Een handtekening, tof.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
By the way, bij Lostprophets viel het geluid uit. Dus al die gasten hoordde je lachen. En de Lostprophets maar doorspelen
* Juicyhil luistert naar m`n gesigneerde album Liberation Transmission van The Lostprophets.
ja doei, ik kom voor de muziek, het flipmje was bijzaakquote:
Op camping A ??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens nog mensen die onze mooie gele muziekkar hebben gehoord of gezien?
Jup!quote:
Dan is Roskilde 15 sterren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lowlands is echt het 5 sterren hotel onder de Festivals.
Dit was m`n eerste festival ever. Maar ik zou juist verwachten dat Lowlands juist rommeliger is. Maar dat is denk ik gewoon wat je gewend bent...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn eerste keer Pinkpop (maandag) zit erop en het is me best meegevallen eigenlijk!Leuke bands gezien met als toppers Wolfmother & Linkin Park. Verder vond ik Evanescene en Korn ook wel goed.
Qua ligging, voorzieningen op het terrein en "infrastructuur" vind ik Pinkpop veel minder dan Lowlands. Lowlands is echt het 5 sterren hotel onder de Festivals.
Aah was jij dan diegene die (eer??)gisterenavond met die parasol bij die eettenten stond met die parasol en de boxen eronder sotnd op dat pleintje?quote:
Haha, neen dat dan weer niet. Ik zat lekker op een stoel bij mijn tent met een hele grote gele muziekkar waar veel herrie uitkwam. We stonden direct aan het pad dus misschien dat er mensen gepasseerd zijn en ons gezien hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah was jij dan diegene die (eer??)gisterenavond met die parasol bij die eettenten stond met die parasol en de boxen eronder sotnd op dat pleintje?
Mwah, als je weet hoe je moet rijden kan je heel dicht bij het festival komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:51 schreef peaceman het volgende:
Wat trouwens wel dramatisch blijft is de infrastructuur rond Landgraaf....![]()
Die partytent zeker die weggewaaid was vanochtendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, neen dat dan weer niet. Ik zat lekker op een stoel bij mijn tent met een hele grote gele muziekkar waar veel herrie uitkwam. We stonden direct aan het pad dus misschien dat er mensen gepasseerd zijn en ons gezien hebbenOnder een blauwe Partytent
Dat deden we dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon je auto één straat van de rotonde afzetten. Ideaal.
Nee zeker niet. Weet niet of je dit jaar gaat maar dan zul je het wel zienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dit was m`n eerste festival ever. Maar ik zou juist verwachten dat Lowlands juist rommeliger is. Maar dat is denk ik gewoon wat je gewend bent...
ik ken ook beide festivals erg goed, en ik vind lowlands toch altijd net iets strakker geregeld. het "alles bij elkaar" aspect vind ik erg goed. het maakt voor mij weinig uit waar het festival terrein ligt, ik ga toch met het OV en dat is bij lowlands ook erg strak geregeld, met al die touringcars die af en aan rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef achterop23 het volgende:
als kenner van het verschil lowlands/pinkpop (beide meer dan 8 keer geweest, gestopt met tellen).
Pinkpop heeft het grote voordeel dat er 'locals' zijn. De gewone mensen die op weg naar Camping B altijd de hele straat vol met standjes hebben.
Verder vind ik de infrastructuur van Pinkpop helemaal niet zo slecht. Dat het voor 99% van de Nederlanders een heftig eind rijden daargelaten zijn de campings altijd prima en het festivalterrein is goed ingedeeld.
Lowlands heeft dan wel dat alles (campings, 24uurs tent, festivalterrein, parkeerplekken) bijelkaar liggen. Maar biddinghuizen ligt weer in the middle of weinig meer dan weiland met groen gras en koeien![]()
Na pinkpop vind ik pinkpop altijd beter en na lowlands vind ik lowlands weer leuker.
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik naar beide ga.
zijn er al namen bekend?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef Retro_Doll het volgende:
Kan niet wachten iig tot 2008!
Dat was dan ook niet helemaal waar ik op doelde....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Mwah, als je weet hoe je moet rijden kan je heel dicht bij het festival komen.
Files hebben ook geen last van gehad.... gebrek aan verkeersborden echter wel.....quote:Een keer een file moeten omzeilen omdat de alternatieve route daar net liep (), maar zonder problemen een andere weg gevonden.
En bij het zoeken naar een parkeerplaats moet je gewoon Schaesberg aanhouden op een gegeven moment (indien je binnendoor rijd), waarna je de auto op een kwartier loopafstand zonder problemen kwijt kunt in de woonwijk. Nu woon ik wel in Sittard waardoor binnendoor rijden sowieso makkelijker is voor mij maar toch...
dat was idd een ontzettend geil wijf. ik zou zelfs zweren dat ik billy even zag lachen, maar dat zou ik ook doen als ik zo'n basgitariste voor me had spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |