Artics zeker. Het is niet helemaal mijn band - maar ik snap wel waar de fuzz over gaat. Ik had het idee naar een toekomstige U2 te kijken zoals ze daar speelden. Behoorlijk jong en dan zo'n strak (qua geluid en op elkaar ingespeeld zijn) optreden biedenn. Dat toont talent en discpline. En daar kan je het ver mee schoppen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
Net mijn broer aan de telefoon, die verklaarde me voor gek. Een mega band zei ie
Ja maar ja! Jij bent "het publiek"niet!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef JeroenV het volgende:
Scissor Sistors
Zoals ik in het eind vorige topic zei:
Ik vind het publiek beetje mat, of ligt dat aan mij? Ik heb genoeg nummers gehoord waarop ik meer wilde doen dan beetje met mn hoofd knikken
Ik hoop Wolfmother.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Welke band is volgens 3voor12 nu het beste geresenceerd?
Zéér matigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Chelsea Dagger mét kikker...
Het was ook niet slecht.Maar ze overompelden me ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Artics zeker. Het is niet helemaal mijn band - maar ik snap wel waar de fuzz over gaat. Ik had het idee naar een toekomstige U2 te kijken zoals ze daar speelden. Behoorlijk jong en dan zo'n strak (qua geluid en op elkaar ingespeeld zijn) optreden biedenn. Dat toont talent en discpline. En daar kan je het ver mee schoppen.
Het was goed maar saai, stonden er als zoutzakken bij.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ook niet slecht.Maar ze overompelden me ook niet.
Ja, inderdaad. Eindelijk een muzikant op Pinkpop 2007 die er uitziet of hij voor zijn ontbijt een halve kilo heroïne wegwerkt, zoals het hoort.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind die drummer van de Fratelli's wel echt geweldig btw
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
So this is Holland,the country where a little boy put his finger in a dyke
Arctic Monkeys krijgen een 8,5quote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Welke band is volgens 3voor12 nu het beste geresenceerd?
Mij ook niet (we zijn daar misschien te oud voor? - hoewel er nog echt wel dingen zijn die me wel overrompelen, daar niet van) - maar ik snap wel waarom ze groot zijn en nog groter kunnen worden - het klopt zoals het jonge U2 ook klopte (zoals ik zei: talent en muzikale discpline)quote:Op maandag 28 mei 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ook niet slecht.Maar ze overompelden me ook niet.
The Scissor Sisters krijgen ook een 8,5.quote:
Een beetje de obesitasvariant van The Kelly Family, inderdaad..quote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
@ stream kon zo een spotje voor de weight watchers zijn. Vóór natuurlijk.
Wat dacht van met je voeten in een dikke lag modder met koude regen in je nek... dan sta je zelf bij siscor sisters alleen wat te knikken.... Lowlands overdektquote:Zoals ik in het eind vorige topic zei:
Ik vind het publiek beetje mat, of ligt dat aan mij? Ik heb genoeg nummers gehoord waarop ik meer wilde doen dan beetje met mn hoofd knikken
En terecht...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waren er meer met een 8,5 volgens mij. C-Mon en Kypski kregen een 9
Ik wist niet dat Weightwatchers ook dood gingen want van deze muziek raak je wel comateus als je lang genoeg wachtquote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
@ stream kon zo een spotje voor de weight watchers zijn. Vóór natuurlijk.
Doe mij maar een portie stonerrock aubquote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef Doc het volgende:
Wolfmother is leuk - maar volledig onbegrijpelijk waarom die band zo hip is - als je meer bands uit dat (stonerrockachtige ) genre kent, want er zijn imho veel band die beter zijn in die hoek.
Ik heb hun set ff beluisterd op 3voor12 en het klonk wel weer erg goed, ja.. Of het een 9 waard is, is iets anders. Ik vind deze hele Pinkpop eigenlijk erg matig en ze zullen hun uitschieters ergens vandaan moeten halenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waren die zo goed dan?
Heb juist zo vaak gelezen dat ze live zuigen.
Lastig te beoordelen hoor, nu zie je ook niet allesquote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef MaJo het volgende:
En gister in Tivoli hadden ze er wel meer zin in
Tam ja, zal wel in de geest van deze editie van PP zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 22:48 schreef Tha_T het volgende:
Wat een langdradige kut presentatie van Jan Smeets
Ik heb geen buffer op mijn stream iigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Haperen die streams nu weer zo of is mijn verbinding gaar?
Net zo tam als het publiekquote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Tam ja, zal wel in de geest van deze editie van PP zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |