Nope, heb geen digitale TV. Is het niet meer gewoon op Nederland 3 dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:11 schreef Rechterbal het volgende:
Nee, ze beginnen om 3 uur met uitzenden. Is ook op digitale tv, als je dat hebt![]()
dat schijn ik wel te hebben volgens UPC, maar dan moet ik eerst eens die decoder die ze bij mij gedumpt hebben aansluitenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:11 schreef Rechterbal het volgende:
Nee, ze beginnen om 3 uur met uitzenden. Is ook op digitale tv, als je dat hebt![]()
In de OP staat een link zodat je hem gewoon in Windows Mediaplayer kan openen en dus op groot scherm.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Wat jammer dat het niet meer op tv is, raar ook.
Dan maar via dat piepkleine venstertje op de pc, hopelijk wel met goed geluid, want wat ik nu hoor is dramatisch.
Ik sluit m'n laptop gewoon aan op de tv.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Wat jammer dat het niet meer op tv is, raar ook.
Dan maar via dat piepkleine venstertje op de pc, hopelijk wel met goed geluid, want wat ik nu hoor is dramatisch.
Amy is ziek. Waarschijnlijk vervangt Krezip d'r.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:57 schreef Toad het volgende:
ZONDAG op 3VOOR12TV:
13.00 Pinkpop 2007 Round Up: terugblik op de zaterdag
14.00 Ozark Henry alleen audio
14.15 The Nightwatchman
15.00 Razorlight
16.00 Paolo Nutini
17.00 Iggy & the Stooges
18.00 Maximo Park
19.00 Snow Patrol : NOG UITERMATE ONZEKER
20.15 Amy Winehouse
21.15 Gabriel Rios
Nee, meeen je niet!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Amy is ziek. Waarschijnlijk vervangt Krezip d'r.
Dat is best kut voor de liefhebbers dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:16 schreef Aoristus het volgende:
Amy was volgens mij de publiekstrekker voor een hoop bezoekers, krijg je er krepzip voor terug.. :S
zeker, krezip treedt al jaren ''gratis'' op, zeker toen geen enkele platenmaatschappij dat bandje nog de moeite waard vond om te sponsoren. Amy daarentegen is erg populair en kent nauwelijks concurrentie in haar genrequote:Op zondag 27 mei 2007 14:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is best kut voor de liefhebbers dan.
Ach, Krezip is ook leuk.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is best kut voor de liefhebbers dan.
Geen Muse?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:57 schreef Toad het volgende:
ZONDAG op 3VOOR12TV:
13.00 Pinkpop 2007 Round Up: terugblik op de zaterdag
14.00 Ozark Henry alleen audio
14.15 The Nightwatchman
15.00 Razorlight
16.00 Paolo Nutini
17.00 Iggy & the Stooges
18.00 Maximo Park
19.00 Snow Patrol : NOG UITERMATE ONZEKER
20.15 Amy Winehouse
21.15 Gabriel Rios
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:30 schreef Aoristus het volgende:
I hef toe lurn, hef toe traai, hef toe trust, I hef toe kraai
Hef toe sie, hef toe now det aaI ken be maaisellef
Ohneehé! En ik hier al helemaal in de stemming komen, Butterflies & Hurricanesquote:
2 optredens achter elkaar, da's wel leuk voor ze.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:41 schreef Sjimmie het volgende:
Vanavond spelen we op Pinkpop!
Zojuist is bekend gemaakt dat we toch kunnen optreden tijdens Pinkpop 2007! Door een wijziging in het programma zijn we VANAVOND! van 20:15-21:15 te zien op het John Peel podium! Voor meer info:
www.pinkpop.nl
Hierdoor is ons optreden op Elastiekmuziek vervroegd; in Hilvarenbeek zullen we spelen van 16:30-17:30!
Daarna gaan we in volle vaart naar Pinkpop in Landgraaf, waar we jullie natuurlijk allemaal hopen te zien!
X
Jac, Anne, JP, Bram, Annelies & Joost
Bron: http://krezip.hyves.nl/bl(...)_we_op_Pinkpop/-AJe/
Ken alleen het debuutalbum, die is wel leuk ja. Voor de rest heb ik me er niet meer zo mee bezig gehouden.quote:
Zal wel weer een dikke kater hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Amy is ziek. Waarschijnlijk vervangt Krezip d'r.
..Cause there's nothing, there's nothing, you can teach me, that I can't learn from mr half-the-wayquote:Op zondag 27 mei 2007 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal wel weer een dikke kater hebben
Bronquote:Pinkpop verloopt rustig
Uitgegeven: 27 mei 2007 14:25
LANDGRAAF - Pinkpop verloopt tot nu toe rustig, terwijl het aanmerkelijk drukker is dan in voorgaande jaren.
De politie in Limburg zegt bij het driedaagse popfestival nog geen problemen te hebben gehad. De 38e editie van Pinkpop is uitverkocht. Er zijn ongeveer zestigduizend kaartjes verkocht.
Dagkaarten
Vorig jaar was het festival ook uitverkocht, maar in 2005 bleef de teller steken op twintigduizend bezoekers. De politie stelt dat dit jaar meer kaarten voor het gehele festival zijn verkocht dan voorgaande jaren.
Daardoor stonden al op zaterdag en zondag veel auto's geparkeerd in Landgraaf. Normaal worden er meer dagkaarten verkocht, die alleen op maandag toegang geven tot het festivalterrein.
Vorig jaar zijn tijdens het festival ongeveer twintig mensen opgepakt. De politie draait tussen vrijdag en dinsdag rond 5400 manuren.
(c) Novum
Je zit liever op fok! he?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Razorlight is slecht, ik zit nu maar in de de tent te wachten op Paolo.
Hoi Maaike
nee, maar hier in die tent zitten terwijl er niks te doen is is ook niet alles , vrienden waren even halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |