quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
fipo
Dan gaan we geitjes knuffelen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond? Wat is er vanavond dan?
Dat weet je niet hequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iets met een zwarte polo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wij zijn ineens geen vrienden meer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk kan ik vrienden van mij overtuigen om naar de 21 uur film van the pirates te gaan, want zij hadden namelijk het plan opgevat om om 19 uur al te gaan![]()
Ik heb een poging gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:42 schreef Luco het volgende:
Shit, DaD weet ervan... Jongens, wie vertelt het haar, zonder haar te laten huilen?
Andere vriendenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh wij zijn ineens geen vrienden meer?
Echt waar? Is dat het? En waarom weet ik van niets?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan we geitjes knuffelen!
[afbeelding]
Wie weetquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me buitengesloten... Vertel nu, wat is er vanavond?
Jullie mogen me niet he?
Je was te druk bezig op de wipkip?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt waar? Is dat het? En waarom weet ik van niets?
Waarom schreeuw je om aandacht?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
WAAROM WEET IK VAN NIETS?
Dat doe ik toch altijd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom schreeuw je om aandacht?![]()
Waarom willen jullie mij er niet bij hebben?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD toch.... Adem in... Adem uit....
Je ziet spoken. Ben ik iig niet de enigequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom willen jullie mij er niet bij hebben?
Het was ook maar een grapje. Ik weet ook wel dat jullie niet zonder mij kunnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ziet spoken. Ben ik iig niet de enige
Ik niet iig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Ik weet ook wel dat jullie niet zonder mij kunnen..
Mijn oom en tante hadden daar of in Sint Annaparochie (weet het niet preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ha ik toen ik in Sint Jacobieprochie woonde, dat was toch zeker 12 kilometerNu woon ik 3 kilometer bij mn ouders vandaan
Stomme vraag misschien, maar waarom zou ik opdrachten willen geven aan mensen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:53 schreef Tware het volgende:
Iemand die om 3 u ook nog even naar de vismarkt gaat? Komt een glazen huis te staan; mag je de bewoners allerlei opdrachten geven. Tevens is er iets met een formule 1 shizzle.
However ik moet het iig filmen voor I-see.tv
Multilogo? Want dan hebben ze een verrekeste mooie dochter, waar ik nog bij in de kals heb gezetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hadden daar of in Sint Annaparochie (weet het niet precies) een reclamebureau.
Nee en neequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Multilogo? Want dan hebben ze een verrekeste mooie dochter, waar ik nog bij in de kals heb gezetenDaar ga ik binnenkort wat shirts laten drukken.
Schijnt wel vaker te gebeuren met nieuwe topics. Die vallen opeens even weg en duiken daarna weer op. Heel vreemd in ieder gevalquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:00 schreef du_ke het volgende:
Stad.
Waarom stond dit topic net niet in de STA index?
Tot vanavondquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ff voorbereidingen doen zodat ik vanavond mee kan. Tot later!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:59 schreef manou het volgende:
ohh lekker weer!!!!! en ik zit om me werk binnen!!!!! zo oneerlijk!!!
gaat er een grote groep mee vanaaf?
Dit lijkt het te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef maok het volgende:
In de herhaling:
Na de film verder in Sally's, daar zitten va 23.00 uur dan al:
Grulez
giemiebier666 (misschien)
Noca
maok
Naar de film:
DaD
Alexxxxx (met 5 x-en)
Teigan met aanhang (verbeterd)
ChipZak. (met punt)
Sebasser
Tangerine
Soulshaker(?)
Peterselieman (mogelijk met wat aanhang)
Doeg!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ff voorbereidingen doen zodat ik vanavond mee kan. Tot later!
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:06 schreef maok het volgende:
Moi, ben ik ook weer, met deze snelheid halen we de 50 ook nog echt voor de meet![]()
Tot over 10 minutenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Werkstuk numero uno is af, en met maar 500 woorden te veel. Dan ga ik nu een tentamen leren. Dag allemaal!
quote:
Das op zich niet eens zo;n verkeerd idee.. Maar het gaat over mn autoverzekering bij Budgio, wat een Fortis ASR dochter is, kan ik dat wel regelen bij een filiaal van de Fortis bank?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
Moet je nog een keer gaan, dan zie je haar weer![]()
Vragen staat vrijquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das op zich niet eens zo;n verkeerd idee.. Maar het gaat over mn autoverzekering bij Budgio, wat een Fortis ASR dochter is, kan ik dat wel regelen bij een filiaal van de Fortis bank?
En DaD is niet de enige beeldschone vrouw in dit land, zo blijkt
Als je vanavond nog naar Sally's komt, hoe ben je dan te herkennen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:18 schreef giemiebier666 het volgende:
laatste uur kan ik redelijk bijhouden zo snel gaat het niet
wie gaat er nou nog naar de sally'squote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef maok het volgende:
[..]
Als je vanavond nog naar Sally's komt, hoe ben je dan te herkennen?
Wij!quote:
Nou, ik denk niet dat het leuk gaat worden als we allemaal gezellig in de drie gaan zitten. kutbreezerkroeg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij!En als je met een leuke groep mensne bent maakt het geen hol uit waar je zit, dan is het toch wel gezellig
Oh, en Budgio regelen bij Fortis balie![]()
je kan er iig rustig zitten met een groep, dat is dan wel zoquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij!En als je met een leuke groep mensne bent maakt het geen hol uit waar je zit, dan is het toch wel gezellig
Oh, en Budgio regelen bij Fortis balie![]()
Wat ga je met de ballen van je nieuwe teamgenoten doen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:21 schreef Grulez het volgende:
Vanavond ballen in het stadspark met m'n nieuwe teamgenoten. Ik ben benieuwd.
Dat is alleen als je hem net 3 seconden geleden hebt geopent toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker te gebeuren met nieuwe topics. Die vallen opeens even weg en duiken daarna weer op. Heel vreemd in ieder geval
kan jij mijn prachtige uncle jesse avatar vervangen door mijn huidige en hem naast die van devildinges zetten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Renesite het volgende:
buh
Ja, dat wil je wel he.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
kan jij mijn prachtige uncle jesse avatar vervangen door mijn huidige en hem naast die van devildinges zetten?
dan klop ik in de op
Dat kan helemaal nog niet in Friesland, daar gebruiken ze nog rooksignalenquote:
Ik hoorde laatst dat ze zelfs helemaal geen internet hebben..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef maok het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nog niet in Friesland, daar gebruiken ze nog rooksignalen![]()
Ik woon er al bijna naastquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat wil je wel he.
Naast DaD zitten.
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik woon er al bijna naast![]()
maar als ik vanavond de sally's binnen loop en ik zie een groep groningers met een ex-hippie erbij dan zijn jullie dat? :p
In St Jacobiparochie hadden we echt geen internet, dat was er gewoon nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze zelfs helemaal geen internet hebben..
Maar Alex?
Hoe kom jij hier op FOK! dan zonder internet?
Misschien heeft ie wel een molen die stroom genereerd en met een hele goede versterker kan ie dan een draadloos netwerk uit Groningen oppikken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze zelfs helemaal geen internet hebben..
Maar Alex?
Hoe kom jij hier op FOK! dan zonder internet?
Ook later nog, zag ik zostraksquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is alleen als je hem net 3 seconden geleden hebt geopent toch?
Nee. Want er komen meer Friezen. Maar die hoeven minder ver te rijden. En ik ben qua Fryskness alleen aan mn sokken te herkennen. En mn auto, maar die gaat niet mee naar binnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik woon er al bijna naast![]()
maar als ik vanavond de sally's binnen loop en ik zie een groep groningers met een fries erbij dan zijn jullie dat? :p
Wat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In St Jacobiparochie hadden we echt geen internet, dat was er gewoon nog niet
Nee, je traktor parkeer je wel ergens anders.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Want er komen meer Friezen. Maar die hoeven minder ver te rijden. En ik ben qua Fryskness alleen aan mn sokken te herkennen. En mn auto, maar die gaat niet mee naar binnen.
Oh, wat raar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook later nog, zag ik zostraks
Het kan een effecieve manier van communiceren zijn in Groningenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef maok het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nog niet in Friesland, daar gebruiken ze nog rooksignalen![]()
Mn auto staat zowel in mijn FOBo als in die van ijsmeis, en is GEEN tractor. Niet alles wat regelmatig door een weiland rijd is een tractorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, je traktor parkeer je wel ergens anders.
Maar beter ook.
Ach, Jongeren kern noord groningen FTW.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Must de rom denke jonge! Sint Jabuustah Gangstahs 4 Evah!
Kssst, Kutboer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn auto staat zowel in mijn FOBo als in die van ijsmeis, en is GEEN tractor. Niet alles wat regelmatig door een weiland rijd is een tractor
Dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En mn auto, maar die gaat niet mee naar binnen.
Ja peterselieman, neem een traktor ofzo als ava.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Peterselieman, neem eens een avatar, ik lees telkens over je berichten heen
Dat zal wel aan jou liggen. Ik neem er een, wanneer ik dat wil en dat is nu nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Peterselieman, neem eens een avatar, ik lees telkens over je berichten heen
Ik zal er aan denken, ik moet nu digitale TV aansluitenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
kan jij mijn prachtige uncle jesse avatar vervangen door mijn huidige en hem naast die van devildinges zetten?
dan klop ik in de op
Dat is een vrachtwagen met topsnelheid van 300 kilometer per uur in het zandquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:40 schreef Sebasser het volgende:
http://www.alexmiedema.com/images/007/0129X/IMG_2190-border.JPG
Jeetje, ja, mooie auto.
Overdrijf je nu niet een beetje met de topsnelheid? Ik meende dat het bij 210 km/h wel zo'n beetje ophieldquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is een vrachtwagen met topsnelheid van 300 kilometer per uur in het zand
Tot over 4 minuten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken, ik moet nu digitale TV aansluiten
Ze hebben het volle potentieel nooit gehaald doordat de PR medewerker van daf uit de X2 werd geslingerd op hoge snelheid, en dat niet heeft overleefd. Het wrak van de X2 ligt nog steeds in de Sahara, en is een van de punten die ik in 2010 graag wil bezoekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Overdrijf je nu niet een beetje met de topsnelheid? Ik meende dat het bij 210 km/h wel zo'n beetje ophield
5 topics geleden had je ook al een smoesjequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken, ik moet nu digitale TV aansluiten
Je komt vanavond maar mooi naar ons toe.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
5 topics geleden had je ook al een smoesje
Iemand zin om vanavond naar de vera te gaan, the ponys spelen en ik ben vriendloos
dat kan daarna, het is er immers tegenoverquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je komt vanavond maar mooi naar ons toe.
Niet waar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dat kan daarna, het is er immers tegenover
Dat is nog een verrassing.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat ga je met de ballen van je nieuwe teamgenoten doen dan?
DevilsAndDust. Zo moeilijk is het niet, probeer het maar eens. Het zijn drie losse woorden die ik aan elkaar heb geplakt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dan klop ik in de op
Verdomme zeg, en ik maar denken van wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das op zich niet eens zo;n verkeerd idee.. Maar het gaat over mn autoverzekering bij Budgio, wat een Fortis ASR dochter is, kan ik dat wel regelen bij een filiaal van de Fortis bank?
En DaD is niet de enige beeldschone vrouw in dit land, zo blijkt
DustAndDeadDevils.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
DevilsAndDust. Zo moeilijk is het niet, probeer het maar eens. Het zijn drie losse woorden die ik aan elkaar heb geplakt.
Devils
And
Dust.
En waar woon je dan?
Ach, toen bij de Ikea had jij hetzelfde effect op me... Raam open, deur open, radio er in laten zittenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme zeg, en ik maar denken van wel.
Bespeur ik hier enige irritatie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
DevilsAndDust. Zo moeilijk is het niet, probeer het maar eens. Het zijn drie losse woorden die ik aan elkaar heb geplakt.
Devils
And
Dust.
En waar woon je dan?
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Devils
And
Dust.
En waar woon je dan?
Ja, dat deed je eromquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toch bijna 2 uren weggeweest..
Lieverd, ik zit tussen twee banen in, ik heb al zes weken weekendquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Niemand jaloers dat mijn weekend al begonnen is?.
Word ik zomaar een beetje genegeerd hier, want jullie kunnen alleen nog maar over die meet praten.
Mijn weekend is al een paar maand begonnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Niemand jaloers dat mijn weekend al begonnen is?.
Word ik zomaar een beetje genegeerd hier, want jullie kunnen alleen nog maar over die meet praten.
Die van mij ook al een maand geledenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn weekend is al een paar maand begonnen.
Welnee. Ik vind het geen probleem om dinges genoemd te worden. Getuigt ook wel van respect.quote:
morgen over een week eerste werkdag!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Och arme, allemaal werklozen![]()
. Dat verklaart dat de topics zo snel gaan
.
Je maakte je toch druk omdat je te laat was?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, toen bij de Ikea had jij hetzelfde effect op me... Raam open, deur open, radio er in laten zitten
en dan meteen weer weekend dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen over een week eerste werkdag!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
.
Nog gewoon student en werk sinds 1,5 maanden ook weer wat, dus werkloos, neequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
.
Dat ook jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je maakte je toch druk omdat je te laat was?
Kunnen we beter een voorbeeld aan jou nemen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
.
wtf.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom niet meer vanavond.
Verrassendquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je met mij mee naar de vera?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dan deden jullie er een week over om 1 topic vol te makenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kunnen we beter een voorbeeld aan jou nemen.
Je kent m'n naam niet eens, hoe zou ik nou met jou meegaan naar de vera?quote:
Maar toch wil je er graag bij horen hequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan deden jullie er een week over om 1 topic vol te maken.
Als dat alles is.quote:
Hoe je met hem meegaat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je kent m'n naam niet eens, hoe zou ik nou met jou meegaan naar de vera?
Zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik duct tape meeneem om m te repareren?
omdat ik anders zo remi benquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je kent m'n naam niet eens, hoe zou ik nou met jou meegaan naar de vera?
Ik heb Pattex tape, veul beter.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik duct tape meeneem om m te repareren?
daar spelen the pony's nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook naar Sally's komen?
Ooh, nou omdat ie anders alleen naar de vera moet, en de vera is groot hoor, straks verdwaalt ie nog ofzo, en en en en waarom? omdat ie niet alleen durft dus.quote:
altijd weer iemand die dwars isquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook naar Sally's komen?
Maar waarom met mij? Neem dan iemand wiens naam ie wel kan spellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ooh, nou omdat ie anders alleen naar de vera moet, en de vera is groot hoor, straks verdwaalt ie nog ofzo, en en en en waarom? omdat ie niet alleen durft dus.
Ofzo.
Eensch.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Duct is een artikel naam, Pattex een merknaam. En het merk Duck is onovertroffen
Je moet ook niet 47 topics voltypen.. dan vraag je om ongelukkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, dit is onoverkomelijk.
HAHA, DENK JE NOU ECHT DAT HIER MENSEN ZITTEN MET EEN SOCIAAL LEVEN?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar waarom met mij? Neem dan iemand wiens naam ie wel kan spellen.
Dat heb ik niet alleen gedaan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je moet ook niet 47 topics voltypen.. dan vraag je om ongelukken![]()
Oh, ik zweer bij zwartquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eensch.
Maar ik heb die witte pattex tape, en die is veel beter dan die ducktape.
dan moet al dat alto tuig ook mee, lijkt me geen succesquote:
Je moet je caps ff unlocken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA, DENK JE NOU ECHT DAT HIER MENSEN ZITTEN MET EEN SOCIAAL LEVEN?
ALSIN DAT HIJ ANDERE MENSEN KENT DIE MISSCHIEN WEL MEE WILLEN?
HA! NEE.
preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA, DENK JE NOU ECHT DAT HIER MENSEN ZITTEN MET EEN SOCIAAL LEVEN?
ALSIN DAT HIJ ANDERE MENSEN KENT DIE MISSCHIEN WEL MEE WILLEN?
HA! NEE.
Wel voor een redelijk deel. jij zorgt wel voor typvoerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik niet alleen gedaan!
Ik heb veel dingen over mezelf gehoord, maar nog nooit dat ik zorg voor typvoer. Laat ik het maar positief opvatten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel voor een redelijk deel. jij zorgt wel voor typvoer![]()
Ik heb een alto shirtje aan nu, zla ik m aanhouden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dan moet al dat alto tuig ook mee, lijkt me geen succes
Guitig koppie, plus opkomende bier pens heel goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef giemiebier666 het volgende:
[afbeelding]
dit ben ik dus al je me ziet herken je me wel (mocht ik vanavond komen)
Je komt vanavond ook in het blauw?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef giemiebier666 het volgende:
[afbeelding]
dit ben ik dus al je me ziet herken je me wel (mocht ik vanavond komen)
Wie wat waar?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een alto shirtje aan nu, zla ik m aanhouden?
Dat moet je ook positief opvatten, want topic zijn zeer levendigquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb veel dingen over mezelf gehoord, maar nog nooit dat ik zorg voor typvoer. Laat ik het maar positief opvatten.
neequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef giemiebier666 het volgende:
drink genoeg bier dus mag toch ook wel een buikje hebben
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen jullie het aan om mij te missen tot op z'n minst een uur of 7?
quote:
Kun jij het aan ons te missen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
shirt van http://www.autumn-band.comquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie wat waar?
Pics ende uitleg graag.
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niks moet. Behalve eten, drinken, ademen, poepen, plassen, neuken en slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goede tegenvraag. Maar het zal wel moeten.
Ik ben ook in het zwart. Is het een complot?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij zijn er veel in het zwart vandaag. Heb ook al een zwart shirt aan
Hmm, zou best eens een samenzwering kunnen zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben ook in het zwart. Is het een complot?
Ik ga..
Tof.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
shirt van http://www.autumn-band.com
Hobbies: FC Grunn volgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef clauwheee het volgende:
Werd net door Grulez gewezen op dit topic/vanavond. Heul misschien komt deze Stadjer ook ff.
Grulez en Noca herkennen me wel.
Neuken moet niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks moet. Behalve eten, drinken, ademen, poepen, plassen, neuken en slapen.
Lullig voor jequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hobbies: FC Grunn volgen.
wtf,
FC UTRECHT FOR LIFE!
Het was wel lullig voor mij toen ik dat riep op de dag van die huldeging dinges, toen kwamen er een paar achter mij aan.quote:
Wat wil je ook met sommige stadjers hierquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was wel lullig voor mij toen ik dat riep op de dag van die huldeging dinges, toen kwamen er een paar achter mij aan.
jawel. zonder neuken sterf je uit. neuken moet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuken moet niet.
Neuken is tof, maar het is geen levensbehoefte.
Ja. vooral omdat de kabelgootjes nogal vol zittenquote:
on-netjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef Jesse_ het volgende:
en anders maar niet netjes
Nou, dat kabelgootje niet hoor, echt nietquote:
Of de kwantiteit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dan laat de kwaliteit van de kabelgoot te wensen over![]()
Gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef clauwheee het volgende:
Werd net door Grulez gewezen op dit topic/vanavond. Heul misschien komt deze Stadjer ook ff.
Grulez en Noca herkennen me wel.
Niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
Neuken moet niet.
Neuken is tof, maar het is geen levensbehoefte.
ik geloof er niks van dat die 4 sterren waard isquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Film: Pirates of the Caribbean: At World's End
Dan geloof je dat niet. Jou probleem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat die 4 sterren waard is
ik heb in 2000 of 2001 voor het laatst geneukt in de gebruikelijke zin van het woord en ik leef nog steedsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. zonder neuken sterf je uit. neuken moet.
Dat bedoel ik. Maar neuken gebruik ik ook een beetje als synoniem voor liefde. Zonder liefde kun je ook niet leven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb in 2000 of 2001 voor het laatst geneukt in de gebruikelijke zin van het woord en ik leef nog steeds(waarschijnlijk bedoel je dan ook dat de mensheid uitsterft
).
kan wel, maar je vereenzaamt en gaat punniken wanneer je 56 is, je 60 uur in de week hebt gewerkt en VUTer word omdat je zoveel geld op je bank hebt staan omdat je alleen maar boodschappen er van hebt moeten doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar neuken gebruik ik ook een beetje als synoniem voor liefde. Zonder liefde kun je ook niet leven.
Het lijkt wel of iedereen in slaap is gevallen... Of werkt m'n F5 niet meer? [edit]Het was dus de F5[/edit]quote:
Zou tof zijn, als je dat soort redenen kan aandragen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. zonder neuken sterf je uit. neuken moet.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Flipper01 het volgende:
Gelukkig, kan ik morgen nog een beetje van de zon genieten op m'n vrije dag.. Erg frustrerend om hem constant van achter het glas te moeten zien..
Maar ja, daar hebben jullie werkelozen geen last van zeker
Ik heb vandaag anders nog niks gezien van het weer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Flipper01 het volgende:
Gelukkig, kan ik morgen nog een beetje van de zon genieten op m'n vrije dag.. Erg frustrerend om hem constant van achter het glas te moeten zien..
Maar ja, daar hebben jullie werkelozen geen last van zeker
Tsjah, met een bril door het leven gaan brengt zo zijn problemen mee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:44 schreef manou het volgende:
[..]
ik zie zon ook alleen vanachter het glas
![]()
Bijstandsstrafkamp!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb vandaag anders nog niks gezien van het weer.
Veel te druk bezig gehad vandaag..
En dat terwijl ik geen school en/of werk heb. [afbeelding]
Wat ga je maandag doen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil maandag mooi weer! Anders staat er niemand naar me te zwaaien
De elfstedentocht rijdenquote:
Ik hou niet van grapjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De elfstedentocht rijden
En voor je weer met je oh zo lollige grapje komt, ja, er is ook een Tractor elfstedentocht.
Ik zoek nog een bijrijdster trouwens
Dit wil ik ook wel even weten eigelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
welke stoelen hebben jullie trouwens toegewezen gekregen?
Herman Brood klok?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef Jesse_ het volgende:
pff waarom is nergens een fatsoenlijke wandklok te koop
had ik bij de blokker een mooie lelijke op het oog, was die er niet!![]()
Die zaal zit ook echt wel helemaal vol.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
we zitten in zaal 1. hopelijk is de zaal niet geheel vol, zodat wij nog kunnen wisselen. ik zit in rij K op stoel 10.
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Jezus wat snel
Is dr nog belangrijk nieuws?![]()
Ze zijn goedkoop, en tofvan foutheid. Het is dat ik geen klokken met wijzers wil, anders had ik hem wellicht gekocht.quote:
denk het niet hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die zaal zit ook echt wel helemaal vol.
Iedereen houdt ook altijd de deur voor mij open, maar dat komt vaak omdat ik hem niet zelf kan open doen, omdat ik dan handboeien omheb.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een man die de deur voor je open houdt..
Twee mannen op één dag die de deur voor je open houden!.
Ik denk niet dat ze zomaar de deur voor je openhoudenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen houdt ook altijd de deur voor mij open, maar dat komt vaak omdat ik hem niet zelf kan open doen, omdat ik dan handboeien omheb.
Ja, het leven van een zware crimineel is zwaar.
Gatver, wat moet je in dat kutdorp?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
* Alexxxxx is richting GroningenTot zo!
Nee, dat doen ze vanwege mijn uitstraling.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zomaar de deur voor je openhouden![]()
Jeetje wat is dat tegenwoordig allemaal duur.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
8,50. Met ov of studentenkaart ¤6,50![]()
Nu al?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
* Alexxxxx is richting GroningenTot zo!
Wie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet een niet-Groninger in dit topic?.
Hoe wil je dat gaan doen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt wel gratis popcorn krijgen. Mijn aanhang gaat toch om 19.00, dus jullie zien mij alleen verschijnen
Je vertelt tegen je leerlingen dat je vandaag naar de bios zou gaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:28 schreef teigan het volgende:
Ja, het is echt weer benauwd buiten..
Ben blij dat de bios een airco heeft..
(ik had vanmiddag al een leerling die vroeg of hij mee mocht naar de bios...)
dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vertelt tegen je leerlingen dat je vandaag naar de bios zou gaan?
Hm, strange.
Ik neem aan dat je ze niks hebt vertelt over dat je daar samen met FOK!kers heen zou gaan?
"Juf zegt dat het juist heel leuk en gezellig is om onbekenden van internet te ontmoeten in een donkere ruimte".quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vertelt tegen je leerlingen dat je vandaag naar de bios zou gaan?
Hm, strange.
Ik neem aan dat je ze niks hebt vertelt over dat je daar samen met FOK!kers heen zou gaan?
Jawel (al kunnen de achterste maar een klein stukje), maar maar de raampjes konden niet nog verder open....en om nou met de deur open te gaan rijden.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:27 schreef du_ke het volgende:
Geen arko?
mits nieuwe lens!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef Tangarine het volgende:
Moet ik nou m'n camera nog meenemen?
dan blijf je maar wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:36 schreef Tangarine het volgende:
ja die krijg ik morgen pas, en tis een telezoom, dus dat heeft weinig nut anyway
Goed idee. Hoe laat gaan jullie weg?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef teigan het volgende:
Peterselieman, fiets je met ons mee? Zou een beetje raar zijn als we zo goed als achter elkaar die kant uitfietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |