Zo, net even mijn roes uitgeslapen. Was vanochtend om 11 uur terug in Maastricht. Heb me weer goed vermaakt in Landgraaf. Inderdaad geen uitschieters dit jaar, maar ook niet veel te klagen.
Zaterdag -Goose was een goede opener
-Marylin Manson een geweldige afsluiting. MM is nooit echt mijn ding geweest, maar ik vond het een sfeervolle vertoning. Geen lichtshow die aan het onweer van die avond kan tippen.
Zondag -Gogol was ontzettend gaaf. Voor mij het beste optreden van deze drie dagen denk ik.
-Nightwatchmen was me wat te veel Amerika-boehoe-gezeur.
-De zanger van Razorlight kan ik niet uitstaan.
-Muse was zoals altijd ontzettend strak en heb veel meer van het concert kunnen genieten dan in de Brabanthallen een half jaar geleden.
-Ohja en Iggy was ook wel aardig (lekker van achter in het gras bekeken). Leuk met al die mensen op het podium.
Maandag was een beetje zo-zo voor mij. Vond alles wel aardig, maar geen nieuwe dingen.
-Fratellis waren wel okay, maar kregen het publiek niet echt mee. Zal ook wel aan het weer gelegen hebben.
-30 Seconds To Mars viel erg tegen.. Die ene opmerking ook :
"Holland is one of the best countries in the fucking world. Yesterday I played a show in Kopenhagen and really fell in love with your city!" ![]()
. Beetje jammer dus.
-Wolfmother vind ik leuke muziek, maar geen geweldig optreden
-Scissor Sisters waren wel lachen. Grappige show en catchy nummers.
-Leuk om te zien dat de Arctic Monkeys het voor een groot publiek ook allemaal goed voor elkaar krijgen. Vorige keer dat ik ze zag was in de Paradiso.
- De Smashing Pumkins heb ik nooit naar geluisterd en wist dus ook niet echt wat ik er van moest verwachten. Ik vond het een heerlijke afsluiter. We hebben lekker achteraan gestaan met zn allen en genoten van de laatste sfeer en biertjes.
![]()
Dit jaar ook voor het eerst op Camping A gestaan. Heb van vele gehoord dat dat de camping voor de 'echte-pinkpop-gangers' zijn ofzo. Maar ik vind het maar weinig verschil met B. Allebei prima te doen dus. Heb het er alle nachten weer prima naar mijn zin gehad. Maargoed, het zit er weer op.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your NoseSummer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)