Artics zeker. Het is niet helemaal mijn band - maar ik snap wel waar de fuzz over gaat. Ik had het idee naar een toekomstige U2 te kijken zoals ze daar speelden. Behoorlijk jong en dan zo'n strak (qua geluid en op elkaar ingespeeld zijn) optreden biedenn. Dat toont talent en discpline. En daar kan je het ver mee schoppen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
Net mijn broer aan de telefoon, die verklaarde me voor gek. Een mega band zei ie
Ja maar ja! Jij bent "het publiek"niet!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef JeroenV het volgende:
Scissor Sistors
Zoals ik in het eind vorige topic zei:
Ik vind het publiek beetje mat, of ligt dat aan mij? Ik heb genoeg nummers gehoord waarop ik meer wilde doen dan beetje met mn hoofd knikken
Ik hoop Wolfmother.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Welke band is volgens 3voor12 nu het beste geresenceerd?
Zéér matigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Chelsea Dagger mét kikker...
Het was ook niet slecht.Maar ze overompelden me ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Artics zeker. Het is niet helemaal mijn band - maar ik snap wel waar de fuzz over gaat. Ik had het idee naar een toekomstige U2 te kijken zoals ze daar speelden. Behoorlijk jong en dan zo'n strak (qua geluid en op elkaar ingespeeld zijn) optreden biedenn. Dat toont talent en discpline. En daar kan je het ver mee schoppen.
Het was goed maar saai, stonden er als zoutzakken bij.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ook niet slecht.Maar ze overompelden me ook niet.
Ja, inderdaad. Eindelijk een muzikant op Pinkpop 2007 die er uitziet of hij voor zijn ontbijt een halve kilo heroïne wegwerkt, zoals het hoort.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind die drummer van de Fratelli's wel echt geweldig btw
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
So this is Holland,the country where a little boy put his finger in a dyke
Arctic Monkeys krijgen een 8,5quote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Welke band is volgens 3voor12 nu het beste geresenceerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |