helemaal goed gweest. Het is Corgans goede recht en zijn ouderwetse eigenwijsheid natuurlijk, maar zo veel nieuwe nummers in een afsluitende festivalset van anderhalf uur was een beetje te veel van het onbekende. UB40 zei het al eens: 'Je nieuwe plaat maak je voor jezelf, live spelen doe je voor je fans.' De Pumpkins waren hier en nu en op dit moment een afsluiter eigenlijk onwaardig. Dan maakte Muse gisteravond een echt stuk meer indruk als Main Stage topper.
CIJFER
6,5
Ik heb ze niet gehoord/gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:06 schreef Svensson het volgende:
^ Sluit ik me bij aan, Linkin Park was echt de knaller van de dag!
Hoe kan dat nou? Op dat moment waren ze de enige die optraden! Of was je er zelf niet bij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gehoord/gezien![]()
Jammer
dan heb je wat gemist zeg ik jequote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gehoord/gezien![]()
Jammer
Mja... Ik kan me voorstellen dat niet iedereen blij is geweest met the Pumpkins. Het is een 90's band. Nieuwe generaties zullen niet veel met de band ophebben.quote:
dat was bij korn he ?quote:
Ja haha idd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat was bij korn he ?
Zo ja dan stond ik een paar rijen achter je want dat kind heb ik gezien.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:37 schreef Svensson het volgende:
[..]
Ja haha idd!
Grappig dat iemand d'r naam had opgevangen en iedereen d'r ging roepen "Hey Milouuuu!!" En zij verbaasd om zich heen kijken...
En de verslagenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef Tism het volgende:
Welkom thuis PP 2007 gangers!
Laat de PP2007 Pics maar komen!
![]()
Heej, hahaha lache, dat hoorde ik ook op de radio. Op de terugweg 3FM geluisterdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Zo, ik kom ook net binnen rollen.Veel shirts gescoord, vette bands gezien met als toppunten Gogol Bordello en Linkin Park (serieus. geweldig), heb de handtekeningen van Gogol en op zaterdag nog heel melig ge-freehugged.
(Vlak voor Goose met een fout geimproviseerd A4-tje voor de cam, op de grote schermen.)
Goose vond ik trouwens een hele vette opening. Ik zou graag een verslag schrijven, maar verkeer nog in een lichte staat van dronkenschap en kruip zo mijn bed in.
Supermuffin was gezellig.En bedankt aan de chauffeur die mij zonder morren van Landgraaf naar Rotterdam heeft gebracht. (en hij had nog een leuk verhaaltje op 3fm radio, over Sambuca en flamberen enzo.)
Leuk! Het was ook toen pas dat we de conclusie trokken dat flamberen in een tent, met kartonnen bekers, misschien niet het meest geniale idee was van 2007.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:09 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heej, hahaha lache, dat hoorde ik ook op de radio. Op de terugweg 3FM geluisterd... Kartonnen bekertjes gestolen bij t tankstation enzo
Serieus.... wat heb je nou aan een papiertje met daarop een krabbeltje. Ga je die aan de muur hangen ofzo? Als dat 't hoogtepunt van de dag isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:42 schreef vaika83 het volgende:
Ik ben ook weer thuis! Ben maar 1 dagje geweest maar ach.
Ik vond de pumpkins totaal niet onwaardig. Ik vond ze goed spelen, en vond de toegift ontzettend mooi. Vond likin park het beste spelen die dag.
Maar het beste van vandaag: ik heb de handtekeningen van stone sour![]()
En foto's van het optreden de en signeer sessie![]()
Morgen zal ik ze online zetten.
Als die kerel daar nou blij om is laat 'm dan. Zuurpruimquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:33 schreef jmac het volgende:
[..]
Serieus.... wat heb je nou aan een papiertje met daarop een krabbeltje. Ga je die aan de muur hangen ofzo? Als dat 't hoogtepunt van de dag is![]()
![]()
ik vond het wel geinig klinken. Live klinkt het toch minder gepolijst, en dat is juist lekker!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al de herhaling op ned3 bekijkende : ze moeten die Scissor Sisters toch écht eens zeggen dat hun hits gemixt zijn en ze die dus live absoluut niet kunnen brengen ...
Maar je was er dan ook niet bij..... wel een belangrijk verschilquote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef jmac het volgende:
Ik vond 't overall trouwens wel een heel erg matig festival. Echt niets nieuws of spectaculairs gezien...
Ja haha. Die Gogol was echt een mooi figuur. En Linkin Park is onwaarschijnlijk kut.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:20 schreef pascalheister het volgende:
Erik was jij er ook![]()
Gogol was echt relaxx
[afbeelding]
Linkin Park is kut idd![]()
En ik vond het niet eens zo lekker. Geef mij maar bier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:15 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Leuk! Het was ook toen pas dat we de conclusie trokken dat flamberen in een tent, met kartonnen bekers, misschien niet het meest geniale idee was van 2007.![]()
Ik was trouwens helemaal niet zo dronken, hoor.![]()
Ik quote eigenlijk ook maar van Lowlands van vorig jaar, heb het gisteren niet gehoord..quote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef Irien het volgende:
[..]
Afgelopen Lowlands maakten ze die grap ook al.... En iets van let the little boy stick his finger in THIS dyke...
mja... zouden ze dat bij iedere NL show doen?![]()
Leuke foto van Peaceman!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zow wij zijn ook weer thuis. Vannacht al, maar even lekker geslapen.
Hier even een fotootje van Juliette Lewis met o.a. Peaceman:
[afbeelding]
Muse was idd erg goed!!![]()
Later volgen wel meer foto's maar we moeten ons nu eerst voorbereiden op onze trouwdag a.s. donderdag.
Wat dat broodje betreft heb je gelijk... absurd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Herr_Munk het volgende:
Gogol Bordello was meester en was ook de enige band die het voor elkaar kreeg om fatsoenlijk geluid in de 3fm stage te pompen. Bij andere bands die er speelde was het ongeloofelijk en schandalig kut.
toch weer 4 jaar gelden dat ik 3 dagen pinkpop gedaan heb tussen 3 edities lowlands door en ik, samen met mijn medegangers, moet toch tot de conclusie komen dat Pinkpop in vergelijking met Lowlands een ongeloofelijk kinderachtig festival is waar de organisatie werkelijk alles aan deed om de bezoeker zoveel mogelijk af te zetten.
Dan praatje over het feit dat je verplicht 5 bonnen per keer moet halen, en mocht je overhebben je ze niet meer terug kan verkopen, busvervoer van en naar Megaland dat het geld kost, het constant je bandje en kaartje moeten laten zien bij binnen komst plus het tijd rekkende fouileren waarop ik regelmatig sarcastisch tegen de grote man met een V op de borst zei dat ik voor de bezooka een vergunnig had en alsnog een broodje om met ham onder mijn pet naar binnen smokkelde, Het geluid van de 3fm podium amateuristisch slecht is.
Misschien moet jan smeets eens een werkstage bij Lowlands doen.
Dat zou niet zo verkeerd zijn als ze het nog een beetje konden bijhouden ook. In Heerlen konden een hoop mensen niet meer in de trein en die moesten dus op de volgende wachten. Komen we bij het station van Landgraaf, staan daar 3!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Herr_Munk het volgende:
busvervoer van en naar Megaland dat het geld kost
Misschien Xbox 360 reclame?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:09 schreef neggix het volgende:
Waarvan is dat Wolfmother - woman nummer vanKen het ergens van maar geen idee... klonk trouwens ook wel oke
Dat vond ik idd ook erg jammer dat ie die niet zongquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:03 schreef rebel6 het volgende:
Best leuk optreden van Iggy Pop, vind het alleen jammer dat hij zo weinig hits gespeeld heeft!
Of kent de huidige generatie nummers nummers als Lust for Life en Real wild child niet?
Zit in een reclame van het Xbox360 spel Guitar Hero 2quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:09 schreef neggix het volgende:
Waarvan is dat Wolfmother - Mother nummer vanKen het ergens van maar geen idee... klonk trouwens ook wel oke
Ja ok, maar zo'n groot publiek in Nederland zal hij nooit meer bereiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het was dan ook een optreden met the Stooges en geen solooptreden.
Ach dat broodje was natuurlijk om te fucken natuurlijk, ik had dat broodje op de festivalcamping gekocht en dacht kijken of ik wat mee kon smokkelen. 2 meter na die grote man stond ik springen met dat broodje dat het me gelukt wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dat broodje betreft heb je gelijk... absurd!Maar dan vooral voor gezinnen..... festivalgangers die broodjes ham meenemen zijn op zich natuurlijk dubieus genoeg
![]()
Telkens je kaartje moeten laten zien is gek, bandje zou genoeg moeten zijn, maar zal denk ik te maken hebben met het verleden waarbij er nog wel eens vele valse kaarten rondzwierven.
Ach die bonnen... gewoon niet gelijk teveel kopen en er is niks aan de hand...
Verder is het niet terecht om 2 totaal verschillende festivals te vergelijken en is Jan Smeets natuurlijk niet de enige die verantwoordelijk is voor overheidsbeleid (en dus ook festivalbeleid).
Die waren dan ook érg goed!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waren er meer met een 8,5 volgens mij. C-Mon en Kypski kregen een 9
Dan had je mij tegen moeten komen... ik heb nog 2 bonnen weggegevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:39 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Met die bonnen is precies wat ik wilde doen. de pumkins moesten nog een half uur spelen en ik wilde nog een biertje doen voordat ik terug ging naar de camping, dan moet je er gelijk 5 kopen. Dat vind ik reinste onzin.
Ja oke, maar periode in het jaar is anders, verschillend aantal bands, andere locatie... LL is enkel een 3daags festival... erg belangrijke verschillen naar mijn bescheiden mening...quote:Dat het niet terrecht is om Pinkpop met Lowlands te vergelijken ben ik toch niet met je eens. Deze twee festivals hebben toch ongeveer dezelfde markt en zijn ook de grootste spelers binnen Nederland op deze markt. Deze vergelijking is terrechter dan ik zou vergelijk met graspop of wacken om maar iets te noemen. Naar een festival gaan is geen goedkope onderneming en sommige mensen willen één keer +- 120 euro betalen voor een toegangs kaart. Ik neem aan dat als je een auto koopt ook de ene merk vergelijkt met de andere en dat je ook voordelen en nadelen wegstreept terwijl het wel totaal verschillende auto's zijn. Ander product, absoluut waar. Maar een consument vergelijkt.
Zonder Jan was PP denk ik al lang een puur Mojo festival geworden, anders opgezet (had een pre kunnen zijn) en vooral duurder... Jan heeft de prijsverhoging lang tegen kunnen houden....quote:Natuurlijk besef ik ook wel dat Buro Pinkpop de boel organiseert en niet alleen Jan Smeets, maar hij is wel degene die zich als de messias van Pinkpop opwerpt.
Tja, wie organiseert er ook een groot festival in het centrum van een sterk verstedelijkte regioquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:51 schreef peaceman het volgende:
Wat trouwens wel dramatisch blijft is de infrastructuur rond Landgraaf....![]()
Maar eer je eindelijk een beetje opweg bent..... en goede bewegwijzering is er helaas niet bij in Limburg...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tja, wie organiseert er ook een groot festival in het centrum van een sterk verstedelijkte regioAl schijnt het nog mee gevallen te hebben. Er is nu een cityring die de ergste verstoppingen heeft voorkomen geloof ik.
Ja, de gemeenten daar willen helemaal niet dat je ooit de uitweg naar Holland vindtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar eer je eindelijk een beetje opweg bent..... en goede bewegwijzering is er helaas niet bij in Limburg...![]()
Ik heb je zien lopen, en zover ik zag was je niet aan t zwalken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
De mensen die mij hebben zien zwalken op Pinkpop kunnen bevestigen dat ik ver weg was, figuurlijk.
Maar goede zaken gedaan en een punt van een hek door mijn hand heen.
Wattan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, hoop gezeur met een bewaker.
Over dat je geen eten/snoep mee het terrein op mocht nemen??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, hoop gezeur met een bewaker.
Neen, dat niet hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over dat je geen eten/snoep mee het terrein op mocht nemen??Zoiets belachelijks... Stel je voor dat er spacecake in je broodje zit...
![]()
Lekker danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, dat niet hoor.
Ach, ik had gewoon een persbandje dus dan mag je zeg maar altijd het voorvak in. Dus ook bij Muse wilde ik vooraan gaan staan, ik het hek over gesprongen. Kwam er zo'n kerel naar me toe. Ja blabla en nu ga je er uit. Dus ik wilde er uit springen, hield ik me vast aan het hek, gaf die bewaker me een duw, punt van het hek door mijn hand heen.
Die zat de hele dag backstage. De zanger van Razorlight had zijn eigen kleedkamer (Johnny's Warming-Up Roomquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef Numbie het volgende:
Hoorde dat Kirsten Dunst er ook was... Meer mensen die haar gezien hebben?
Neen helemaal niet, maar goed ik wilde Muse zien. Dus heb bij mensen met een hogere rang de bewaker geattendeerd en ben toen met een doekje in mijn hand muse gaan kijken. Na afloop hechtingen erin en dronken worden.quote:
En sorry dat ik niet heb gesmst gisteren, ben Tommy de hele dag kwijt geweest, die had je nummerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen helemaal niet, maar goed ik wilde Muse zien. Dus heb bij mensen met een hogere rang de bewaker geattendeerd en ben toen met een doekje in mijn hand muse gaan kijken. Na afloop hechtingen erin en dronken worden.
Never mind, vond het wel gezellig om je een keer te zien die dag daarvoor. Komt goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En sorry dat ik niet heb gesmst gisteren, ben Tommy de hele dag kwijt geweest, die had je nummer.
uhmmm. volgens mij hebben ze er al 4 keer gespeeld ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vond het wel tof van de Lowlandsprogrammeurs dat ze zeiden dat Krezip niet tot hun doelgroep behoort... godzijdank, blijft die shit ons op Lowlands bespaard.
Inderdaad ik heb er niet veel optredens gezien (alleen een paar op zaterdag) maar toen viel me al de enorme galm opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef Professional het volgende:
Geluid was zowiezo 3 dagen slecht bij 3FM podium.
Hm had er misschien even bij moeten zetten dat de handtekeningen staan op de special edition van Come what(ever) May. Die cd met dvd was nog nergens ter wereld uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:33 schreef jmac het volgende:
[..]
Serieus.... wat heb je nou aan een papiertje met daarop een krabbeltje. Ga je die aan de muur hangen ofzo? Als dat 't hoogtepunt van de dag is![]()
![]()
Op de terugweg had ik ook wel zo een bus, er was er 1 vol en er stond toevallig nog een 2e, En toen het was wel dringen. Er gingen zelfs een paar mensen bijna met elkaar op de vuist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:39 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
@Superrrtuxxx:
Wij waren vrijdagnacht al te bewonderen in Landgraaf en daar heeft iemand van het busbedrijf die daar toevallig was een bus twee keer heen en weer laten rijden. Wederom niet de verdienste van Pinkpop maar handelings gerichtheid van een busbedrijf. Op de terugweg kon ik zo instappen.
Wederom denk ik terug aan lowlands waar zij het wel voor elkaar krijgen om zowel in 't harde en Lelystad kostenloos tientallen bussen kostenloos te laten pendelen, en het festival is ook nog kilometers verder van beide stations verwijderd.
psst vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:25 schreef nipeng het volgende:
[..]
Als die kerel daar nou blij om is laat 'm dan. Zuurpruim
Ja die gast was raar inderdaad. Maar ach, er liepen genoeg gekken op Pinkpop.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:18 schreef woeeiiii het volgende:
Iemand deze kerel gezien
[afbeelding]
Wat een gek was dat, ik kwam hem echt bij elk optreden tegen, hij helemaal gek doen.
Pfff lutser! Leer es filmen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef donald_dick het volgende:
http://www.youtube.com/v/UtJniQWInpM
filmpkje van marlyin manson - beautifull people
met commentaar van mij
Waat stond je dan? Ik stond bij Korn recht voor het podium, maar het geluid was wat mij betreft prima hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef Professional het volgende:
Geluid was zowiezo 3 dagen slecht bij 3FM podium.
Geluid bij korn stond echt veels te zachtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:32 schreef VisStick het volgende:
[..]
Waat stond je dan? Ik stond bij Korn recht voor het podium, maar het geluid was wat mij betreft prima hoor![]()
Vind je het gek, je hoort het amper omdat je al doof bent voordat ze uberhaupt beginnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geluid bij korn stond echt veels te zacht
Neuh, maar ik kon gewoon met een vriend van me praten tijdens het concert. Dat hoort niet bij zulk geweldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vind je het gek, je hoort het amper omdat je al doof bent voordat ze uberhaupt beginnen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat is idd wat anders dan dat je van 'em gewend bent, hé!?![]()
Een handtekening, tof.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
By the way, bij Lostprophets viel het geluid uit. Dus al die gasten hoordde je lachen. En de Lostprophets maar doorspelen
* Juicyhil luistert naar m`n gesigneerde album Liberation Transmission van The Lostprophets.
ja doei, ik kom voor de muziek, het flipmje was bijzaakquote:
Op camping A ??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens nog mensen die onze mooie gele muziekkar hebben gehoord of gezien?
Jup!quote:
Dan is Roskilde 15 sterren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lowlands is echt het 5 sterren hotel onder de Festivals.
Dit was m`n eerste festival ever. Maar ik zou juist verwachten dat Lowlands juist rommeliger is. Maar dat is denk ik gewoon wat je gewend bent...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn eerste keer Pinkpop (maandag) zit erop en het is me best meegevallen eigenlijk!Leuke bands gezien met als toppers Wolfmother & Linkin Park. Verder vond ik Evanescene en Korn ook wel goed.
Qua ligging, voorzieningen op het terrein en "infrastructuur" vind ik Pinkpop veel minder dan Lowlands. Lowlands is echt het 5 sterren hotel onder de Festivals.
Aah was jij dan diegene die (eer??)gisterenavond met die parasol bij die eettenten stond met die parasol en de boxen eronder sotnd op dat pleintje?quote:
Haha, neen dat dan weer niet. Ik zat lekker op een stoel bij mijn tent met een hele grote gele muziekkar waar veel herrie uitkwam. We stonden direct aan het pad dus misschien dat er mensen gepasseerd zijn en ons gezien hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah was jij dan diegene die (eer??)gisterenavond met die parasol bij die eettenten stond met die parasol en de boxen eronder sotnd op dat pleintje?
Mwah, als je weet hoe je moet rijden kan je heel dicht bij het festival komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:51 schreef peaceman het volgende:
Wat trouwens wel dramatisch blijft is de infrastructuur rond Landgraaf....![]()
Die partytent zeker die weggewaaid was vanochtendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, neen dat dan weer niet. Ik zat lekker op een stoel bij mijn tent met een hele grote gele muziekkar waar veel herrie uitkwam. We stonden direct aan het pad dus misschien dat er mensen gepasseerd zijn en ons gezien hebbenOnder een blauwe Partytent
Dat deden we dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon je auto één straat van de rotonde afzetten. Ideaal.
Nee zeker niet. Weet niet of je dit jaar gaat maar dan zul je het wel zienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dit was m`n eerste festival ever. Maar ik zou juist verwachten dat Lowlands juist rommeliger is. Maar dat is denk ik gewoon wat je gewend bent...
ik ken ook beide festivals erg goed, en ik vind lowlands toch altijd net iets strakker geregeld. het "alles bij elkaar" aspect vind ik erg goed. het maakt voor mij weinig uit waar het festival terrein ligt, ik ga toch met het OV en dat is bij lowlands ook erg strak geregeld, met al die touringcars die af en aan rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef achterop23 het volgende:
als kenner van het verschil lowlands/pinkpop (beide meer dan 8 keer geweest, gestopt met tellen).
Pinkpop heeft het grote voordeel dat er 'locals' zijn. De gewone mensen die op weg naar Camping B altijd de hele straat vol met standjes hebben.
Verder vind ik de infrastructuur van Pinkpop helemaal niet zo slecht. Dat het voor 99% van de Nederlanders een heftig eind rijden daargelaten zijn de campings altijd prima en het festivalterrein is goed ingedeeld.
Lowlands heeft dan wel dat alles (campings, 24uurs tent, festivalterrein, parkeerplekken) bijelkaar liggen. Maar biddinghuizen ligt weer in the middle of weinig meer dan weiland met groen gras en koeien![]()
Na pinkpop vind ik pinkpop altijd beter en na lowlands vind ik lowlands weer leuker.
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik naar beide ga.
zijn er al namen bekend?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef Retro_Doll het volgende:
Kan niet wachten iig tot 2008!
Dat was dan ook niet helemaal waar ik op doelde....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Mwah, als je weet hoe je moet rijden kan je heel dicht bij het festival komen.
Files hebben ook geen last van gehad.... gebrek aan verkeersborden echter wel.....quote:Een keer een file moeten omzeilen omdat de alternatieve route daar net liep (), maar zonder problemen een andere weg gevonden.
En bij het zoeken naar een parkeerplaats moet je gewoon Schaesberg aanhouden op een gegeven moment (indien je binnendoor rijd), waarna je de auto op een kwartier loopafstand zonder problemen kwijt kunt in de woonwijk. Nu woon ik wel in Sittard waardoor binnendoor rijden sowieso makkelijker is voor mij maar toch...
dat was idd een ontzettend geil wijf. ik zou zelfs zweren dat ik billy even zag lachen, maar dat zou ik ook doen als ik zo'n basgitariste voor me had spelen.quote:
*eenschquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef renzell het volgende:
Wat te gek zeg, dat je achter het podium kon komen!!!
Ook ik ben een Lowlands/Pinkpop kenner, al ga ik veel vaker naar Lowlands dan naar Pinkpop. Ik weet nu ook weer waarom. Ik vind de mensen op Lowlands gewoon gekker, meer festival, meer in voor gein, en meer over the top kleutergedrag vertonen. Daar houd ik van. Ik vind het Pinkpoppubliek over het algemeen gezapiger. Wat mij betreft mogen alle remmen los als je eenmaal het terrein op bent. Dan wordt er rondgesprongen, gezongen, geschreeuwd, door de modder gegeleden, om kampvuren gedanst, noem maar op. Ik bedoel; kijk naar die modderglijbaan vorig jaar op Lowlands. Dat zie je op Pinkpop echt niet gebeuren.Desondanks heb ik het heerlijk gehad hoor.
Festivals maken nu eenmaal gelukkig.
![]()
Dit jaar niet gezien/gehoord, vorig jaar wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als je daarmee: THEEEEOOOOOO, THEEEEOOOOOO bedoelt ben ik juist heel blij met het gezapige sfeertje op Pink Popquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef renzell het volgende:
Wat te gek zeg, dat je achter het podium kon komen!!!
Ook ik ben een Lowlands/Pinkpop kenner, al ga ik veel vaker naar Lowlands dan naar Pinkpop. Ik weet nu ook weer waarom. Ik vind de mensen op Lowlands gewoon gekker, meer festival, meer in voor gein, en meer over the top kleutergedrag vertonen. Daar houd ik van. Ik vind het Pinkpoppubliek over het algemeen gezapiger. Wat mij betreft mogen alle remmen los als je eenmaal het terrein op bent. Dan wordt er rondgesprongen, gezongen, geschreeuwd, door de modder gegeleden, om kampvuren gedanst, noem maar op. Ik bedoel; kijk naar die modderglijbaan vorig jaar op Lowlands. Dat zie je op Pinkpop echt niet gebeuren.Desondanks heb ik het heerlijk gehad hoor.
Festivals maken nu eenmaal gelukkig.
![]()
Daarom gewoon kluisje nemen, ik ben vorig jaar bestolen en ik laat me dat niet weer gebeuren. Overigens wel op miraculeuze wijze mijn spullen terug gekregen maar dat ter zijdequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef zjroentje het volgende:
Enerverend editie voor mij dit jaar.![]()
Eerst van zondag op maandag ¤125 gejat uit de tent (terwijl we aan het slapen waren), en gisteren op de weg terug springt bij een snelheid van 120 km/h op de snelweg het zijraam naast me, aan de bestuurders kant dus, kapot. Baf en duizenden stukjes glas vliegen er door de auto, de tering zeg.
Hee, van wie is deze broekquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef LENUS het volgende:
[..]
Daarom gewoon kluisje nemen, ik ben vorig jaar bestolen en ik laat me dat niet weer gebeuren. Overigens wel op miraculeuze wijze mijn spullen terug gekregen maar dat ter zijde
en, had je spacecake in je broodje verstoptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Herr_Munk het volgende:
Gogol Bordello was meester en was ook de enige band die het voor elkaar kreeg om fatsoenlijk geluid in de 3fm stage te pompen. Bij andere bands die er speelde was het ongeloofelijk en schandalig kut.
toch weer 4 jaar gelden dat ik 3 dagen pinkpop gedaan heb tussen 3 edities lowlands door en ik, samen met mijn medegangers, moet toch tot de conclusie komen dat Pinkpop in vergelijking met Lowlands een ongeloofelijk kinderachtig festival is waar de organisatie werkelijk alles aan deed om de bezoeker zoveel mogelijk af te zetten.
Dan praatje over het feit dat je verplicht 5 bonnen per keer moet halen, en mocht je overhebben je ze niet meer terug kan verkopen, busvervoer van en naar Megaland dat het geld kost, het constant je bandje en kaartje moeten laten zien bij binnen komst plus het tijd rekkende fouileren waarop ik regelmatig sarcastisch tegen de grote man met een V op de borst zei dat ik voor de bezooka een vergunnig had en alsnog een broodje om met ham onder mijn pet naar binnen smokkelde, Het geluid van de 3fm podium amateuristisch slecht is.
Misschien moet jan smeets eens een werkstage bij Lowlands doen.
Was jij bij die tent die ook allemaal rotzooi hadden meegenomen waarvan het doel me nogsteeds onduidelijk is?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die tent waar je je kon laten zwaffelen voor 1 euro?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Was jij bij die tent die ook allemaal rotzooi hadden meegenomen waarvan het doel me nogsteeds onduidelijk is?
helemaal mee eens en dan nog Wolfmother er bij om de top5 vol te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:48 schreef Juweel het volgende:
Mijn top 4:
1.Maximo Park
2. Goose
3. Muse
4. Snow Patrol
Niet om aan te horen:
Evanescence
30 Seconds To Mars
Dat was ik inderdaad vergeten ja!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:33 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Die tent waar je je kon laten zwaffelen voor 1 euro?
het zijn dan ook 2 totaal verschillende festivals, die beide hun eigen schare hebben. Gelukkig ook maar anders zouden al die festivals ook maar zo saai zijn hequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:24 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik werk al 2 jaar op zowel Pinkpop als Lowlands. Maar ook ik moet bekennen dat Lowlands veel beter is qua sfeer, organisatie en bezoekers. Weinig problemen en gezeur. Helaas dat ik tijdens mijn werk weinig kon genieten van de optredens. Maar Gogol Bordello heb ik wel gezien. Dat was echt fantastisch. Verder was het hard werken en weinig slapen de afgelopen drie dagen
Yup!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die met het rad van fortuin, tegenover de "supermarkt"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |