damn, ik had 30 seconds to mars gemist, vanwege die enorme file voor de parkeerplaats, waar een of andere belgisch mokkel besloot ons van achter aan te rijden
![]()
Gelukkig zonder schade, maar wel weer achter in de rij aansluiten
Tijdens Wolfmother kwam ik binnen, klonk erg leuk. Arctic monkeys waren snaarstrak, maar wanneer gaan ze wat aan hun stage act doen? Linkin park vond ik verrassend goed, ik vond het altijd een zeikbandje maar het was erg goed en ik was verbaasd hoeveel ik zelf nog wist mee te zingen
Scissors sisters was lekker fout, maar opzich een leuke show. Maria Mena was erg mooi qua zang, niet veel van gezien vanwege al het publiek. Die John Peel stage is gewoon te klein voor een heel aantal artiesten dit festival.
The smashing pumpkins, wat moet ik daar over zeggen, teleurgesteld is het beste woord. al naar een paar nummers verviel de band in lange solo's en slappe ballads. Het festivalpubliek wilt gewoon lekker springen bij het laatste concert en niet jouw geblaat aan horen op je akoustische gitaartje.
Ik en vrienden zijn eerder richting de auto gelopen en rond een uurtje of 2 was ik thuis.
maar een festival is een festival en ik heb mijzelf prima vermaakt, sfeer was okay, bier was okay, muziek was okay. Ik moet er alleen niet aan denken om daar op die camping te blijven pitten, doe maar dan toch maar lowlands
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery