Klopt ja, viel mij ook op. Scissor Sisters geven een leuke show, maar niet voor meer dan één keer.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef Irien het volgende:
[..]
Afgelopen Lowlands maakten ze die grap ook al.... En iets van let the little boy stick his finger in THIS dyke...
mja... zouden ze dat bij iedere NL show doen?![]()
t laatste. Gewoon andere muzieksmaakquote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
Was het een saai optreden of vind je muse niets?
Met die blazers is volgens mij een gevalletje van je moet erbij staan om het leuk te vinden klinken.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Irien het volgende:
Fratellis met blazers errrrg leuke combo, maar wat een weer! Petje af voor de band, ze doen er alles aan om er toch feest van te maken
Totaal niet, misschien als je naar Chelsea Dagger kijkt maar dat was ook echt het enige nummer dat een beetje overkwam.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Irien het volgende:
Petje af voor de band, ze doen er alles aan om er toch feest van te maken
Nee. Hij was kwaad omdat er een hek niet op zijn plek stondquote:Op maandag 28 mei 2007 23:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Smeets is pissed..
Ja, dat hoorde ik ook, maar zo te zien is hij niet echt tevreden. Of de betrekkingen met 3voor12 zijn nogal bekoeld gedurende de afgelopen 3 dagen, want tussen de regels door lieten zij ook wat ongenoegen blijken over (de samenwerking met) Smeets.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee. Hij was kwaad omdat er een hek niet op zijn plek stond
Daar voeg ik nog traag en vermoeiend aan toe!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef jmac het volgende:
Ik vond 't overall trouwens wel een heel erg matig festival. Echt niets nieuws of spectaculairs gezien...
dat dus, zelfs via tv is het genietenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef henkde_j het volgende:
damn lekker nummer !
ja idd het was een "alles gaat z'n gangetje" festivalquote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar voeg ik nog traag en vermoeiend aan toe!![]()
Mja, dat zullen we toch nooit weten helaasquote:Op maandag 28 mei 2007 23:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, maar zo te zien is hij niet echt tevreden. Of de betrekkingen met 3voor12 zijn nogal bekoeld gedurende de afgelopen 3 dagen, want tussen de regels door lieten zij ook wat ongenoegen blijken over (de samenwerking met) Smeets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |